tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 08:25

Ik herken haar verhaal ook volgens mij. Guess jij wilde toch Moslim worden oid? Of haal ik nu iets door de war? Ik vind het wel heel erg dat je je hebt laten dwingen tot een abortus. Echt vreselijk dat je dat hebt door moeten maken. Ik hoop dat je hier hulp voor hebt.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:49

Correct, wilde mijn identiteit niet vrijgeven, maar goed.
Veel gebeurd

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:12

Ja snap ik, het is vreselijk, ik hoop echt dat je hulp hebt gevonden want maak mij wel echt zorgen om je. Dikke knuffel in ieder geval!

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:48

Helaas tot heden geen therapie, enkel voor de abortusverwerking. Naar wacht op een brief voor intensieve therapie, hopelijk gebeurd dat snel.

Dankjewel ❤️❤️❤️

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 21:25

Ik heb je topic toendertijd ook gevolgd Guess, ik hoop dat je snel weer alles hebt zoals je het wilt. Hopelijk komt er ook snel therapie!
In ieder geval, heel veel sterkte!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 10:47

Zou ik mij mogen aanmelden?

Na 3 jaar een relatie gehad te hebben en 7 maanden samen gewoond te hebben heeft R het zaterdag met mij uitgemaakt.
Hij was niet meer gelukkig en kon er ook geen moeite meer voor doen....

Ik ben echt compleet gebroken, ik voel me machteloos en zo alleen.
Totaal geen eet lust en voel me zelf echt heel slecht.

Waarom is steeds mijn vraag? Ik snap het echt niet...
3 jaar lang zijn we echt elkaars beste maatjes geweest, we waren allebei helemaal weg van elkaar, deden samen veel lachen gieren en brullen.

En toen plots klap was zijn liefde over, niet meer gelukkig |(

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 10:53

Wat erg Dnieze!
Heb je wel een plek waar je naar toe kan?

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 11:03

Ik ben er zo kapot van, ik hou zo veel van hem...

Mijn ouders stonden gelukkig direct voor me klaar, ik ben dan ook weer terug bij mijn ouders gaan wonen.

Zaterdag heeft R het uitgemaakt, en zondag middag stonden al mijn spullen in de woonkamer zo dat ik de volgende dag gelijk me spullen mocht pakken en weg kon.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 11:20

De laatste paar weken merkte ik wel dat we wat irritatie dingen hadden vanaf allebei de kanten, ik vindt het heerlijk om samen met mijn geliefde te kroelen en lekker samen bank hangen of ergens naar toe gaan.
De laatste tijd kwam dat er nog maar weinig van,
Als R dan uit zijn werk kwam na een lange dag en zat de hele dag al alleen thuis verwachten ik op ze minst wel een gezellig warm welkom,
Helaas zei R steeds vaker ik hou er niet van, dan krijg ik het warm.
Oftewel ik was een erge zeur wat betreft kroelen, kussen en bevestiging hebben dat ik nog zijn liefje was.

Nu snap ik dan ook echt zeker waarom dit voor hem steeds moeilijker werd,
Zijn liefde begon gewoon op te raken, niet omdat die niet van kroelen houdt want we kroelde zo vaak met elkaar alleen de laatste paar weken ging het steeds minder.

Maar ik had nooit verwacht dat er een probleem was vanaf zijn kant, ik heb zo vaak gevraagd is er wat, wil je ergens over praten en dat die alles kwijt kon aan me.
Maar altijd kreeg ik te horen dat er helemaal niks was.

Wat het erge nu nog is,
Hij heeft het uitgemaakt, huis staat op zijn naam dus ik heb nergens om op te staan
Geeft ook niet want ik zou het toch nooit kunnen betalen zo groot 6 kamer eengezinswoning.
Maar ik vindt het nu dan gewoon zielig dat R helemaal alleen in dat grote huis zit, weinig vrienden heeft die.
Dat doet mij pijn.... |(

Mocht die over 2 weken op hangende pootjes terug komen, dan weet ik niet of ik dit aan kan.
Ik ben beschadigd in mijn goedheid en mijn hart is echt gebroken.
Hoeveel die ook voor mij betekend..... de gedachten dat die tegen me zei dat die niet meer gelukkig was met mij zouden dan denk ik altijd in me hoofd blijven spoken.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 14:10

Heel erg veel sterkte Dnieze!
Wat een rot situatie en vooral als hij niet duidelijk kan uitleggen waarom, wat enz.
Je moet je niet druk maken dat hij alleen zit nu, die keuze heeft hij immers zelf gemaakt.
Het is heel makkelijk om terug te gaan naar zo'n persoon, omdat de liefde in jou geval niet over is.
Wel goed dat je nadenkt of dat al verstandig zou zijn als hij met hangende poten terug komt. Voor jezelf kiezen is soms het moeilijkst maar wel altijd het beste.
En dat zeg ik, terwijl ik zelf ook niet makkelijk voor mezelf kies.

Hier gaat het barslecht.
Vanaf vorige week woensdag geen contact meer met ex, grote ruzie gehad. Ben boos over de manipulatie en dwang over de abortus, dat hij me daarna in de steek laat, uiteindelijk weken om mij heen draait en contact zoekt en me uitnodigd in zijn nieuwe appartement, met mij het bed deelt en zich op zulke moment gedraagd als mijn partner. Dinsdag vorige week ook gaan sporten in de gym waar hij werkt, belde hij achteraf op dat mijn vriendin geen inschrijfkosten hoeft te betalen omdat ze via mij komt, vraag ik dinsdagavond on duidelijkheid, krijg ik er geen reactie op, woensdag zegt hij dat er teveel heftige dingen zijn gebeurd dat hem kapot heeft gemaakt. En sorry dat hij mij op zwakke momenten appte en uitnodigde. Voel me enorm gebruikt!!! Ben zo boos op hem!
Verdorie mijn kindje weggegeven om hem en zijn familie te redden van die 'schande' (geheime relatie), mij beloven voor te stellen thuis, een mooie toekomst op te bouwen, en BAM alles weg! Mijn onschuldige baby, hij heeft me alles ontnomen in zijn eigen bestwil.
En ik heb zelf de keuzes gemaakt, maar wel onder druk manipulatie en dwang, ik voel me zo'n slecht mens ook |(

Vanavond ga ik weer sporten en zie ik hem waarschijnlijk. Word toch niks gezegd en we zullen elkaar wel ontlopen.
Ik weet dat ik alles moet vergeven alleen is dat zo moeilijk.
Hoor ik vandaag ook nog dat mijn behandeling bij een psycholoog langer gaat duren voor ze de therapie kunnen starten, ik moet opzoek naar woonruimte maar ook dat is onmogelijk en dat is een eis om de therapie te mogen doe , vanwege mijn ongezonde thuis situatie.
Ik heb in augustus nog een ernstige suïcide poging gedaan uit onmacht, totaal zwart geworden en dit is al de 4e in 3 jaar tijd.
Toch krijg ik weer veel enge gedachtes de laatste tijd, ben zo bang dat het weer gruwelijk mis gaat en dat wil ik niet. Ik ben mezelf echt kwijt

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 14:41

Meiden, wat vervelend allemaal!

Ik ben nu 2,5 maand weer alleen. En kan alleen maar zeggen: Kies voor jezelf! Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, dus wij ook niet. Als je eenmaal weg bent gestuurd, kun je dan ooit nog geloven dat je daarna mag blijven?

Ik heb ook af en toe nog een inzinking waarbij ik me enorm alleen voel. Probeer hem te ontwijken, blijven zien maakt het alleen maar moeilijker.

Hou vol, jullie kunnen het! +:)+

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:09

Ook ik meld mij. Helaas na 1.5 jaar relatie, waarvan net 4 maanden samenwonen uit. Ik zal nu een ander huisje moeten zoeken.

Bah wat voelt dit belabberd, vooral wanneer je nog in het zelfde huis woont..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:19

Sincere kl ote zeker zo vlak voor de feestdagen. Kun je niet tijdelijk iets huren desnoods een vakantie huisje oid?

Hier trouwens ruim een jaar verder en kan niet anders zeggen dan dat ik lekker in mijn vel zit. Ondanks een heel roerig jaar waarin wel meer ellende extra over me heen is gekomen. Oa inslapen van oude tinker en erge zorgen over mijn vader. Heb mezelf weer terug gevonden en ben er beter aan toe geestelijk en lichamelijk dan de laatste tijd binnen de relatie. Ik ontwikkel me gek en het voelt als of de wereld voor me openstaat voor nieuwe leuke dingen. Ook al is de scheiding wel al een tijdje officieel maar nog niet alles is afgehandeld. Voelt het voor mij als klaar. Vriendenkring breidt zich langzaam uit. Ik doe veel leuke dingen, ga vaak op stap meer dan in lange tijd daarvoor.

Dus voor iedereen hoe ellendig je je nu ook voelt. Er komt een betere tijd ooit,

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:23

Wat een ellende allemaal he dames,
ik wens iedereen veel sterkte! Wij vrouwen komen hier alleen maar sterker uit ook al zien we het nu misschien nog niet.

Bij mij is het nu 2 weken geleden dat ik gedumpt werd en het huis uit werd gezet door m'n ex.
2 dagen geleden ben ik er achter gekomen dat meneer weer terug naar zijn ex is.

Verdriet heb ik de afgelopen dagen nog maar weinig gehad, ik weet niet hoe dit kan zo snel? maar misschien omdat ik weet dat ik beter verdien?
En misschien omdat ik boos ben? hoe die mij behandeld en binnen nog geen 2 weken tijd weer met ze ex samen is??

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:46

Ik ken het wel Dnieze :j . Ik was 6 jaar samen met mn ex en tegen mijn verwachtingen in er ook niet heel verdrietig om geweest.
Natuurlijk is het wel jammer maar ik besefte ook dat ik gewoon beter verdiende en de eer aan mezelf moest houden :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:29

Ik kom me hier ook even melden.

Maand geleden topic aangemaakt over dat het klaar was tussen vriend en mij. Uiteindelijk de volgende dag weer een stevig gesprek gehad en weer bij elkaar gekomen. We hebben het een maandje volgehouden. Het ging alleen maar slechter en de liefde is gewoon echt op tussen ons twee.

Zo gek dat als je beiden nog van elkaar houdt, gek op elkaar bent en je beiden wilt dat het gewoon werkt maar dat dat dan niet lukt.. Heel vreemd.. -O- Maar het is echt beter zo, zijn er allebei heel opgelucht over en heb er deze keer veel meer vrede/acceptatie mee dan de vorige keer.

Toch een soort dubbele bevestiging dat we het écht geprobeerd hebben maar dat het gewoon niet meer werkt. Dat maakt het ook wel makkelijker.

Zondag was het klaar en maandagochtend kwam echt de klap, grond leek onder mn voeten vandaan te verdwijnen, daarna ging het wel weer en momenteel voel ik me echt zó goed! We appen ook nog steeds eigenlijk af en toe op de dag, dat maakt het ook wel makkelijker. Maar is wel even schakelen zeg, vooral zo voor de feestdagen.

2,5 jaar samen is echt niet niks, kan me niet eens herinneren hoe het daarvoor zonder hem was. Zo apart..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:58

Sterkte!

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:58

_Dominique schreef:
Ik kom me hier ook even melden.

Maand geleden topic aangemaakt over dat het klaar was tussen vriend en mij. Uiteindelijk de volgende dag weer een stevig gesprek gehad en weer bij elkaar gekomen. We hebben het een maandje volgehouden. Het ging alleen maar slechter en de liefde is gewoon echt op tussen ons twee.

Zo gek dat als je beiden nog van elkaar houdt, gek op elkaar bent en je beiden wilt dat het gewoon werkt maar dat dat dan niet lukt.. Heel vreemd.. -O- Maar het is echt beter zo, zijn er allebei heel opgelucht over en heb er deze keer veel meer vrede/acceptatie mee dan de vorige keer.

Toch een soort dubbele bevestiging dat we het écht geprobeerd hebben maar dat het gewoon niet meer werkt. Dat maakt het ook wel makkelijker.

Zondag was het klaar en maandagochtend kwam echt de klap, grond leek onder mn voeten vandaan te verdwijnen, daarna ging het wel weer en momenteel voel ik me echt zó goed! We appen ook nog steeds eigenlijk af en toe op de dag, dat maakt het ook wel makkelijker. Maar is wel even schakelen zeg, vooral zo voor de feestdagen.

2,5 jaar samen is echt niet niks, kan me niet eens herinneren hoe het daarvoor zonder hem was. Zo apart..

Heel veel sterkte Dominique !!!
Ik ben in feb jaar vrijgezel mijn vorige break up en ik kan me nu niet eens meer alles herinneren van mijn relatie, maar heb nog best vaak moeilijke momenten maar had toen het net uit was echt niet verwacht dat ik er zo over heen zou zijn als ik nu ben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 11:23

Thanks! <3

Ja is echt even gek allemaal. Maar ben zooo opgelucht, ik straal ook echt weer gewoon.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 11:26

_Dominique schreef:
Thanks! <3

Ja is echt even gek allemaal. Maar ben zooo opgelucht, ik straal ook echt weer gewoon.

O dan doe je het beter dan ik :p ik zat echt in de put namelijk...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 11:36

Knap van jullie hoor, hoe snel jullie er allemaal overheen komen. Ik blijf er altijd heel lang mee zitten, ik neem niet graag afscheid. Het is alweer 4 jaar uit na een relatie van 7 jaar met mijn eerste ex, maar ik mis hem nog regelmatig een beetje. Hetzelfde voor een jongen waar ik nu veel mee omga. Toen hij zei dat het hem niet verder ging worden ben ik echt heel verdrietig geweest, en nu nog vaak.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 11:46

Sterkte Dominique! Ik was er heel snel overheen (lees het weekend daarna) , ik ben ook vrij snel weer op tinder gegaan. Het ligt er ook aan hoe je relatie was denk ik , wij waren 4 jaar lang meer broer en zus. Daarnaast loog hij ontzettend veel, ik was er dus snel overheen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 11:48

Ja ik lijk er al over heen te zijn idd. Misschien omdat de realisatie van 'het werkt niet' al veel langer geleden was.

Voel me echt goed namelijk. := :=

Edit; de laatste weken sprak en zag k hem ook nooit meer. Toonde nooit interesse in mij enzo, nam geen moeite meer. Dat maakte t misschien ook makkelijker

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 12:18

Nou inderdaad ik vind het echt knap dat sommige er zo snel overheen komen. Nathalie weekend erna zelfs al :wow:

Ik voel me nog steeds vreselijk met vlagen, ik zie mijn ex elke week wel 1 of 2 keer in de sportschool en ik heb er zelfs voor 2 weken terug donderdag tot vorige week dinsdag geslapen. En eenmaal in de auto terug is het ook echt weer weg. In de sportschool knikt hij een keer en verder ook geen vragen, alleen gisteren heel kort op uitzondering dat hij vroeg hoe het ging.
Van t weekend had hij me nog geappt dat hij veel zwakke momenten heeft en ik grote invloed op hem heb. Reageer ik daarop krijg ik ook niks meer terug.

Zucht we kunnen niet meer bij elkaar zijn vanwege zijn familie, al moet ik dat buiten dat om niet eens meer willen na wat hij me heeft aangedaan. In dit geval is mijn liefde groter dan mijn pijn, ook een flinke valkuil

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 12:29

Sterkte komende feestdagen voor iedereen die het nodig heeft. :(:)

Binnen weekend erover heen? Hoe krijg je dat voor elkaar of was de liefde dan al heel lang over eigenlijk. Ik zie ex nog regelmatig ivm honden. En door allimentatie heb ik komende 12 jaar nog met hem te maken, contact gaat wisselend meestal wel wat moeizaam. Blijft raar ondanks dat hij me heeft ingeruild is hij ook steeds degene die boos is in communicatie. Rare wereld eigenlijk.

Ga als ze zo zijn opgehaald onderweg voor dag of 10 ontspannen plezier maken. *\o/*