Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Dat heb ik met die Spicy Apple van WME, echt waanzinnig lekker! En inderaad, kaneel overheerst niet zo!
Ik heb zo'n Nag Champa van waxxies, maar die trekt me niet zo. Ga 'm wel een keertje branden, want welke webshop 'm ook heeft, je leest er alleen maar positieve dingen over.
Cranberry Delight heb ik uitgezet, vind 'm inderdaad echt te zoet.
BrankaZ schreef:Yv_ schreef:Dat heb ik met die Spicy Apple van WME, echt waanzinnig lekker! En inderaad, kaneel overheerst niet zo!
Ik heb zo'n Nag Champa van waxxies, maar die trekt me niet zo. Ga 'm wel een keertje branden, want welke webshop 'm ook heeft, je leest er alleen maar positieve dingen over.
Cranberry Delight heb ik uitgezet, vind 'm inderdaad echt te zoet.
Wat lekker is, is een kwestie van smaak. Als Nag Champa niet jouw smaak is kan dat toch?
Mij maak je niet blij met etensgeurtjes. Anderen vinden ze zalig. Kwestie van smaak.
Zeg zelf ook niet dat iets lekker is, wel dat ik het lekker vind. Smaak is toch een soort mening![]()
En over Nag Champa gesproken, vind 'm van PS wel lekker ruiken maar vond hun meltjes niet zo fijn. Gaat dus op verlanglijstje bij WME
waxmeltsenzo schreef:estja schreef:Ook heel veel walm? En zelfs al zwarte walm gezien. En paraffine geur.
Ik had dat ook bij little hotties en zart is idd foit en komt idd doornde paraffine
Ik heb het wel alleen gehad bij hotties