Ik wil geen sneeuw !!! Dan wordt het weer een natte bende in de boxen omdat ze van binnen naar buiten lopen, loop ik steeds te vegen en op te ruimen, ik haat sneeuw !!! En dat wilde ik toch maar ff duidelijk maken, hihi.
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 13-12-11 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Overbodige opmaak gewijzigd
ninaricci85
Geplaatst: 13-12-11 20:56
ik geloof dat ik maar een half jaar op wintersportvakantie moet. de meesten hier willen geen sneeuw, ik wel.vind het zo mooi de natuur als het heeft gesneeuwd.
Op weer.nl staat bij zowel Amsterdam en Tilburg gewoon 5 - 7 graden rond de kerst. Wel 'lichte sneeuw' maar ja, met dat weer blijft er toch niets liggen.
Op weer.nl staat bij zowel Amsterdam en Tilburg gewoon 5 - 7 graden rond de kerst. Wel 'lichte sneeuw' maar ja, met dat weer blijft er toch niets liggen.
Ik haat kerst! Maar met wat sneeuw vind ik het iets leuker dan zonder sneeuw.
Hier waait het alweer harder dan vanmiddag. Het heeft geregend, dat hoorde ik op het dak van school, maar toen ik naar buiten ging om 22:00u was het droog.
Ik haat kerst ook,sneeuw haat ik niet echt,maar liever nú nog geen sneeuw. Januari zullen we een leuk pakje sneeuw krijgen,maar geen weken lang. Zondag gaat het vriezen! niet veel -1 maar toch genoeg om het wat droger te krijgen.