Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amkeVH schreef:Zuiver of niet is geen discussie over te voeren, wanneer dat wel is, dan kan een van de 2 het gewoon niet goed horen
Zuiver of niet is gewoon een feit, maar daarnaast is het inderdaad wel vaak smaak of je iemand wel of niet mooi vind zingen.
Ook is zuiverheid te trainen, een mooie stem niet.
Yasmijntje schreef:amkeVH schreef:Zuiver of niet is geen discussie over te voeren, wanneer dat wel is, dan kan een van de 2 het gewoon niet goed horen
Zuiver of niet is gewoon een feit, maar daarnaast is het inderdaad wel vaak smaak of je iemand wel of niet mooi vind zingen.
Even een voorbeeldje, 'Rikki' uit gtst (Robin Martens) vind ik bijvoorbeeld vaak gewoon vals zingen.
En dan ook gewoon echt onzuiver. Maar er zijn een aantal mensen van overtuigd dat het toch echt zuiver is..
Citaat:Even een voorbeeldje, 'Rikki' uit gtst (Robin Martens) vind ik bijvoorbeeld vaak gewoon vals zingen.
En dan ook gewoon echt onzuiver. Maar er zijn een aantal mensen van overtuigd dat het toch echt zuiver is..
amkeVH schreef:Wat ik me afrvaag, ik kijk elke dag om half 7 masterchef, nu dus ook weer.
Maar het begint dus om half 7, dan is om 5 over half 7 alweer reclame (ja echt, heb de tijd in de gaten gehouden.) En daarna pas weer om 5 over 7 ongeveer. En om half 8 afgelopen.
Waarom ingodsnaam al na 5 minuten reclame? Waarom niet dat uur in gelijke stukken delen?
Is daar een reden voor?
amkeVH schreef:Zuiver of niet is geen discussie over te voeren, wanneer dat wel is, dan kan een van de 2 het gewoon niet goed horen