Ja.. hij drinkt gelukkig nog wel, dat deed de andere ook niet meer. En toen ik hem wat voordroog van de schapen gaf begon die daar langzaam aan.. Zal wel weer goed komen.
Van mijn werk , althans mijn "bazin", chaotisch mens, dat ik die k*tbelastingdienst zoveel terug moet betalen (waar ik écht niets aan kon doen, fout van gemeente) en dat ik nog steeds niet weet wat ik voor Valentijnsdag moet doen... (relatie van 14 maanden).
Yviertje
Geplaatst: 01-02-11 12:36
djuulsie schreef:
dat zou hij eens moeten horen
Dat weet hij idd niet Ben er eigenlijk al klaar mee, maar die laatste stap he?
Dat ik weer ruzie heb met die godvergeten UvA. Waaaarom kan het niet een keer op een normale en duidelijke manier gaan zodat ik dit jaar gewoon mijn Bachelor kan halen?
djuulsie
Geplaatst: 01-02-11 13:16
Yviertje schreef:
djuulsie schreef:
dat zou hij eens moeten horen
Dat weet hij idd niet Ben er eigenlijk al klaar mee, maar die laatste stap he?
Meestal komt de ergernis vanzelf... en dan is die stap zo gezet! het is moeilijk, maar jij wordt hier niet gelukkig van meis!
Yviertje
Geplaatst: 01-02-11 13:25
Ergernis is er van beide kanten al af en toe. Zeker als ik ongesteld ben, dan ben ik een beetje . Ik merk dat ik 'uit de relatie' ben gegroeid.
djuulsie
Geplaatst: 01-02-11 13:33
Yviertje schreef:
Ergernis is er van beide kanten al af en toe. Zeker als ik ongesteld ben, dan ben ik een beetje . Ik merk dat ik 'uit de relatie' ben gegroeid.
Dat kan heel goed... dan moet je stoppen, voordat het echt nasty wordt! (klein adviesje uit eigen ervaring). Het is moeilijk, maar wel het beste. En uiteindelijk zal je het dan ook echt als een opluchting ervaren... (dat was bij mij in elk geval zo. eerst pijn, maar daarna opluchting en vreugde! had weer zin in het leven, leuke dingen doen etc)
Ja I know. Ik wil ook niet uit elkaar als aartsvijanden zeg maar. Niet dat we vrienden (moeten) blijven, maar meer dat als we elkaar tegenkomen, elkaar gewoon gedag zeggen en kunnnen vragen hoe het gaat.
djuulsie
Geplaatst: 01-02-11 13:59
Yviertje schreef:
Ja I know. Ik wil ook niet uit elkaar als aartsvijanden zeg maar. Niet dat we vrienden (moeten) blijven, maar meer dat als we elkaar tegenkomen, elkaar gewoon gedag zeggen en kunnnen vragen hoe het gaat.
Trek je conclusie nee, je moet het zelf weten...
Fietspomp
Geplaatst: 01-02-11 14:12
Van het feit dat ik deze dag en morgen ochtend/middag geen telefoon zal hebben omdat mijn oplader nog in de tas van een vriend van me zit .
Fee_
Geplaatst: 01-02-11 14:18
Dat ik moet na blijven!!
En dat het vandaag precies twee jaar geleden is, dat vriendinnetje is overleden..
Fee_
Geplaatst: 01-02-11 14:19
en dat ik nu dus een duitse e-mail moet schrijven maar ik totaal geen inspiratie heb en me ook niet kan concentreren!
Yviertje
Geplaatst: 01-02-11 14:47
Zoals ik al schreef conclusie is er al, nu de uitvoering er nog van. Beetje bang om weer alleen te zijn en hem pijn te doen denk ik.
djuulsie
Geplaatst: 01-02-11 14:48
Yviertje schreef:
Zoals ik al schreef conclusie is er al, nu de uitvoering er nog van. Beetje bang om weer alleen te zijn en hem pijn te doen denk ik.
Dat alleen zijn kom je echt wel overheen... en hem pijn doen? wat doet hij nu bij jou dan al een hele tijd?
Yviertje
Geplaatst: 01-02-11 15:05
djuulsie je hebt helemaal gelijk, maar toch voelt het zo.
Carliijn
Geplaatst: 01-02-11 15:08
van schreeuwende klaarovers terwijl ze zelf niet duidelijk waren, dat de bank dicht was en dat ik mijn hond achter aan het pad kon ophalen omdat ze niet luisterde
en dat slcht in één uur..ben benieuwd wat deze dag nog meer voor pret zal brengen
Ga met Djuulsie mee. Je moet gewoon nog even afkicken van dat je hem geen pijn mag doen Yviertje. Maar hij besluit iets te doen waardoor jij zonder hem verder wilt, dus dan heb jij toch gewoon voor jezelf te zorgen?
djuulsie
Geplaatst: 01-02-11 15:38
Yviertje schreef:
djuulsie je hebt helemaal gelijk, maar toch voelt het zo.
Weet t meissie, heb in dezelfde situatie gezeten! Je moet voor jezelf kiezen en dat kan je ook! misschien nu, misschien over een week, maar dat kan je!!!