wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 22:48

JenW schreef:
toen ik zwarte piet op de middelbare school moest spelen, maar mijn pak was veelste groot. dus al 3 riemen er om heen gebonden, en hele tijd goed gegaan! tot midden in de aula..
we waren maf aan het doen en midden tussen de leerlingen zakt mijn broek naar beneden.. oepsie!

Hee die piet heeft witte billen! :')

JenW

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:34

whahahaha :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:47

Net, tijdens werk..
Ik stond op fouilleerpositie en er kwam iets door het poortje dat op een vrouw leek. Wel mannelijke bouw, maar lang krullent haar en leek boobies te hebben :+
Dus ik vroeg of ik diegene mocht controleren en begon aan de fouillering.. Totdat ik bij de borst kwam en het toch wel plat en mannelijk voelde.. Mmmm oeps. Gelijk gestopt en meneer toch nog maar eens door het poortje laten gaan :') (was toch random geselecteerd, dus droeg niks aan metaal bij zich)

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:36

Dreamy schreef:
Net, tijdens werk..
Ik stond op fouilleerpositie en er kwam iets door het poortje dat op een vrouw leek. Wel mannelijke bouw, maar lang krullent haar en leek boobies te hebben :+
Dus ik vroeg of ik diegene mocht controleren en begon aan de fouillering.. Totdat ik bij de borst kwam en het toch wel plat en mannelijk voelde.. Mmmm oeps. Gelijk gestopt en meneer toch nog maar eens door het poortje laten gaan :') (was toch random geselecteerd, dus droeg niks aan metaal bij zich)

Haha! :Y)

_Swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:35

Ik fietste een tijdje geleden van school naar huis. Had oortjes in en mijn muziek aan. Ik was natuurlijk weer keihard aan het zingen (eerst even om me heen gekeken en ik zag niemand). Hoor ik ineens ergens uit een tuintje een geluid! Stond er een man te klappen... Ik dacht echt o my god, doorfietsen en niet omkijken!! Schaamde me kapot hahaha

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:48

Haha ik had het in een wc in een restaurant. Was met 2 vriendinnen aan het lunchen maar we gingen nog even naar de toilet. Dus ik zit heel vrolijk op de WC spice girls te zingen. Zegt vriendin opeens hee er komt een mevrouw binnen hoor! Haha. Zegt die vrouw Klinkt goed hoor!
Ik toch maar op de wc blijven tot ze weg was :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:09

Lag vandaag aan een meertje met mijn vriend. Was met zijn telefoon muziek aan het luisteren met oortjes in. Opeens stopt de muziek nadat hij aan iets had gezeten. Dus ik zet een knopje om, deed 'ie het nog niet... Ik kijk op het scherm staat er geblokkeerd, dus ik dat balkje opzij geschoven op het scherm en toen zag ik niets meer >;) (Iphone)
Dus ik zeg: 'Ja, er stond geblokkeerd en de muziek deed het niet meer?'
Bleek er iemand te bellen van zijn provider en die had mij dus ook gehoord :+

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 23:57

Een vriendin van mij moest naar de wc.. dus ze ging plassen maar had geen wc papier. Dus ze pakte de handdoek (waar je handen mee afdroogt) hangt ze hem gewoon weer terug..

Whaaaaaaah genant
en nasty

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 08:38

_nvds schreef:
Een vriendin van mij moest naar de wc.. dus ze ging plassen maar had geen wc papier. Dus ze pakte de handdoek (waar je handen mee afdroogt) hangt ze hem gewoon weer terug..

Whaaaaaaah genant
en nasty

Dat is niet genant, dat is gewoon ronduit onbeschoft

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:21

Gadverdamme, ik durf nu geen handdoeken meer vast te pakken :brr:

lynnXtubbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:47

Geweldige reacties hahaha

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 16:09

_nvds schreef:

Whaaaaaaah genant
en nasty

Dat is vies.. :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 16:12

_nvds schreef:

Whaaaaaaah genant
en nasty

Hahahaha oke dat is echt vieees! := ik heb daarom altijd zakdoekjes in m'n tas zitten! :)

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 16:20

Zitosh schreef:
_nvds schreef:

Whaaaaaaah genant
en nasty

Hahahaha oke dat is echt vieees! := ik heb daarom altijd zakdoekjes in m'n tas zitten! :)

Dat is wel slim!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 19:44

_nvds schreef:

Whaaaaaaah genant
en nasty

Dat is echt asociaal :=

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 19:53

suikermeisje schreef:
_nvds schreef:

Whaaaaaaah genant
en nasty

Dat is niet genant, dat is gewoon ronduit onbeschoft

Nou voor mij genant.. het is bij mij op stal dus.. weet niet of mensen het hebben gezien

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 19:54

Dan nog? Dat is toch asociaal en onbeschoft? Heb je dan geen andere wc met wel wc papier? :)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 19:57

SienenIvo schreef:
Dan nog? Dat is toch asociaal en onbeschoft? Heb je dan geen andere wc met wel wc papier? :)

Er staat ook niet bij dat ik dat niet vind toch ?
Nee er is maar 1 wc

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 19:58

SienenIvo schreef:

Nou echt hè.. Ben het met je eens.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 20:01

_nvds schreef:

Whaaaaaaah genant
en nasty

Gadverdamme, dat vind ik asociaal

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 20:03

Dan kon je toch naar de kantine gezien gaan en vragen of ze wc papier hadden?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 22:53

Ik bezorgde vandaag wel een passagier een beetje een genant moment..

Ik was op het werk aan het X-ray kijken en dan moet alle electronica uit de handbagage worden gehaald (dit zodat we de bagage beter kunnen beoordelen). Deze mevrouw liet nog wat in haar tas zitten, hoeft normaal niet zo'n probleem te zijn maar er lagen nog wat kabels bij etc, waardoor ik de tas moeilijk kon beoordelen. Mevrouw stond echter nog aan de voorkant van de check en wilde richting de metaaldetectiepoort lopen, dus ik vroeg mijn collega haar nog even tegen te houden zodat ze haar electronica nog even uit de tas kon verwijderen.
Collega keek ondertussen op mijn scherm en zei gelijk; "Oh, dat gaat leuk worden. Dat is een vibrator!" :D
Ik mevrouw erop gewezen dat er nog electronica inzat, maar zij beweerde natuurlijk van niet :D Begrijpelijk! Dus ik heb de tas een beetje geschud, hopende voor die vrouw dat de spullen in haar tas zich wat zouden verspreiden en ik het beter kon beoordelen. Helaas was dit niet het geval, dus ik was genoodzaakt om mijn collega de tas te laten uitpakken/controleren...
:+
Heb helaas haar reactie niet kunnen zien, aangezien ik me op het scherm moest concentreren.. maar aangezien ze eerder al een kop als een boei kreeg kan ik me er wel enigzins wat bij voorstellen! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 23:29

Best wel genant, als je over straat loopt met een doodmager trekpaard van de slacht, en er 2 meisjes aankomen en roepen; Wat heeft u een lief paard mevrouw!
Noh, ben ik 12 en wordt ik al aangezien voor mevrouw.. :')

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 07:44

Suusie22 schreef:
citroen schreef:
In een Turkse bakkerij om een croissant ham kaas vragen 8)7

Haha fail :p

Ligt eraan, hier heeft de Turkse bakkerij wel croissantjes, ook ham kaas.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:37

aangezien de meeste turken moslim zijn leek mij dit nog een fail omdat ham van een varken komt :P