[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:15

Milky_Way

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:59

Oeh die inspiratie plaatjes zijn leuk! Vooral die outfit als dat meisje die rode broek met witte blouse en panter pumps aan heeft!

Veel geklets zeg :D

Micha, dat lichtroze zwanen topje met lange achterkant wil ik ook nog! Vind je outfits btw wel leuk op de vorige pagina! Je hebt leuke kleren (en kapsel) :D
Die bebloemde jurk met gaas mouwen heb ik ook! Maar ik heb de grijze variant ervan, en ik heb ook zo'n zelfde hartjes panty die jij draagt op de onderste foto :=

CCCC is druk bezig met stap outfit samen stellen, veel plezier vanavond!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:01

Ik weet het nog steeds niet. Ga zo eerst maar mn haar doen en make uppen :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 19:04

Goh, ik ben blij dat ik thuis blijf vanavond en dan dat dilemma niet heb :')
Voor morgen wel.. Ik heb een soort kleine reünie met m'n vriendinnen van de middelbare school (5.5 jaar geleden alweer!) en dan wil ik natuurlijk wel leuk lopen. Maar dit keer heb ik een luxe probleem, te veel leuks om aan te trekken :')

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:15

haha lekke tutten cccc :P dat is vaak wel echt leuk om te doen voordat je op stap gaat :D

Ik mag over 1,5 uur lekker gaan werken (geen zin in moet tot 01.30) dus geen stad voor mij vandaag.

Davina, als je vanavond toch niks gaat doen heb je alle tijd om leuke outfits te passen en te combineren voor morgen :P
Wel leuk dat je ze na 5,5 jaar weer ziet :D

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:19

hoi allemaal, tijdens stappen vnv wil ik graag een wit shirt aan met een giletje erop, maar wat moet ik onder het shirt aan zodat hij niet (ook niet in black light) doorschijnt??

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 19:21

Haha, ja, dat heb ik vanmiddag al gedaan :D Toen kon ik niet kiezen uit 2 outfits. Laat vriendje wel kiezen!
En ik vind het ook erg leuk! Nu is een van hun nog steeds m'n beste vriendin en die ander zag ik 2 jaar geleden ook nog vaak, maar de rest heb ik echt al zo'n tijd niet gezien. Vind het ook wel beetje spannend :=

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:28

mijnfjord schreef:
hoi allemaal, tijdens stappen vnv wil ik graag een wit shirt aan met een giletje erop, maar wat moet ik onder het shirt aan zodat hij niet (ook niet in black light) doorschijnt??

Geen witte BH :P
Ik draag altijd nog een extra hempje dus ik heb nooit 'bh doorschijn' probleem. Dus misschien een grijs of huidkleurig hempje onder je witte shirt!?

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:31

Leuke outfits Micha. Het komt vast wel goed. Het gaat om hoe jij bent, niet hoe je je kleed toch. Alle voorbeelden die je geeft zijn prima :j

Ik ga niet uit (ben sowieso geen stap-type). Heerlijk onderuit op de bank, tv aan. Kaarsjes :). Ik ga liever naar de bioscoop of op normale tijden ( :') ) naar een café.

Mijnfjord; Ik zou er een gewoon een effen kleurige BH onder dragen en dan een hempje. Dat doe ik altijd onder mijn witte t shirtjes. Dan zie je de BH ook niet zo zitten.

Edit: Micha. Ik ben echt verliefd op jou bloemetjes broek! <3 Die wil ik ook nog maar ik vind hem nog zo duur (voor zo maar erbij). Ik zou die kiezen haha :D

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:32

okay dank jullie wel!!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:49

Dankje allemaal! :)
Haha volgens mijn vinden we wel dezelfde dingen leuk vivi.
Waar werk je dat je tot zo laat moet werken?
De zwanen blouse/jurk heb ik nu trouwens aan. Maar wel in m'n broek gestopt want vindt het achterste wel heel lang.

Leuk die reünie, gebruik gewoon de hele avond om outfits te passen!

Die broek vind ik ook nog steeds super leuk, hij is 40 euro toch? Daar dacht ik ookal aan maar die had ik de vorige keer ookal aan.

Het is trouwens niet de eerste keer dat ik m'n schoonouders zie :') heb al een half jaar wat met m'n meisje maar elke keer ben ik weer nerveus :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:50

Ohja, en gewoon een hempje onder je shirt aan doen idd, doe ik ook altijd.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:11

_Micha_ schreef:
Dankje allemaal! :)
Haha volgens mijn vinden we wel dezelfde dingen leuk vivi.
Waar werk je dat je tot zo laat moet werken?
De zwanen blouse/jurk heb ik nu trouwens aan. Maar wel in m'n broek gestopt want vindt het achterste wel heel lang.

Jah die achterkant is wel lang van dat ding he! Ik zat zelf te denken als ik die koop dat ik het stukje laat inkorten door de buurvrouw bij me ouders :P
Maar zo in de broek is ook slim idee! Vind de kleur wel heel mooi van dat ding.
Ik werk in de bioscoop :) en in het weekend is die open tot 02.00 uur.

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:45

Ik heb mijn H&M-bestelling binnen gekregen *\o/* Ik heb alleen de schoenen nog gepast en die zijn sowieso te klein.. Normaal heb ik maat 38 bij platte schoenen en maat 37 bij schoenen met een hak, maar bij deze schoenen heb ik echt maat 38 nodig. Ik ben er nog over aan het twijfelen of ik ze terug stuur of dat ik ze omruil voor maat 38.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:49

leuke dingen zeg! laat je ze een keer in een outfitpost zien?
Ik ga vanavond met een vriendin wat drinken en daarna nog even naar de kroeg, en ook ik heb geen idee wat ik aan moet trekken. Heb nu een bodycon grijs rokje aan met een zwart topje en een wit vestje met pofmouwtjes en knoopjes aan de voorkant.. Misschien een beetje saai... hmm ik weet het niet meer :+

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 21:02

Komen weer leuke outfits voorbij

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 21:12

Ik houd de blazer, het vest en de tas, maar de schoenen en de jurk doe ik terug. De jurk is echt heel mooi maar hij zit net iets te groot bij de borst en bij de rug dus dat wordt 'm niet.. Is dat terugsturen bij H&M trouwens een beetje makkelijk?

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 21:16

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 21:32

_vivi_ schreef:
Cchanny schreef:
Dames kunnen jullie mij helpen?

Voor de kerst wil ik een jurkje die bij mijn figuur past. Ik vind het lastig om een passend jurkje te vinden.
Ik ben van boven erg smal in mijn schouders. Bij mijn heupen daar in tegen ben ik erg breed en heb een dikke kont :P mijn boven benen zijn ook breed.

Ik vind het erg lastig om dat een passend jurkje te vinden waarin ik niet nog dikker lijk. :=

Wat jij moet doen is je smalle punt breder maken en je brede punt smaller. Dus aandacht weg van de heupen en volume/aandacht naar de schouder partij. Je kan hele mooie jurken/ tops vinden die mooie mouwtjes hebben of grovere versiering rond de hals/schouder lijn. Houd het rond je heupen gewoon vooral heel basic en let erop dat een jurkje niet ophoud op het brede punt van je heup maar zorg dat deze net wat langer zit :)

Hier een paar voorbeeldjes:
[ Afbeelding ]

Deze zijn allemaal van asos.
[i mg]http://images.asos-media.com/inv/media/9/7/3/2/2582379/black/image1xl.jpg[/img]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ img]http://images.asos-media.com/inv/media/3/0/3/3/2463303/berry/image1xl.jpg[/img]

Die Groene en die daar onder zijn gaaf!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 21:53

Oeh! over die schoenen had ik ook nagedacht, maar zij leken mij weer te ouderwets..

@ Girassol: ik vind terugsturen eitje karweitje :j Heeeel fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 21:58

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 21:59

Hitime: Ja hoor :) Ziet er leuk uit! :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 22:39

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 00:48

Geen panty! en gewoon leuke pumps :)