Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 15:49

Jammer yv hij is zo lekker.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 15:54

Geloof ik hoor! Ik hou alleen zelf niet zo ontzettend zoete geurtjes.
Zal eerlijk zijn, had 'm aan gezet, daarna serie gekeken maar was in slaap gevallen :=. Toen ik wakker werd, werd ik echt een beetje verstikt door de zoete geur. Maar 1 ding is wel duidelijk: de geur is zeer goed qua sterkte _O- _O-

Had pbtje in mijn inbox met hoofdletters dat ik ook vooraf betalen kon kiezen omdat ze bang was dat iemand me voor zou zijn. Dat maar even gedaan, ook meteen wat melts erbij dan maar.
Zijn Cozy Cabin (thnx he Fleur _O- ), Holiday Cookies en Peppermint Bark geworden. Ben benieuwd!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 15:55

Dat iemand je voor zou zijn??

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 15:58

Ja voor die jar van Watercolors. Omdat-ie gister op uitverkocht stond, had ik haar een berichtje gestuurd en toen stuurde ze dat ze 'm zou activeren voor me, omdat ze er eentje voor me apart had gehouden. Vervolgens zag ik alleen de medium jar op voorraad staan, maar ik had een large 2W jar besteld. Na bijna een uur nog geen reactie, dus mijn bed in gedoken. Vanochtend kreeg ik een bericht dat het inderdaad om de medium ging omdat de large 2W erg duur is en omdat-ie er blijkbaar niet mooi uit ziet omdat-ie zo groot is ( :? ). Toen wilde ik dus meteen bestellen en kwam ik tot de conclusie dat paypal het niet deed en mijn identifier voor de bank nog op het werk lag :'). Maar het is opgelost, bestelling is binnen bij haar, kan maandag betalen. Zal die dan of dinsdag wel op de bus gaan. Ben zo benieuwd! Hoop dat-ie net zo fijn is als de melts!!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:07

Ik ga mijn bestelling bij wme toch nog een keer uitbreiden...

Welke melts moet ik absoluut geprobeerd hebben, iemand een aanrader? :D Spicy apple lees ik dus al... Of misschien toch een verrassingspakket *\o/*

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:16

White Tea & Sage!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:18

Century schreef:
White Tea & Sage!

Die had ik er al bij zitten 8-) goed gegokt dus, waar ruikt deze naar?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:46

Yv_ schreef:
Dat heb ik met die Spicy Apple van WME, echt waanzinnig lekker! En inderaad, kaneel overheerst niet zo!

Ik heb zo'n Nag Champa van waxxies, maar die trekt me niet zo. Ga 'm wel een keertje branden, want welke webshop 'm ook heeft, je leest er alleen maar positieve dingen over.

Cranberry Delight heb ik uitgezet, vind 'm inderdaad echt te zoet.

Wat lekker is, is een kwestie van smaak. Als Nag Champa niet jouw smaak is kan dat toch?
Mij maak je niet blij met etensgeurtjes. Anderen vinden ze zalig. Kwestie van smaak.
Zeg zelf ook niet dat iets lekker is, wel dat ik het lekker vind. Smaak is toch een soort mening ;)

En over Nag Champa gesproken, vind 'm van PS wel lekker ruiken maar vond hun meltjes niet zo fijn. Gaat dus op verlanglijstje bij WME ;)

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:57

Sonja89 schreef:
Century schreef:
White Tea & Sage!

Die had ik er al bij zitten 8-) goed gegokt dus, waar ruikt deze naar?

Dat weet ik niet precies meer :o Wel dat ik hem lekker vond, haha.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:08

BrankaZ schreef:
Yv_ schreef:
Dat heb ik met die Spicy Apple van WME, echt waanzinnig lekker! En inderaad, kaneel overheerst niet zo!

Ik heb zo'n Nag Champa van waxxies, maar die trekt me niet zo. Ga 'm wel een keertje branden, want welke webshop 'm ook heeft, je leest er alleen maar positieve dingen over.

Cranberry Delight heb ik uitgezet, vind 'm inderdaad echt te zoet.

Wat lekker is, is een kwestie van smaak. Als Nag Champa niet jouw smaak is kan dat toch?
Mij maak je niet blij met etensgeurtjes. Anderen vinden ze zalig. Kwestie van smaak.
Zeg zelf ook niet dat iets lekker is, wel dat ik het lekker vind. Smaak is toch een soort mening ;)

En over Nag Champa gesproken, vind 'm van PS wel lekker ruiken maar vond hun meltjes niet zo fijn. Gaat dus op verlanglijstje bij WME ;)

Ik ga vanavond misschien de nag champa van PS proberen. ..ben benieuwd want die van WME is echt onwijs lekker.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:10

Dat is zeker waar Brankaz! Maar doelde er meer op dat ik juist door die positieve reviews erg nieuwsgierig wordt!

Over andere smaken kan ik goed meepraten hoor :'). Iedereen loopt weg met Fireside Treats en ik vind 'm echt nog steeds net kattenkots _O-

Ik heb net Raisin Bread op de wc en gang aangezet van PS. Vind die een stuk comfortabeler dan die van YC. Minder overheersend. In de woonkamer maar weer voor Crunchy Leaves <3 <3

White Tea & Sage inderdaad! Beetje kruidig, maar zoet en fris, lastig uit te leggen. Ik vind 'm echt héérlijk! Moet in mn volgende bestelling er een aantal mee bestellen voor vrienden, die vonden 'm ook zo lekker in het potje (had m in mn jaszak zitten := ). En White Tea & Ginger is ook wel lekker. Niet zo overheersend, maar rustig en subtiele geur op de achtergrond. Beetje zoetig wel, maar niet té.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:13

Ohhh, Christmas van WME is lekker! <3
Heb met vriendlief afgesproken dat we pas na 5 dec. De kerstboom op gaan zetten. Maar die geur maakt het wel even moeilijk haha! Heerlijk zeg

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:43

Ik kwam net in een winkel waxjes van Heart&Home tegen. Heb gekocht:
Warme appeltaart
Kruidige sinaasappel
Siciliaanse boomgaard
Oh Denneboom!
En nog een Bridgewater waxje Shoreline

Ik moet alleen kijken want ik heb een lage brander van Scentchips. Daarin begint de was al snel te walmen en verliest zijn geur. Tenminste; dat was bij de Little Hotties zo. Kan ook zomaar aan het merk liggen.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:48

Walm is normaal! Dat is de geur die zich verspreidt.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:05

Er komt een bestelling van mij aan Waxmeltsenzo! Zag dat je de christmas niet meer had. Maar denk dat ik hier mee ook wel vooruit kan. Twijfelde heel erg over die tomato leaf.. Dus maar niet besteld..

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:07

Ook heel veel walm? En zelfs al zwarte walm gezien. En paraffine geur.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:31

Zwarte walm is niet goed nee, paraffine geur klinkt ook niet goed.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:36

Oh jeetje, dan zou ik ook eerst even een andere halen inderdaad.
Ik heb met mijn lage brander echt nog nooit zwarte walm of iets gehad. Nou brandde ik dan eerst ook voornamelijk Scent Chips, maar ook sinds ik de nieuwe heb en de oude "verbannen" is naar de wc, heb ik er nog geen zwarte walm in opgemerkt, bij geen enkel merk.

Naar Heart&Home ben ik ook wel nieuwsgierig. Ik heb alleen de aardbeiengeur gratis bij een bestelling gekregen maar die ga ik nooit branden gok ik :=. Vind sommige namen zo schattig klinken van het merk!

Zag net ook dat Goose Creek behoorlijk was aangevuld bij de Duizendpoot.. Gok dat ik van het weekend nog maar een berichtje erachteraan gooi of er nog 2 van bij mn bestelling mogen :=. Had daar echt helemaal overheen gekeken, was zo gefixeerd op mn Watercolors!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:49

estja schreef:

Ik had dat ook bij little hotties en zart is idd foit en komt idd doornde paraffine ;)

Ik heb het wel alleen gehad bij hotties

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:50

ik brand nu winter fireside en hij is heeeerlijk <3

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:54

Yv, waarom zeg je nou dat er veel nieuwe GC was :')
Nou moest ik ook weer bestellen :')

French autumn
Cabin in the woods
Campfire marshmellow
Christmas tree farm
Cranberry vanilla
Holiday embers

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:36

waxmeltsenzo schreef:
estja schreef:

Ik had dat ook bij little hotties en zart is idd foit en komt idd doornde paraffine ;)

Ik heb het wel alleen gehad bij hotties

De H&H voelt ook heel anders aan. Zachter en een beetje vet. Kan nu alleen niks branden om uit te proberen want kind heeft keelontsteking en is kortademig.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:40

Brazilian Coffee & Cane van PS staat hier nu op. Beetje te zoet, maar wel erg lekker. Nu wil ik koffie..

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:52

Hier staat een simpele vanille kaarsje in een glaasje op van de action, echt top prijs-kwaliteit (1,15). Jammer genoeg maar weinig geur keuzes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:53

White thea and sage staat hier op. Lekkere geur, alleen ruik ik hem vrij snel niet meer. Als ik eventjes uit de kamer ga en terug kom is de geur zeer aanwezig, dus ik wen er gewoon snel aan.