Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 08:00

BaileyMix schreef:
Ik heb een groot aantal vrij domme mensen op Facebook - vind ik zelf dan toch :') Nu is er iemand die een filmpje deelde van een kitten die met de cameraman wil spelen.
Reageert één iemand daarop: "Ach wat lief. Ik zou hem zo in m'n zak stoppen en mee naar huis nemen! Mits het een zwerfkat is natuurlijk." En nu is er een hele ruzie ontstaan omdat domme mensen daarop gaan reageren
"ook als het een zwerfkat is hoor, als ze maar geen ziektes hebbe"
en "hoezo jij bent echt een harteloos ook zwerfkatten verdienen een kans"
"zwerfkatte zijn net zo lief en hun hebbe een huis nodig dus ook al was het een zwerfkat wat dan nog"

|o Ik weet dat sommigen er niks aan kunnen doen, maar man man man wat ben je dan een idioot. Het liefst zou ik me mengen in de discussie gewoon om de grammar nazi uit te hangen, maar dat wordt me vast niet in dank afgenomen := Dit zijn dezelfde mensen die berichten van de Speld delen en denken dat het serieus is :')
En confession; Diep in m'n hart háát ik deze mensen intens en weet ik ook 100% zeker dat zij inderdaad de rest van hun leven in een uitzichtloos gat bij hun moeder wonen en af en toe wat burgers flippen als zij niet om één of andere vage reden 'afgekeurd zijn'. Ja, ik ben een rotzak en zit vol met heerlijke stiekem altijd kloppende vooroordelen :')

Jij zegt het, ik denk het. :')

Ik kan ook een intense hekel hebben aan kinderen in winkels. Ik ben leerkracht en ja, ik vind hartstikke leuk, anders had ik nooit voor deze baan gekozen. Maar man zeg, soms krijg ik scheldneigingen als ik sommige kinderen in de winkel of op straat zie.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:27

Ik vind het stiekem leuk om fietsers op te jagen op mijn scooter. En als ze niet aan de kant gaan keihard toeteren. :')

Bhodi

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:40

Ik ben jaloers op een klasgenoot die best veel is afgevallen door het Cambridge dieet, terwijl ik ook best veel afgevallen ben, maar dan op een gezonde manier. Zij krijgt wel complimentjes en ik niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:20

Rosie schreef:
Ik vind het stiekem leuk om fietsers op te jagen op mijn scooter. En als ze niet aan de kant gaan keihard toeteren. :')

:= Ik ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:23

Ik heb een stalk lijstje op fb. Die mensen check ik dagelijks op fb. Sommige ben ik niet eens bevriend mee O:)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:50

love_western schreef:
Ik heb een stalk lijstje op fb. Die mensen check ik dagelijks op fb. Sommige ben ik niet eens bevriend mee O:)

Dit heb ik op instagram :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:55

juniper schreef:
Ik ben lid van een facebook groep waar verzorgers en bijrijders kunnen worden gezocht en aangeboden. Ik stuur alleen een eventuele reactie naar mensen die normaal abn gebruiken in hun reactie. Als er geen interpunctie is, ik 'me paard', 'me schat' etc zie staan dan reageer ik al niet eens. De paardenkennis is hier in de randstad vaak al matig, en als je dan ook nog abnormaal Nederlands spreekt dan zie ik zo'n troela voor me waar ik het nooit mee eens kan zijn omdat we niet op het zelfde niveau zitten.

Haha ik begon te lezen en ik dacht meteen deze herken ik :') Ben lid van dezelfde groep, en ik ben alleen lid om mensen uit te lachen samen met een vriendin -O- En dan ben ik nog wel enorm dyslectisch :')

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 11:49

Danique schreef:
Rosie schreef:

Maargoed dat ik jullie net vakak tegen kom, zo irritand bah :')
Weet niet of het bj jullie net zo is, maar sommigen scooteraars zijn al 100 meter achter je te horen en die blijven haast net aan een stuk door toeteren totdat ze je voorbij zijn, terwijl je dan al aan de kant aan het gaan bent. Vreslijk, als ze bij mij naar mijn mening overdreven toeteren ga ik gewoon nog wat langzamer aan de kant :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 12:13

Dit was niet om te veroordelen hè :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:24

Danique schreef:
Rosie schreef:

abbycootje schreef:
Maargoed dat ik jullie net vakak tegen kom, zo irritand bah :')
Weet niet of het bj jullie net zo is, maar sommigen scooteraars zijn al 100 meter achter je te horen en die blijven haast net aan een stuk door toeteren totdat ze je voorbij zijn, terwijl je dan al aan de kant aan het gaan bent. Vreslijk, als ze bij mij naar mijn mening overdreven toeteren ga ik gewoon nog wat langzamer aan de kant :+

Ik ben dan zo'n trut die een fractie links op het fietspad gaat rijden. O:)

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:33

Ik heb ontbeten met thee en kitkat.
Ik train heel erg zwaar, dit is stiekem NOT DONE! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:38

Ik heb een hele brede retro scooter en als je 3cm aan de kant gaat kan ik er niet langs. Ik laat ruim van te voren weten dat ik eraan kom maar als je me er niet langs laat blijf ik er inderdaad irritant achter rijden. Dat liever dan een spiegel tegen je elleboog zodat je van je fiets geknald wordt. Toch?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:43

Confession: Ik kan ab-so-luut niet opschieten met mijn tante. Om verschillende redenen niet, maar laten we het erop houden dat zij mij niet begrijpt en ik haar niet. Helaas is deze antipathie niet wederzijds (dat is nl veel te makkelijk). Nee, elke keer dat ik haar zie krijg ik óf geld in mn hand gedrukt óf een tasje met lekkere dingen (soms zelfs allebei >;) ). En ik neem het aan en zeg dankjewel, maar ondanks dat vind ik het nog steeds een stom mens en ben ik blij als ze aan het eind van een familiefeest/verjaardag weer naar huis gaat :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:24

Danique schreef:
Ik heb een hele brede retro scooter en als je 3cm aan de kant gaat kan ik er niet langs. Ik laat ruim van te voren weten dat ik eraan kom maar als je me er niet langs laat blijf ik er inderdaad irritant achter rijden. Dat liever dan een spiegel tegen je elleboog zodat je van je fiets geknald wordt. Toch?

Maar dat vind ik wat anders dan fietsers doelbewust opjagen of irriteren.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:32

Bij bumperklevers die er niet langs kunnen laat ik altijd even mijn gas los, dat ik net 5 km langzamer dan is toegestaan ga rijden en zwaai dan even als ze boze handgebaren maken

:')

Zo heerlijk, zij helemaal gefrustreerd en ik geniet _O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:34

vuurneon schreef:
Bij bumperklevers die er niet langs kunnen laat ik altijd even mijn gas los, dat ik net 5 km langzamer dan is toegestaan ga rijden en zwaai dan even als ze boze handgebaren maken

:')

Zo heerlijk, zij helemaal gefrustreerd en ik geniet _O-

Doe ik ook altijd :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 16:36

Ik durf dan ook nog wel eventjes de rem aan te tikken, in de hoop op een schrikreactie!
Dat gaat ongeveer in als ik de nummerplaat niet meer kan lezen. Maar dan ga ik nu ook eerlijk bekennen dat ik ook flink kan schelden in de auto. :o Sommige mensen kunnen echt echt echt niet rijden!
In zijn 1 over de rotonde.. Dat doe je zelfs met rijlessen niet..
Wanneer iemand inhaalt met 120 op de linkerbaan wanneer je 130 mag.. :(

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 16:39

Ik fiets graag mensen bijna van hun sokken als ze zonder te kijken onverwachts oversteken. Ik zie wel dat ze over willen steken, maar toch geniet ik er enorm van als ze geschrokken van hun telefoon opkijken als ik met mijn fiets bijna over hun tenen rijd ~~}>

Vandaag ook, ik kwam van rechts en had voorrang, maar kreeg dat niet van een andere fietser, dus ik fiets keihard door en rem op het laatste moment.

Ik weet dat het eigenlijk niet kan, maar vind het heerlijk :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 16:40

Ik doe dat ook. :')
Eerst 10 km zachter rijden, meestal nemen ze dan meer afstand en dan weer gas geven. Vaak blijft het dan goed gaan. Soms heb je er ook hardnekkige types tussen zitten. Dan is het 15/20 km zachter rijden dan mag en dan een x flink de rem intrappen en weer gassen. Succes gegarandeerd. +:)+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:04

Ik mag dat niet van mijn vader (zijn auto), neemt niet weg dat ik het nooit doe. :))

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:29

Mensen die niet kijken voordat ze oversteken of voorrang nemen waar ze dat niet hebben, terwijl ik er dan aan kom rijden laat ik ook graag even schrikken met een toeter (tenzij ik niet hoef af te remmen o.i.d. maar vaak zat gehad dat ik iemand zo voor zn sokken had kunnen rijden, gelukkig herken ik het nu wel als ze zomaar gaan oversteken :') ) .

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:39

Ik zit nu met mijn laptop op de wc omdat mijn mobiel aan de lader ligt en ik het saai vind om zonder iets op de wc te zitten.. :')

Verdorie, vergeten voor en na op de weegschaal te stappen..

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 19:06

O ik bedenk me er nog een. Mijn collega's willen me aan een andere collega koppelen. Ik ken die collega niet (groot bedrijf met binnen- en buiten medewerkers) en heb hem slechts 2 keer gezien. Toch ben ik in die twee keer al kei hard op hem afgeknapt qua uiterlijk. En nu vinden ze me oppervlakkig :')

Maar gewoo ook als ik die verhalen over hem hoor. Hij klinkt te lief ofzo! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:26

Mijn oma is in d'r eentje op vakantie naar Japan (wat ik super stoer vind) maar ze is gevallen en heeft een scheurtje in haar heup. Ze wordt daar dus geopereerd en mijn moeder gaat naar Japan om haar te helpen en ondersteunen etc. Ik vind het verschrikkelijk voor oma maar ik ben blij dat mijn moeder even weg is ... := :o

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:45

Ik erger me aan bepaalde mensen op fb die passief aggresief *voelt zich verdrietig* posten. En dan zijn er altijd mensen die vragen "wat is er toch?"...

Of 'pfff...sommige mensen...whahaha maar mij boeit t niet lag me rot' met dan één of ander plaatje waaruit de lezer moet concluderen dat de schrijfster een trotse bitch is. En dan ook die reacties eronder.

Ook zo fraai: de "ik ben te vet en vind t stiekem erg, maar niet zo erg dat ik van m'n luie reet kom en de frituurketel laat staan- en niemand mag daar iets van vinden"-plaatjes, de ergste vind ik: 'echte mannen houden van vlees, botten zijn voor de honden." Uhhh, ik ben 57 kg afgevallen dus vind dat ik dan wel een mening erover mag hebben (al zal ik die niet geven tenzij je me erom vraagt), en daarnaast, ik weet wat voor verschil in aandacht 57 kg maakt, maak jezelf nog wat wijs en keep on dreaming (of dat nou fair is of niet). Ik heb evenmin om dat soort plaatjes gevraagd als jij om 'je bent een walvis' plaatjes. Besides, als je t echt zou geloven hoefde je t niet zo nadrukkelijk te posten toch?

Tegelijkertijd ontvolg ik deze personen niet omdat ik geniet van hun dramatische levens haha, popcorn erbij, tis beter dan een soap soms :')
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 11-09-15 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt