Jaja hier komt ie; Wie nog meer? eBay!!! Deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 14:15

Air schreef:
Wat doen jullie met verkopers die nadat je ze al een berichtje hebt gestuurd je nogsteeds geen feedback geven? ^)

Dan geef ik gewoon ook geen feedback :+

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:00

Suus___ schreef:
Ja nicky!
En is gewoon weinig.. 2 keer dubbel clip en 4 enkel clips

Oh nee dat had ik niet. Ik heb 1x 4 clip, 2x 3 clip, 2x 2 clip en 2x 1 clip. Maar als ik dus dat bosje haar bij elkaar in m'n hand houd, is het niet eens 1/3 van m'n eigen haar :') En ik heb al echt dun haar haha.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:53

Never_Mind schreef:
Air schreef:
Wat doen jullie met verkopers die nadat je ze al een berichtje hebt gestuurd je nogsteeds geen feedback geven? ^)

Dan geef ik gewoon ook geen feedback :+

Maar dat had ik al gedaan :')
Kan namelijk best begrijpen dat een verkoper pas feedback geeft nadat jij dat ook hebt gedaan, alleen dit is gewoon irritant. :=

Suus___

Re: Jaja hier komt ie; Wie nog meer? eBay!!! Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:01

Bij wie had je besteld dan nicky?

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:58

mijn cap cover is binnen *\o/*

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:07

mijn hong kong dingen etc zijn nog niet binnen, jammer, leek me leuk om het in een week te hebben :')

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:19

Suus___ schreef:
Ja die bedoel ik, waarom durf je dat niet?

Het mijne is echt haar maar heb voor de zekerheid in m. Mail gevraagt of ik het kan verven
Die mail had dus idd al gedaan :)
Kleur is heel anders dan mijn eigen kleur, veel donkerder..

Dan weet je niet goed hoe het gaat staan enzo :P zal ook vast best duur zijn toch ? (echt haar tenminste)

Wat heb je allemaal besteld Renee? :D

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:27

Zo zo .. jij kan er weer tegenaan voorlopig :D Ebay is echt spot goedkoop.. snap af en toe niet hoe ze zo weinig geld ervoor kunnen vragen :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:30

ja dat is wel de bedoeling hahaha :') denk dat ik 11 euro kwijt was of ietsjes meer aan dit allemaal incl verzendkosten?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:34

Valt mee, leuke spulletjes!

Ik zit ook naar make-up te kijken en wil voor de gein eens nepwimpers bestellen, maar ik heb hier helemaal geen ervaring mee .. zijn die dingen niet gevaarlijk en hoe haal je ze af en doet dat lijm geen zeer? Iemand die me hiermee kan helpen? :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:35

je plakt ze boven je echte wimpers, absoluut niet gevaarlijk :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:38

Ja maar dalijk doe ik het verkeerd ofzo en dan trek ik mn eigen wimpers eruit _O- Make-up leek hier ..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:54

De action heeft ook nepwimpers... zit lijm bij maar daar zit 1 drup in... dat moet je dus ergens anders kopen :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:03

Mooie dingen lifaya, vooral het paletje :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:04

ach ik moet ook het nodige hier weggooien dat oud is :') ik zag ook nog een hele set lipgloss (22 pieces?) voor 5 euro :=

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:57

Mag ik hier een vraag stellen? Ik kom er niet meer uit..

Ik heb vanuit Engeland een paar ugg liberty gekocht, het was bieden vanaf 1 pond en uiteindelijk heb ik ze voor 70 pond gewonnen. Werden aangeboden als zekersteweten 100% echte uggs, maar nu ik ze inmiddels thuis heb blijken ze dat niet. Verkoper blijft volhouden dat ze van echt leer zijn, dat ze echt 1000% echt zijn. Oftewel, een welles-nietes discussie waar je niks aan hebt. Ik heb aangegeven dat ik: er leercream op heb gedaan, en dit er op blijft liggen als een laagje. En, dat ik er met mijn nagel overheen ben gegaan, want echt leer veranderd dan. Dat gebeurd niet, het is gewoon echt geen leer maar plastic. Het ruikt niet als leer en is zeker die 70 pond niet waard.

Dat nagel/ledercreme heb ik ook aan de verkoper gemaild, om te laten 'zien' dat het geen leer is. Ik heb een geschil/claim geopend en nu loopt ze te verkondigen dat ik de laarzen beschadigd heb met mijn nagel en de ledercreme! Ik was woest.. Maar inmiddels, een dag later, heb ik een mail van haar ontvangen dat ik de laarzen terug mag sturen. Inmiddels heb ik ugg australia al gemaild met foto's van de laarzen om bevestiging te krijgen dat ze nep zijn, maar het is voor mij overduidelijk.

Maar hoe werkt dit dan? Stel je voor ik stuur ze terug en zij gaat beweren dat ik ze wel beschadigd heb (of gaat zelf beschadigingen aanbrengen?), en ik dus geen geld terug krijg? Wat is wijsheid?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:08

wat een vervelende kwestie zeg, hoeveel procent feedback heeft deze verkoper?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:11

99 procent, valt dus mee. Het is ook niet iemand die meer ugg laarzen verkoopt, gewoon iemand die toevallig deze schoenen op ebay heeft gezet omdat ze niet passen. Denk ik. Het kan dus ook best zijn dat ze zelf echt niet weet dat het nep is, maar ik kan het me niet voorstellen! Het is overduidelijk geen leer! Ik ben gisteren best boos geworden, en daarom vertrouw ik het totaal niet om ze nu terug te sturen.

Ik ben benieuwd hoe zo'n terug-stuur-transactie in z'n werk gaat, ik heb er geen ervaring mee..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:30

He Roelke, wat vervelend zeg! Wat Uggs betreft zou ik nooit op internet kopen. Alleen via officiële sites. Ik hoop dat alles goed komt. Wat ik zou doen als ik jou was is de Uggs terug sturen en er hele duidelijke foto's van maken. Zijkant, bovenkant, achterkant etc. zodat je iig bewijs hebt. En de mailtjes goed bewaren.

Ik heb ook een vraag. Hoe kan ik bijv. 2 producten bij de zelfde koper kopen zodat ik geen extra verzendkosten heb? Heb heel eBay afgezocht maar kan het niet vinden.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:32

Roelke_ schreef:
Mag ik hier een vraag stellen? Ik kom er niet meer uit..

Ik heb vanuit Engeland een paar ugg liberty gekocht, het was bieden vanaf 1 pond en uiteindelijk heb ik ze voor 70 pond gewonnen. Werden aangeboden als zekersteweten 100% echte uggs, maar nu ik ze inmiddels thuis heb blijken ze dat niet. Verkoper blijft volhouden dat ze van echt leer zijn, dat ze echt 1000% echt zijn. Oftewel, een welles-nietes discussie waar je niks aan hebt. Ik heb aangegeven dat ik: er leercream op heb gedaan, en dit er op blijft liggen als een laagje. En, dat ik er met mijn nagel overheen ben gegaan, want echt leer veranderd dan. Dat gebeurd niet, het is gewoon echt geen leer maar plastic. Het ruikt niet als leer en is zeker die 70 pond niet waard.

Dat nagel/ledercreme heb ik ook aan de verkoper gemaild, om te laten 'zien' dat het geen leer is. Ik heb een geschil/claim geopend en nu loopt ze te verkondigen dat ik de laarzen beschadigd heb met mijn nagel en de ledercreme! Ik was woest.. Maar inmiddels, een dag later, heb ik een mail van haar ontvangen dat ik de laarzen terug mag sturen. Inmiddels heb ik ugg australia al gemaild met foto's van de laarzen om bevestiging te krijgen dat ze nep zijn, maar het is voor mij overduidelijk.

Maar hoe werkt dit dan? Stel je voor ik stuur ze terug en zij gaat beweren dat ik ze wel beschadigd heb (of gaat zelf beschadigingen aanbrengen?), en ik dus geen geld terug krijg? Wat is wijsheid?

Aanvraag doen bij paypal als je daarmee hebt betaald. Die hebben ook een geschillen gedeelte. :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:39

@ Nynke: Moet je het in je winkelwagentje stoppen (Maar volgens mij kan dat alleen via .com?)
Maar of dat qua verzendkosten scheelt weet ik niet. Moet je bij shipping en payments kijken.
Want laatste x had ik 2 setjes nagelwielen besteld en kreeg dus ook 2 pakketjes thuis.

Ik koop mn nepwimpers ook via Ebay. Zo'n setje van 10 voor minder dan 1 euro ofzo _O-
En ze zijn erg fijn! Die van de Action heb ik ook, maar dat zijn 3 paar en maar 1 paar is er draagbaar van.
Wimperlijm heb ik gewoon bij de drogist gekocht!
En tsja, het aftrekken van die wimpers is niet echt een prettig gevoel :P

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:54

@ Nynke, ik stuur meestal de verkoper een berichtje, dan kan je ook wel eens wat voor elkaar krijgen. En dan als je het koopt, niet meteen betalen, maar de verkoper eerst een nieuwe factuur laten maken waar de verzendkosten dan maar 1 keer op staan

@ Roelke, iig duidelijke foto's maken inderdaad, verder zou ik het ook niet zo weten. Evt op het forum van ebay eens kijken?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:48

Mijn geschil/claim loopt al via paypal. Ik wil alleen niet voor verassingen komen te staan als ik de laarzen terug stuur en ik straks geen geld terug krijg.. Ik ga inderdaad eens kijken op het forum van ebay!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:06

Mn Korea lakjes zijn er en ze zijn mooooooooooooooi <3 <3

Was ook echt super snel, vorige week besteld! Waren super goed ingepakt. En er zaten allemaal cadeautjes bij, snap alleen niet wat dat voor moet stellen :P