BaileyMix schreef:Ik heb een groot aantal vrij domme mensen op Facebook - vind ik zelf dan tochNu is er iemand die een filmpje deelde van een kitten die met de cameraman wil spelen.
Reageert één iemand daarop: "Ach wat lief. Ik zou hem zo in m'n zak stoppen en mee naar huis nemen! Mits het een zwerfkat is natuurlijk." En nu is er een hele ruzie ontstaan omdat domme mensen daarop gaan reageren
"ook als het een zwerfkat is hoor, als ze maar geen ziektes hebbe"
en "hoezo jij bent echt een harteloos ook zwerfkatten verdienen een kans"
"zwerfkatte zijn net zo lief en hun hebbe een huis nodig dus ook al was het een zwerfkat wat dan nog"
Ik weet dat sommigen er niks aan kunnen doen, maar man man man wat ben je dan een idioot. Het liefst zou ik me mengen in de discussie gewoon om de grammar nazi uit te hangen, maar dat wordt me vast niet in dank afgenomen
Dit zijn dezelfde mensen die berichten van de Speld delen en denken dat het serieus is
![]()
En confession; Diep in m'n hart háát ik deze mensen intens en weet ik ook 100% zeker dat zij inderdaad de rest van hun leven in een uitzichtloos gat bij hun moeder wonen en af en toe wat burgers flippen als zij niet om één of andere vage reden 'afgekeurd zijn'. Ja, ik ben een rotzak en zit vol met heerlijke stiekem altijd kloppende vooroordelen
Jij zegt het, ik denk het.

Ik kan ook een intense hekel hebben aan kinderen in winkels. Ik ben leerkracht en ja, ik vind hartstikke leuk, anders had ik nooit voor deze baan gekozen. Maar man zeg, soms krijg ik scheldneigingen als ik sommige kinderen in de winkel of op straat zie.
Ik weet dat sommigen er niks aan kunnen doen, maar man man man wat ben je dan een idioot. Het liefst zou ik me mengen in de discussie gewoon om de grammar nazi uit te hangen, maar dat wordt me vast niet in dank afgenomen
Dit zijn dezelfde mensen die berichten van de Speld delen en denken dat het serieus is
En dan ben ik nog wel enorm dyslectisch
). En ik neem het aan en zeg dankjewel, maar ondanks dat vind ik het nog steeds een stom mens en ben ik blij als ze aan het eind van een familiefeest/verjaardag weer naar huis gaat
Sommige mensen kunnen echt echt echt niet rijden!