Klopt Dais , ik moest snel naar mijn konijntjes brr heb konijnlief even gepakt en onder me jas gestopt
(en meneer maar denken wat ik doe
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(en meneer maar denken wat ik doe
)
Naja ik ben eerder bang dat ik er door heen zak, toen ik klein was waren we met een aantal kinderen op t ijs en opeens begon het heel hard te kraken dus iederen als de wiedeweek naar de kant toe, en ja weg was het ijs had er alleen een natte schoen aan over gehouden maar sinds dien sta ik niet graag meer op natuurijs 
Zit alleen nog te bedenken hoe ik mezelf voor ga stellen.
. Ik weet nog dat ik vorig jaar in het griftpark in Utrecht was en iedereen was aan het schaatsen, maar ik durfde nauwelijks erop.. Ik vind het prachtig om te zien maar heb er toch een klein angstje voor

vinden we leuk
laat maar komen 

Gelukkig zit ik vaak een weekend in een dorpje vlakbij Madrid en daar is het wel altijd onder 0 en vaak sneeuw!!

Met je baan bedoelde ik natuurlijk!

rocymax schreef:Mooie fotos Hot Chocolat!!![]()
Hier is het weer helemaal omgedraaid, 30 º met een stralende zon!! Mensen waren gewoon nog aan het zwemmen in de zee van Benidorm. het is natuurlijk wel lekker, maar ik hoop toch wel op een beetje koudeGelukkig zit ik vaak een weekend in een dorpje vlakbij Madrid en daar is het wel altijd onder 0 en vaak sneeuw!!