Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meklabo schreef:nou ik kom uit boxtel en mijn vriend uit vught.. gister avond nog even gezellig met een aantal vrienden buiten gestaan. toen het begon te donderen en regen zijn we nog even gebleven en toen zijn we opweg naar het huis van mijn vriend gegaan. we moesten ongeveer 5 km rijden. we waren net weg toen het enorm begon te hozen. het leek wel of we met een waterkanon beschoten werden. zn busjes werd echt letterlijk opzij geduwd door de harde wind met regen. je kon nog geen meter vooruit kijken. overal op de weg stonden auto's stil. toen we vught in wilde rijden ging dat haast niet bijna alle wegen waren afgesloten met omgevallen bomen. echt overal waar je keek lagen bomen op auto's of ze sloten gewoon wegen af. ook liep het water niet meer weg waardoor er zo'n 15 tot 20 cm water op de weg lag. het weer was echt niet normaal! ook kregen we te horen dat er 2 doden zijn gevallen waarvan 1tje door een boom die op een auto viel waarbij de man opslag dood was, maar ik weet niet of dit klopt kan het nergens terug vinden.
ik ben vanmorge terug gereden naar boxtel en ook hier is het echt een ramp geweest overal zie je bomen die ze van de wegen hebben getrokken en takken met blaadjes die nog half op de weg liggen. het lijkt wel of er een orkaan is langgeweest...
idefix4 schreef:meklabo schreef:nou ik kom uit boxtel en mijn vriend uit vught.. gister avond nog even gezellig met een aantal vrienden buiten gestaan. toen het begon te donderen en regen zijn we nog even gebleven en toen zijn we opweg naar het huis van mijn vriend gegaan. we moesten ongeveer 5 km rijden. we waren net weg toen het enorm begon te hozen. het leek wel of we met een waterkanon beschoten werden. zn busjes werd echt letterlijk opzij geduwd door de harde wind met regen. je kon nog geen meter vooruit kijken. overal op de weg stonden auto's stil. toen we vught in wilde rijden ging dat haast niet bijna alle wegen waren afgesloten met omgevallen bomen. echt overal waar je keek lagen bomen op auto's of ze sloten gewoon wegen af. ook liep het water niet meer weg waardoor er zo'n 15 tot 20 cm water op de weg lag. het weer was echt niet normaal! ook kregen we te horen dat er 2 doden zijn gevallen waarvan 1tje door een boom die op een auto viel waarbij de man opslag dood was, maar ik weet niet of dit klopt kan het nergens terug vinden.
ik ben vanmorge terug gereden naar boxtel en ook hier is het echt een ramp geweest overal zie je bomen die ze van de wegen hebben getrokken en takken met blaadjes die nog half op de weg liggen. het lijkt wel of er een orkaan is langgeweest...
Ik vond de krantenkop hier ook wel heftig met die auto in Vught onder een boom en dan een kindje van nog geen één die bijna een boom op zijn bedje kreeg aan de Heiweg. Ik heb ontzettend te doen met die mensen! Heb je net je huis klaar na een renovatie, krijg je er maar liefst 2 bomen op! Hopelijk zijn ze goed verzekerd en ze hebben gelukkig hun kindje nog!
In Hurwenen is 99 mm gevallen. Hier viel het gelukkig mee, maar hier is het ook goed nat.Voor de rest was het hier een schouwspel aan de hemel. We hebben lang naar buiten zitten kijken in de richting van Drunen/ Heusden. Daar heeft het vannacht ook gespookt.
Destino schreef:quartel schreef:Bij alle buren zijn de schuren vol gelopen......
wij hebben 2 jaar terug een nieuwe schuur gezet en die gelijk opgehoogd dus nu droog![]()
Het water haalde op een haar na de voordeur.
Mijn kat wilde niet naar binnen dus die heb ik later in paniek onder een struik vandaan geplukt.
Een boom omgewaaid in een buurtuin![]()
verder mag ik helemaal niet mopperen
Dan heb je echt wel geluk gehad zeg, als ik naar de foto van het water in je straat kijk!
Stond de Emmalaan eigenlijk ook onder water of viel dat mee?
meklabo schreef:nou ik kom uit boxtel en mijn vriend uit vught.. gister avond nog even gezellig met een aantal vrienden buiten gestaan. toen het begon te donderen en regen zijn we nog even gebleven en toen zijn we opweg naar het huis van mijn vriend gegaan. we moesten ongeveer 5 km rijden. we waren net weg toen het enorm begon te hozen. het leek wel of we met een waterkanon beschoten werden. zn busjes werd echt letterlijk opzij geduwd door de harde wind met regen. je kon nog geen meter vooruit kijken. overal op de weg stonden auto's stil. toen we vught in wilde rijden ging dat haast niet bijna alle wegen waren afgesloten met omgevallen bomen. echt overal waar je keek lagen bomen op auto's of ze sloten gewoon wegen af. ook liep het water niet meer weg waardoor er zo'n 15 tot 20 cm water op de weg lag. het weer was echt niet normaal! ook kregen we te horen dat er 2 doden zijn gevallen waarvan 1tje door een boom die op een auto viel waarbij de man opslag dood was, maar ik weet niet of dit klopt kan het nergens terug vinden.