mja sowieso om op die 90 60 90 te komen is lastig..
vooral die 60 bij mij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vinurr schreef:michellee73 schreef:hmm knap gedaan dan!
mja sowieso om op die 90 60 90 te komen is lastig..
vooral die 60 bij mijrest heb ik wel over.
hoelahoepen
En nu ga ik naar mn paaaard! Doei!
michellee73 schreef:DeadxStar, wat is normaal dan voor de heupomtrek?
even kijken wat ik heb
vinurr schreef:Debb schreef:snap niet hoe ze hun taille 60 krijgen hoor. De rest is nog te doen maar taille 60??
Ik bestel altijd 2 maten van bikini's. Ze vallen nogaleens anders uit. Die ik nu gekocht heb moestik juist een broekmaatje kleiner dan anders, bij de H&M besteld ik altijd mijn normale maat & 1tje groter. Daar vallen ze altijd klein
Ik heb meer moeite met die 2 90's ... 60 is voor mij makkelijk, ik heb een hele smalle taille, en tegen de tijd dat ik wat dikker word, ga ik hoelahoepen.
michellee73 schreef:Hmm de taille hebben veel mensen wel 'breed' dan!
Ik ben ook wel vrij slank denk ik, ook wel goed op gewicht denk ik. 60 kilo en 1.79/1.80 ong. Dus volgens mij wel oke
Debb schreef:michellee73 schreef:Hmm de taille hebben veel mensen wel 'breed' dan!
Ik ben ook wel vrij slank denk ik, ook wel goed op gewicht denk ik. 60 kilo en 1.79/1.80 ong. Dus volgens mij wel oke
Ik denk dat het juist wel meevalt. Die modellen zijn zo verschrikkelijk dun, dan is 10 cm meer taille echt nog niet breed
Poppetjes_ schreef:michellee73 schreef:Hmm de taille hebben veel mensen wel 'breed' dan!
Zo dan voel ik me dik opeens.Ben even lang als jou maar weeg 67 kilo, haha.