Hier ook op een paar minispetters na heel de dag droog.Héél even kwam de zon kijken,maar die was snel weer weg.Verder was het niet koud,liep in me T-shirt op de wei.
Gisteravond kei harde buien, vandaag is het de hele dag droog maar grijs geweest op een paar kleine spettertjes na
blensink
Geplaatst: 03-05-12 22:39
Heerlijk weer hier vandaag zo´n drie uur aan het zwembad gelegen, ben weer aardig bijgekleurd
Mo_86
Geplaatst: 03-05-12 23:13
blensink schreef:
Heerlijk weer hier vandaag zo´n drie uur aan het zwembad gelegen, ben weer aardig bijgekleurd
Oh, woonde ik maar in Spanje! Jaloers! Ik ben niet geschikt voor dit klimaat hier in Nederland. Vanochtend regenachtig, vanmiddag droog maar wel de hele dag grijs en best frisjes. Dit weekend schijnt een absoluut dieptepunt te worden, met amper 7 graden en veel wind... . Ter compensatie wil ik een lange, hete zomer!
blensink
Geplaatst: 03-05-12 23:30
Ik hoop het voor je Voorheen woonde ik in het noorden van spanje dat lijkt op Nederland daar is het nu al een maand aan het regenen. Ben erg blij dat ik nu zuidelijker woon
Is het bij jullie zo droog dan? Ik zie hier blauwe plekken verschijnen in de lucht en de zon wil er soms door heen komen. Alleen die pokkewind verpest het weer,koude Noord-Oosten wind.