Air schreef:Wat doen jullie met verkopers die nadat je ze al een berichtje hebt gestuurd je nogsteeds geen feedback geven?
Dan geef ik gewoon ook geen feedback

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Never_Mind schreef:Air schreef:Wat doen jullie met verkopers die nadat je ze al een berichtje hebt gestuurd je nogsteeds geen feedback geven?
Dan geef ik gewoon ook geen feedback
Suus___ schreef:Ja die bedoel ik, waarom durf je dat niet?
Het mijne is echt haar maar heb voor de zekerheid in m. Mail gevraagt of ik het kan verven
Die mail had dus idd al gedaan
Kleur is heel anders dan mijn eigen kleur, veel donkerder..
Roelke_ schreef:Mag ik hier een vraag stellen? Ik kom er niet meer uit..
Ik heb vanuit Engeland een paar ugg liberty gekocht, het was bieden vanaf 1 pond en uiteindelijk heb ik ze voor 70 pond gewonnen. Werden aangeboden als zekersteweten 100% echte uggs, maar nu ik ze inmiddels thuis heb blijken ze dat niet. Verkoper blijft volhouden dat ze van echt leer zijn, dat ze echt 1000% echt zijn. Oftewel, een welles-nietes discussie waar je niks aan hebt. Ik heb aangegeven dat ik: er leercream op heb gedaan, en dit er op blijft liggen als een laagje. En, dat ik er met mijn nagel overheen ben gegaan, want echt leer veranderd dan. Dat gebeurd niet, het is gewoon echt geen leer maar plastic. Het ruikt niet als leer en is zeker die 70 pond niet waard.
Dat nagel/ledercreme heb ik ook aan de verkoper gemaild, om te laten 'zien' dat het geen leer is. Ik heb een geschil/claim geopend en nu loopt ze te verkondigen dat ik de laarzen beschadigd heb met mijn nagel en de ledercreme! Ik was woest.. Maar inmiddels, een dag later, heb ik een mail van haar ontvangen dat ik de laarzen terug mag sturen. Inmiddels heb ik ugg australia al gemaild met foto's van de laarzen om bevestiging te krijgen dat ze nep zijn, maar het is voor mij overduidelijk.
Maar hoe werkt dit dan? Stel je voor ik stuur ze terug en zij gaat beweren dat ik ze wel beschadigd heb (of gaat zelf beschadigingen aanbrengen?), en ik dus geen geld terug krijg? Wat is wijsheid?