Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:10

ElizeVdS schreef:
Haha, de grijs geruite. Heb ook nog een licht gele, mocht je die kleur ook leuk vinden ;)

:') is plotseling leesblind O:)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:11

Denise1984 schreef:
ElizeVdS schreef:
Haha, de grijs geruite. Heb ook nog een licht gele, mocht je die kleur ook leuk vinden ;)

:') is plotseling leesblind O:)

kleurenblind zou beter zijn *aargh hij is opeens kakibruin*

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:12

Ik heb nu iemand die mijn troep komt ophalen morgen. Alleen zegt hij mijn adres niet te kunnen vinden op Google Maps... En schrijft hij Google als 'ggogle'... En stuurt 'ie er nog een mail achteraan: ''geef ff je tel nr''. Wat een sjonnie. :')

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:13

Annickkii schreef:
Nou ik ben na een ellendiglange zoektocht waarschijnlijk geslaagd voor een deken.
Nu nog hopen dat de verzending ook nog goed gaat.
Maar tjee wat kunnen mensen bot reageren zeg, ook op bokt trouwens, had twee dagen geleden een pb naar iemand gestuurd met meerdere vragen over een deken en heel netjes gevraagd wat de vp was etc, krijg ik eindelijk vandaag een bericht terug met alleen nee.
Kon het niet laten om terug te reageren dat als diegene zo vriendelijk blijft ze de deken nooit verkoopt, niet netjes maar is het nou zo een moeite netjes terug te reageren?

jij krijgt tenminste nog antwoord..een bokker heeft iets te koop staan, ik reageer erop en nou laat ik eerlijk zijn, zit al 3 weken te wachten op antwoord/reactie.
Terwijl ze vaak online is ook nog.... }>

Air

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:19

Grr wel dus. Ik had ook al een mailtje gestuurd dat ik dacht dat het niet aankwam met mijn gewone mailadres daarbij.. zal nog maar een keer proberen. Dit houdt gewoon de recessie in stand. :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:20

:=

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:21

Ligt het echt aan het mailsysteem? Ik zit me nu rot te irriteren aan mensen die gewoon niet reageren als je op hun bod/mail reageert. Dacht dat het meer de mentaliteit was van mensen op marktplaats (overigens ook op bokt, drie meiden die iets willen (ver)kopen/ruilen waar je vervolgens niets meer van hoort..)

De lichtgele broek staat nu ook op bokt ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:24

Geloof ook zeker dat er ook van die mensen zijn, maar heb nu al een paar keer zelf gehad en wilde ook iets bij een 'winkel' via MP bestellen en kreeg haar mail (via MP) gewoon niet beantwoord! Iedere keer moest ik weer de advertentie opzoeken om haar een berichtje te sturen. Zij gaf ook aan dat het op het moment een ramp was bij MP!
En ik had op een advertentie gereageerd. Wilde het heel graag hebben, maar kreeg geen reactie. Toen heb ik na 3 dagen nogmaals gemaild. Toen kreeg ik wel een reactie terug dat hij gelijk gereageerd had op mijn eerste reactie en dacht niets meer van mij te horen....

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:25

Idd. 100% zeker dat er ook zulke mensen zij, maar als je eerst gewoon nette mailtjes krijgt zou ik dat wel raar vinden hoor. :=

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:59

Als ik iets zie via bokt dan stuur ik meestal een pb. Mijn ervaring is dat de melding van bokt markt nogal eens in de spam map wil komen waardoor mensen dus niet zien dat er een reactie op hun product is gekomen.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 00:22

Ik heb ook altijd liever pb, kan dan ook zien wanneer iemand het leest en je krijgt er inderdaad duidelijk(er) melding van.

Moet trouwens zeggen dat het me verbaast hoeveel storm het de laatste tijd ineens op marktplaats loopt. Heb in iets meer dan een week tijd vier dingen verkocht!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 01:07

Bij mij staat het stil :( Ik heb me wii te koop met 127 spellen..maar dat mag ik er niet bij zetten van mp..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 01:10

Denise1984 schreef:
Bij mij staat het stil :( Ik heb me wii te koop met 127 spellen..maar dat mag ik er niet bij zetten van mp..

waarom niet?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 01:18

dat betekend dat ie omgebouwd is...en dat is illegaal.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 01:28

Denise1984 schreef:
dat betekend dat ie omgebouwd is...en dat is illegaal.

ow zow.
geen verstand van :o

maar balen voor je, kun je dat niet op 1 of andere manier vermelden?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 02:00

Nou ja er staat nu bij meer info via de mail.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 08:05

Nou mensen lezen niet alleen goed op mp en bokt markt...ook als je een topic opent wordt er slecht gelezen. En ik heb er al zo'n verdriet van...zucht.

Maar ontopic. 1 van mijn konijnen staat op mp. Vergeten het bieden uit te zetten..het is immers geen bankstel.
Nou je raad het al een bod gekomen. Wel toevallig mijn vp. Ik heb er op gereageerd maar tot op heden geen reactie. Nu weet ik niet of het nou door mp komt dat het gewoon weer niet is aangekomen of dat ze gewoon niet reageert.
Nou ja ik heb geen haast ermee. Wat ik al zeg het is een dier. En zit niet in de weg.
Toch ga ik een klacht bij mp neerleggen over dat nieuwe systeem.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 08:23

Denise: Dat probleem had ik dus ook, toen ik mijn Nintendo DS erop had gezet. Er zat een R4 kaart bij, maar dat mocht er ook niet bij staan van Marktplaats. Vond het al vreemd dat ik bericht kreeg, dat mijn advertentie was verwijderd. Toen dacht ik dat als iemand interesse had, ik er in de mail bij zou zetten dat die kaart er ook bij zat. Had hem ook snel verkocht aan een moeder met haar zoontje die er érg blij mee was :)

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 08:47

tinkermina schreef:
Annickkii schreef:
Nou ik ben na een ellendiglange zoektocht waarschijnlijk geslaagd voor een deken.
Maar tjee wat kunnen mensen bot reageren zeg, ook op bokt trouwens, had twee dagen geleden een pb naar iemand gestuurd met meerdere vragen over een deken en heel netjes gevraagd wat de vp was etc, krijg ik eindelijk vandaag een bericht terug met alleen nee.
Kon het niet laten om terug te reageren dat als diegene zo vriendelijk blijft ze de deken nooit verkoopt, niet netjes maar is het nou zo een moeite netjes terug te reageren?

jij krijgt tenminste nog antwoord..een bokker heeft iets te koop staan, ik reageer erop en nou laat ik eerlijk zijn, zit al 3 weken te wachten op antwoord/reactie.

gewoon nog een keer mailen.
ik lees mijn berichten ook ooit via telefoon. en dan denk ik ik antwoord vanavond thuis wel.
maar ik vergeet het ook regelmatig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 10:51

tinkermina schreef:
Annickkii schreef:

dat had ik ook al met een bokker, een keer gereageerd bij de advertentie zelf en 2x per pb, regelmatig online maar niks geen reactie... advertentie staat er ook al een tijdje op, zo verkoop je het ook nooit natuurlijk.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:16

Ik heb gisteravond een bod gedaan op Marktplaats (niet bij bieden gezet maar rechtstreeks gemaild) en had binnen 10 minuten antwoord. Het lijkt erop dat het mailsysteem het dus wel doet?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:56

Het mailsysteem doet het soms wel en soms niet. Ene keer kan ik wel reageren op een mail en de andere keer verstuurt ie de mail gewoonweg niet. Heel frustrerend! Ik probeer in iedergeval wel altijd te reageren, als het niet werkt tja dan is het vervelend!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:58

Valt het jullie ook op, dat als iemand geboden heeft, je de ene keer een ander bericht van MP krijgt dan een andere keer?!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:30

Kentaro schreef:
GC, als ie er zo goed uitziet als jij zegt en lekker zit, had ik hem zeker voor die 100,00 meegenomen :P (maar weet ook niet hoe Ebay werkt!? Als er max 25,00 wordt geboden, moet hij hem daar dan voor weg doen??)

Ja, dan moet hij hem daar voor verkopen. Vandaar dat ik niet op dat aanbod van direct kopen voor 100 euro in ga. Wat dat betreft ben ik gierig genoeg om het zo goedkoop mogelijk proberen te krijgen :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:32

dan ik begrijp :D Bij MP heb ik voor sommige dingen een prijs in gedachten, en voor minder gaat het niet weg, maar dat werkt daar dus anders :P
Dan geef ik je uiteraard groot gelijk!