Ik woon ook in de stacaravan op de boerderij van m'n ouders, dus ben ik gelukkig niet meer de enige Ik betaal wel huur, maar dat vind ik ook wel normaal. Stalling voor paard betaal ik ook maar een gereduceerd bedrag. Ik werk fulltime dus kan me prima redden.
simoneeee
Geplaatst: 27-02-15 18:10
Ik betaal ook geen borg en huur ook via sociale huur. Heb deze week alles geschuurd en in de grondverf gezet. Er moest toch nog meer gebeuren dan ik dacht. Nu nog alle plafonds, muren, posten en kozijnen verven. Een paar dagen klussen is leuk. Daarna moet het gewoon af zijn .
Ik heb net een keuken gekocht! Een showmodel. Gingen heen omdat ze keukens 50% korting hadden, maar dat was pas voor keukens vanaf €5500. Zoveel geld heb ik niet haha. Dus nu zo opgelost! Helemaal leuk!
Ookami
Geplaatst: 28-02-15 16:08
Hier ben ik weer. Intussen woon ik in mijn nieuwe huis. Wat een opluchting want verhuizen en werken combineren was heel druk. En mijn vorig huis moest ook nog gekuist en leeggehaald worden. Dinsdag komen de eigenaars kijken ivm de waarborg en geven we de sleutels terug, dan zijn we er van af.
Ik heb hier leuke foto's zien passeren. Zeker die ene tuin ziet er geweldig uit, daar kan je echt iets heel tof van maken!
En veel mensen aan het klussen zo te lezen. Succes ermee!
Ik betaal voor egw mijn verbruik aan de huiseigenaar, dus het zal per maand verschillen.
Het systeem van huizen huren is blijkbaar redelijk verschillend in Nederland en België. Hier wordt er niet met inschrijvingen en posities gewerkt.
Oh en dit zijn mijn kasten die ik heb gemaakt met fruitkistjes:
En ja, gemeentelijke belasting, hier ook op de mat. Leuk hoor, net op jezelf, klauwen vol met geld uit moeten geven voor inboedel, verf etc etc wat al een hartaanval was, komt dit er nog even bovenop. Grmbl.
Gelukkig heb ik die nog niet op de mat gekregen. Maar ik heb deze week ook pas de sleutel gekregen. Zou ik die rekening nu al op de mat krijgen denken jullie? Alles staat nu in de grondverf. Ik hoop morgen alles wel klaar te hebben qua verven. Gelukkig komen er hulptroepen. Had deze week vakantie,maar die is omgevlogen voordat ik er erg in had. Moet eerlijk zeggen dat ik het klussen al heel snel zat was. Laat me er nu maar gewoon heel snel in zitten! Hoe gaat het klussen bij jullie?
Ik iedere maand een beetje ivm hypotheek die deels belastingaftrekbaar is. Van het werken heb ik nog niet ingevuld/aangevraagd, maar dat zal niet zo veel zijn denk ik.
Tancreda4
Geplaatst: 01-03-15 21:07
Geen idee, nog niet gekeken. Kan dat al? *rent naar belastingdienst*
Ik haat digid. Denk dat ik eens ga bellen. Of ik ben echt een hele domme koe die steeds de wachtwoorden vergeet, maar ben nu alweer teveel keer verkeerd ingelogged terwijl ik net 2 weken terug een herstel ccode en nieuw wachtwoord hadden aangevraagd *blond*
Dat zou een lekker bedrag zijn, Rebecca. Ik hoorde dat veel mensen terug moeten betalen doordat ze weer van alles hebben veranderd in het systeem. Mij kun je alles wijs maken. Heb er echt geen kaas van gegeten.
Ik heb ene herstelcode aangevraagd. Alweer *zucht* Snap niet waar het mis gaat. Volgende keer print ik wachtwoord uit en hang ik hem boven mijn bed
Ik ben alleen bang dat ik moet betalen. Ik kreeg altijd terug, dat werd steeds minder, en vorig jaar moest ik 6 euro betalen (werd kwijtgescholden). Ben een beetje bang dat die trend zich door gaat zetten, maar ik hoop het niet
Ik heb een nieuwe digiD aangevraagd. Ben blijkbaar m'n gebruikersnaam vergeten, alhoewel ik echt dat het de goede was. Was al 2 uur elke keer opnieuw aan het proberen
Nu dus weer wachten op de brief om hem te activeren, pff.. ben nieuwsgierig.