zonnetje is verdwenen en het dooit ook nog niet hard genoeg naar mijn zin grrrr
Marcella
Geplaatst: 13-03-13 12:56
Binnen een half uur tijd lag er dus een laagje sneeuw en het was dus ook spekglad op de weg. Ben bijna omgedraaid om weer naar huis te glibberen. Uiteindelijk toch doorgereden en op werkplek aangekomen.
Nu zonnig en om 10.30 uur 2 graden boven nul en sneeuw is alweer zo goed als weg. Helaas geen brabant vandaag, want moet vanmiddag gezellig naar de bedrijfsarts.
Hier is het ook niet zo koud. Het wordt in ieder geval weer groen dus het is dooi. Ik kan niet wachten tot het weekend dat het 8 graden wordt en gaat regenen.
Heel de dag droog,zon en wolken hebben we hier. Gelukkig is dat pokke windje van gister ook weer vertrokken.In de zon is het best lekker.
quartel
Geplaatst: 13-03-13 17:31
ooohhhh wat heerlijk die zon
ik was op stal......en dat is echt niet zo ver weg van hier.......sprak mijn man aan de telefoon terwijl mijn paard stond te zonnen kondigde mijn man aan in een fikse sneeuwbui te zitten Sja..........soms zit het mee en soms niet
Sneeuwbuitje langs geweest, maar heeft alweer plaats gemaakt voor de zon
Marcella
Geplaatst: 13-03-13 18:39
Was blij dat ik niet op de scooter naar bedrijfsarts was gegaan. Had op de terugweg N3/A15 flinke sneeuwbui. Rij Alblasserdam weer binnen weg sneeuw en volop zon en 5 graden.