wat een zonnige dag vandaag. Heerlijk! Het is hier nog 14 graden, maar brr het voelt kouder. Zag trouwens op het journaal dat het noorden van NL zonder zon gezeten heeft vandaag
ninaricci85
Geplaatst: 21-03-11 19:32
Gooya schreef:
wat een zonnige dag vandaag. Heerlijk! Het is hier nog 14 graden, maar brr het voelt kouder. Zag trouwens op het journaal dat het noorden van NL zonder zon gezeten heeft vandaag
ben ik ff blij dat ik daar niet meer woon maar lekker in t westen, de zon kon niet op vandaag
Ja en volgende week ook weer een uur langer licht!
Akecheta
Geplaatst: 21-03-11 20:09
Voor ons mensen heerlijk dat uurtje langer licht, voor mijn katten echniefijn Die mogen, ivm mijn buurvrouw, nl alleen naar buiten als het donker is. (mijn buurvrouw heeft haar tuin als vogelparadijs ingericht, en mijn katten vinden het daar ook erg leuk ) Nog eventjes, een beetje warmere temperatuur, wat langer licht: bosritjes Here I come
Best wel frisjes, maar die opkomende zon is prachtig!
aerdenhout1
Geplaatst: 22-03-11 09:49
AAAAAAAH Het oude lijf komt weer helemaal tot leven met dit weer! En waarschijnlijk nog de hele week zo mooi!!! Nu maar hopen dat we niet net als vorig jaar een prachtig voorjaar hebben gevolgd door een kl*te zomer! Ik wil minimaal 3 keer een hittegolf!!......van 2 weken per keer!
@aerdenhout1 Sorry maar dat gaat hem niet worden,er komt géén hittegolf deze zomer. Met 25 graden in de zomer is het al warm genoeg. Hier ook blauwe lucht en zon,nog wel frisjes.