Hier ligt zoveel dat we vanmorgen de voordeur hebben moeten uitgraven omdat de deur niet open ging. Onze auto's staan ook allebei vast. Dus we kunnen geen boodschappen doen voor de kerst. En fijne feestdagen.
hier in noord brabant word het zo ook graven om weg te kunnen.........jeetje wat een sneeuw niet normaal. een echte witte kerst dit jaar!!!!!
Barbabientje
Geplaatst: 24-12-10 09:01
ik heb mezelf net echt uit moeten graven Auto kwam niet meer weg, ben nu wel op school aangekomen, maar wat een hel.. hier gelukkig geen chaos iedereen houdt goed rekening met elkaar, maar pfoe, mn uggs zijn weer lekker verder vernaggelt *moest 2 min lopen, stond elke keer weer goed tot mn enkels in de sneeuw *
edit: zal als ik thuis ben foto maken van onze tuintafel, daar is nog geen sneeuw vanaf gehaald..
Je mag het gratis hebben Djuulsie. Als ik de weerberichten mag geloven valt er vandaag nog tussen de 10 en 20 centimeter erbij. Dan komt hier de uiteindelijke teller op 40/50 centimeter.
Wij zitten hier met ongeveer 40 cm sneeuw, echt niet normaal. Ik heb net eens eerst de konijnen uit moeten graven.
djuulsie
Geplaatst: 24-12-10 09:11
Robin schreef:
Je mag het gratis hebben Djuulsie. Als ik de weerberichten mag geloven valt er vandaag nog tussen de 10 en 20 centimeter erbij. Dan komt hier de uiteindelijke teller op 40/50 centimeter.
Voor vandaag zou t wel fijn zijn, maar morgen mag je t dan terughebben goed?
Hier ligt ontzettend veel! Ik woon aan een hoofdweg en die is niet eens te zien! Vandaar dat school voor de eerste keer in mijn leven besloten heeft om sneeuwvrij te geven!
Barbabientje
Geplaatst: 24-12-10 09:35
HouVanUtopia schreef:
Jezus wat is er veel sneeuw gevallen niet normaal!!!
Bij denbosch durf niet te zeggen hoeveel
minstens 5 cm
MaaikeMo
Geplaatst: 24-12-10 09:35
Hier ligt ook veel in uden (N.Br) Zo met de auto weg, ben benieuwd of ik eruit kom
Iris82
Geplaatst: 24-12-10 09:36
Dr ligt hier veel sneeuw!! Ik denk dat er vannacht 10 cm bijgekomen is. Ligt nu ong 20 cm. Nog niet zoveel als in Weert maar meeeeeeeer dan genoeg. En het heeft ook goed gewaaid want er zijn op sommige plekken echt van die wallen ontstaan van wel een halve meter.
En als we buienradar kijken moeten we hier bij oss/denbosch nog een heleboel ontvangen in de ochtend...
HELLUP!
wendyke
Geplaatst: 24-12-10 09:46
hier ook veel sneeuw moet vanmiddag best een eindje weg maar zie het niet zitten en het sneeuwt nu hier nog
git
Geplaatst: 24-12-10 09:48
Het is hier een gekkenhuis. Noord Brabant, en dan tegen de belgische grens aan. Het verkeer is volkomen dichtgeslipt. De kinderen die naar school moeten met de fiets, lopen langs hun fiets omdat er geen doorkomen aan is. Alle wegen zijn verandert in witte spiegels. Als je moet stoppen is het nog maar de vraag of je weer op gang kunt komen, je wielen slippen gewoon op de plaats, vooruit kom je niet. Rond de scholen is het een chaos, omdat veel ouders vandaag besloten hebben de kinderen dan maar naar school te brengen met de auto. Als wij geen witte kerst krijgen, dan weet ik het niet meer, er ligt nu een pak tot echt ruim boven je enkels.
Laatst bijgewerkt door git op 24-12-10 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Leliaardje
Geplaatst: 24-12-10 09:49
Oh bah, mijn man werkt in Den Bosch. Hopelijk is hij veilig aangekomen!
Hier in Erichem is toch ook wel weer flink wat gevallen. En met die wind erbij is het op sommige stukken echt gigantisch dik geworden. Kon bijna niet meer bij de geitjes komen die achter lopen. Ik denk dat er 20-30 cm ligt.
Oh, en dat moet straks allemaal weer smelten .
Nou ja, met de kerst hoeven we nergens heen, dus maar proberen van het mooie uitzicht te genieten .