Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dominique schreef:Ik kom me hier ook even melden.
Maand geleden topic aangemaakt over dat het klaar was tussen vriend en mij. Uiteindelijk de volgende dag weer een stevig gesprek gehad en weer bij elkaar gekomen. We hebben het een maandje volgehouden. Het ging alleen maar slechter en de liefde is gewoon echt op tussen ons twee.
Zo gek dat als je beiden nog van elkaar houdt, gek op elkaar bent en je beiden wilt dat het gewoon werkt maar dat dat dan niet lukt.. Heel vreemd..Maar het is echt beter zo, zijn er allebei heel opgelucht over en heb er deze keer veel meer vrede/acceptatie mee dan de vorige keer.
Toch een soort dubbele bevestiging dat we het écht geprobeerd hebben maar dat het gewoon niet meer werkt. Dat maakt het ook wel makkelijker.
Zondag was het klaar en maandagochtend kwam echt de klap, grond leek onder mn voeten vandaan te verdwijnen, daarna ging het wel weer en momenteel voel ik me echt zó goed! We appen ook nog steeds eigenlijk af en toe op de dag, dat maakt het ook wel makkelijker. Maar is wel even schakelen zeg, vooral zo voor de feestdagen.
2,5 jaar samen is echt niet niks, kan me niet eens herinneren hoe het daarvoor zonder hem was. Zo apart..