In Spanje enz een doodnormale naam inderdaad, maar dan moet je m hier niet gaan gebruiken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xIirtJj schreef:Ik heb best har gelachen dat mensen Mercedes een rare naam vinden voor een meisje.... De dochter van de man die het merk Mercedes bedacht heeft & de eerste auto's daarvan, heeft het merk vernoemd naar zijn dochter. Zij heette dus logischerwijs ook Mercedes....
Ik vind er wel hele rare namen tussen zitten overigens. Maar Mercedes is voor mij volkomen normaal.
Thirty schreef:xIirtJj schreef:Ik heb best har gelachen dat mensen Mercedes een rare naam vinden voor een meisje.... De dochter van de man die het merk Mercedes bedacht heeft & de eerste auto's daarvan, heeft het merk vernoemd naar zijn dochter. Zij heette dus logischerwijs ook Mercedes....
Ik vind er wel hele rare namen tussen zitten overigens. Maar Mercedes is voor mij volkomen normaal.
het is een Spaanse naam. Dus omdat aan een hoogblond kind te geven is m.i. heeeeel vreemd.
CarinaR schreef:Ik had vandaag iemand aan de telefoon... Die heet S.oesja, of Z.oesja, geen idee hoe je g schrijft, maar zo spreek je t uit iig.
Ymke schreef:CarinaR schreef:Ik had vandaag iemand aan de telefoon... Die heet S.oesja, of Z.oesja, geen idee hoe je g schrijft, maar zo spreek je t uit iig.
Zo heette een klasgenootje van me ook ja, S.oesja. En haar zus heet P.leunie. Tja!
Nichtje(!) van een vriend van me heet S.pijker. Kan er níét bij met m'n hoofd.