Hier is het vandaag ook lekker geweest! Ben daarstraks nog even met Vici gaan rijden echt heerlijk weer voor en hij ging voor de eerste keer alleen mee het vennetje in!
Ik hoop dat het weer morgen weer meevalt net als vandaag!
quartel
Geplaatst: 15-08-11 22:27
Ik hoorde net de berichten van donderdag Dan moet ik met m`n paard een demonstratie gaan geven met nog 3 anderen........ Onweer!!!! Ik hoop maar dat ze zich weer vergissen en die elende een dagje later pas komt......
Ik ben Donderdag vrij maar misschien dat het onweer later op de dag komt? Of inderdaad gewoon Vrijdag! Wat voor demonstratie ga je geven? Ik hoorde net dat het vandaag ook weer mooi weer wordt. Moet wel de hele dag werken maar hoop dat het vanavond nog lekker weer is!
NEEEEE ook niet op vrijdag onweer, geeft mijn zoon een bbq. Het is hier grijs en saai , niet koud dus dat scheeld weer
Destino
Geplaatst: 16-08-11 07:53
Hier erg bewolkt en best wel frisjes.
Laatst bijgewerkt door Destino op 16-08-11 07:53, in het totaal 1 keer bewerkt
quartel
Geplaatst: 16-08-11 07:53
och...demonstratie is voor op een fair. 2 quarters vs 2 dressuur. Beetje spinnen en een paar stops. Fair is alleen wel altijd vreselijk druk bezocht.....ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen
ik heb er ook best zin in Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit
dank je
mieske
Geplaatst: 16-08-11 08:00
Bewolkt, bewolkt en bewolkt
Leuk zo'n fair quartel Leuk ook quarters vs dressuur.. Vind die spins en stops altijd gaaf om te zien
Rienn
Geplaatst: 16-08-11 08:00
Hier is het grijs, heel anders dan gisteren. Maar het wordt vast beter, en zo niet, geen probleem, zit toch de hele dag binnen.
quartel
Geplaatst: 16-08-11 08:03
mieske schreef:
Bewolkt, bewolkt en bewolkt
Leuk zo'n fair quartel Leuk ook quarters vs dressuur.. Vind die spins en stops altijd gaaf om te zien
gisteren nog even geoefend op de spin........daar word je wel draaierig van hoor En de stops zijn inderdaad echt leuk om te doen.....alleen.......niet als het paard een pas eerder stopt dan jij Maar als je het al leuk vind om naar te kijken dan raad ik je aan het een keer te gaan doen met een paard die het al kan.