Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vuurneon schreef:Suusie22 schreef:Verandering van omstandigheden, klimaat, voedsel etc
Maar waarom zijn er dan ook dieren die amper veranderd zijn door de miljoenen jaren heen? Was dat al gelijk de ultieme gunstige vorm?
Maartenn schreef:Ik keek laatst reportage, daar was een man die at al een aantal jaar (rottend) rauw vlees.
Hij zei dat hij zich er zelfs gezonder door voelde..
myou schreef:Misschien dat jullie slimme bokkers mijn mysterie kunnen oplossen...
Hoe kan het zo zijn dat mijn rechterhand sterker is dan mijn linker?
Even ter informatie, ik ben linkshandig, doe echt alles links en ben absoluut niet tweehandig.
Het is door mijn fysio vastgesteld dat ik echt mer kracht heb op rechts, hij wist geen verklaring..
Heb serieus gegoogled maar kan niks inden. XD
Ketaki schreef:gadverdamme, hij stopte zelfs langs de weg omdat ie een dood konijn zag liggen ( aangereden) en daar sneed ie nog stukken uit, om te proeven.
hoe ziek moet je wezen om dat te eten zeg
myou schreef:Misschien dat jullie slimme bokkers mijn mysterie kunnen oplossen...
Hoe kan het zo zijn dat mijn rechterhand sterker is dan mijn linker?
Even ter informatie, ik ben linkshandig, doe echt alles links en ben absoluut niet tweehandig.
Het is door mijn fysio vastgesteld dat ik echt meer kracht heb op rechts, hij wist geen verklaring..
Heb serieus gegoogled maar kan niks inden. XD
Ketaki schreef:gadverdamme, hij stopte zelfs langs de weg omdat ie een dood konijn zag liggen ( aangereden) en daar sneed ie nog stukken uit, om te proeven.
hoe ziek moet je wezen om dat te eten zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

)