Heb een paar dingen gekregen die kapot waren dus even wat berichtjes verstuurd naar de sellers. Verder wou ik wat dingen uit mijn watchlist bestellen maar ik kan niet bij mijn kart komen.. krijg dan dit bericht:
This page may have moved or is no longer available. Please try one of the following:
• Check the Web address you entered to make sure if it's correct.
• Try to access the page directly from the eBay Home page instead of using a bookmark. If the page has moved, reset your bookmark.
• Enter keywords in the Search box and click the Search button. Or, browse through the many categories available at eBay.
• If you are searching for a Help page, click the Back button on your web browser and select another Help page link or try entering different keyword combinations to find appropriate help topics.
• Report this technical issue or view known technical issues.
krijg ik nu nog niet vol, maar het heeft geen nut om nu kleine displays te kopen als ik weet dat ik toch alleen maar meer ga verzamelen, heb ik ineens voldoende ruimte Als ik nu kleine koop, zitten die al wel vol
Laatst bijgewerkt door Zinn op 05-07-12 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Liezzel
Geplaatst: 05-07-12 11:07
Ik heb net ook maar een extra accu besteld voor mijn nieuwe camera
Ik reageer straks even na t werk. ik heb die filters voor mn camera!
Jorinda
Geplaatst: 05-07-12 11:45
Ben heel benieuwd hoe ze het doen Jolanda!
Wat raar ShannonJuul! Zou niet weten hoe je dat kan veranderen En dingen apart kopen in plaats van in 1 keer tegelijk, lukt dat wel?
Ik heb deze net binnen gekregen (in het wit) en ik ben er echt verliefd op Hij doet het ook prima. Zit 1 misvormd steentje in, maar dat valt verder niet op en stoort ook niet als je het weet. http://www.ebay.com/itm/251069303598?va ... 1439.l2649 Heb hem ook meteen in het zwart voor mijn moeder besteld, die vond hem ook wel heel mooi!
horloge heb ik ook in het wit Ooit is op een braderie gekocht voor €5,- Is al meer dan een jaar oud heb hem heel veel om bij alles en nog wat Ook bij de paarden maar is niets van te zien
Heb vandaag in plaats van 4 paar oorbellen 5 paar gekregen Zaten twee te veel in het zakje Leuke meevaller dus
Mijn battery charger voor mijn Iphone doet het niet.. Nu moet ik weer een email schrijven.. ik kan dus echt geen engels dus hoop dat er iemand mij zou willen helpen! Ik maak nu eerst wel een emailtje zelf en zet die later hier wel neer of het goed is.
Ik heb er zo eentje van de Xenos die het ook goed doet Maar dan is ie waarschijnlijk wel wat duurder als op Ebay (10 euro was ie). Ik zou inderdaad als ik jou was een kort maar krachtig berichtje maken.
Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht en kan heel agressief over komen Kort mailtje is prima, maar als ik deze mail zo krijgen zou ik daar niet heel blij van worden heel eerlijk gezegd