Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naomi_mickey schreef:Hoihoi! Ik had even een vraagje, verkopen ze bij die primark van die bretels ofzo ? van die dingen die voor aan je broek vastgeklikt worden en dan over je schouders naar de achterkant van je broek. En verkopen ze er van die grote strikken voor om je nek ? Wij gaan binnenkort met de carousselwedstrijd verkleed als nerd, dus ik vroeg me af of ze dat misschien daar verkopen..
AaronYve schreef:Hmm dat was toch de vraag. Maar kwam nergens antwoord op dus vandaar
Fiffill schreef:AaronYve schreef:Hmm dat was toch de vraag. Maar kwam nergens antwoord op dus vandaar
Ja, maar wss omdat niemand er antwoord op hadwil nog niet zeggen dat er nooit antwoord wordt gegeven op vragen. En hoe kan dat nou een "beetje jammer" zijn, sorry hoor, maar als mensen iets niet weten kun je hen dat toch niet kwalijk gaan nemen.
naomi_mickey schreef:Hoihoi! Ik had even een vraagje, verkopen ze bij die primark van die bretels ofzo ? van die dingen die voor aan je broek vastgeklikt worden en dan over je schouders naar de achterkant van je broek. En verkopen ze er van die grote strikken voor om je nek ? Wij gaan binnenkort met de carousselwedstrijd verkleed als nerd, dus ik vroeg me af of ze dat misschien daar verkopen..