Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uitgebreid m'n excuses aangeboden aan die vrouw en gezegd dat m'n vriend de kosten terug zou storten (was immers niet mijn fout dat hij die postzegel vergat
)
en ik maar denken dat ze me laten zitten hahahaha staroo schreef:@haiti
Ik woon ook niet in NL maarals ik iets verkoop, dan handel ik het zelf af, je moet met zaken doen zelf de regie in handen houden vind ik.'t nu om iets kleins en jehebt het keurig opgelost ,maar kan me de reactie van koper wel voorstellen.
Soms gaf ik hem gewoon spullen mee, als ik dat weekend niet naar NL ging. Anders moesten mensen 2 weken wachten oid voordat ze het object kregen, en dat kon ik niet maken vond ik. Is overigens ook maar 1 keer fout gegaan
. Dus mijn vriend zegt zo: ja leuk maar we hebben geen abonnement op de shell
. Toen zei ze dat de verkoop niet doorging en we konden vertrekken
Heb hem er dus maar opnieuw op gezet. annastasia schreef:Ik heb nu 2x gehad deze week dat mensen op artikelen bieden. Dus ik ga akkoord, stuur m'n gegevens etc en je hoort niets meer.
Verder 1tje die een week later reageert dat die het geld over zal maken, ben benieuwd....
Ben nu echt voornemens om het bieden maar helemaal uit te zetten.
...... Dan kan hij toch ook de vraag bij mij neerleggen aangezien ik de hoogste bieder nog altijd ben of ik nog belang heb na die datum of zie ik het zo raar?