Het afrijstress en rijles topic 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Het afrijstress en rijles topic 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:35

Sommige oefenvragen zijn ook wel heeeel logisch :+
Bijvoorbeeld zo'n vraag of je met achteruitrijden ook een gordel om moet... _O-

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:44

Of wanneer je langs het kanaal rijd je een gordel om moet.
Ja want stel dat je het water in valt, dan moet je 'm wel af doen :+

(en ja een meisje had 't tijdens mijn officiele examen serieus fout :+)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:45

Wat een geweldige vragen! :)) Als je zo'n vraag fout hebt, dan komt dat waarschijnlijk door verkeerd lezen. Kan me niet voorstellen dat iemand op zo'n vraag serieus het antwoord niet weet.

MissPromiss, slaap lekker!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:47

Arielle_ schreef:
Of wanneer je langs het kanaal rijd je een gordel om moet.
Ja want stel dat je het water in valt, dan moet je 'm wel af doen :+

(en ja een meisje had 't tijdens mijn officiele examen serieus fout :+)

Haha die had ik ook inderdaad, ook iemand die hem fout had, had ook maar 1 fout te veel... dan voel je je banketstaaf :P

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:48

Hahah klopt!
Het gaat lijkt mij ook niks worden als je je rijbewijs hebtmaar jezelf niet vertrouwd in de auto :+
Bij ieder kanaal wat je tegen komt alvast je riem losdoen _O-

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 08:14

GOEDEMORGEN!!!

WHAAAAAAAAAAAAAA ik ben zenuwachtig!!! om 9 uur ga ik afrijden dames.

Duimen jullie voor me want ik stress hem hier als een gek hahah

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 09:05

Grr

nou examen is dus afgelast kan pas over 2 weken afrijden.

grrr mja volgende keer beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 09:31

Ik mag straks om 9 uur mijn 4e les rijden, spannend! Overal zijn ijsspiegels hier omg...

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 09:35

Zou Chantals examen zijn doorgegaan? Ik hoop het zó voor dr!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 09:46

_O- De afgelopen dagen heb ik iedere keer 's ochtends en 's avonds een examen geoefend, waardoor het in mn systeem zit :+ Heb mn broodje op en wil net die software opstarten }:0

Hoeft niet meer :D

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:28

Succes iedereen die vandaag moet.

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 10:36

JOAAAAAAAAAH!
M'n examen ging gewoon door (lag vrijwel nergens meer sneeuw/ijs) en ik ben geslaaaaaaaaaagd! :):) :D
Ben zó blij! :oo

Had echt 'n ontzettend aardige vrouw als examinator, ze was heel vrolijk en zat gezellig te praten enzo. Ze vond 't vooral leuk dat ik naar Afrika ga omdat ze eenzelfde iets had gedaan als ik daar ga doen maar dan in Amerika, met dolfijnen bestuderen en alles. Ik was wel echt heel erg gespannen omdat er 'n enorme druk op me lag, aangezien ik 'm pas na Afrika zou kunnen halen als ik zou zakken. En ik heb 'n beetje het idee dat ik 'm gehaald heb omdat ze het me zo erg gunde, want zó ontzettend goed ging het niet. :=
Niet heel slecht, er zaten veel hele goede stukken in die hadden me ook 'gered' volgens haar, maar er zaten ook een paar stukjes in die echt nét aan waren... Toen we binnenkwamen deed ze eerst natuurlijk rustig haar jas uit enzo, mijn hart bonkte echt in m'n keel, toen stak ze haar hand uit en zei: Nou, ik vond dat je voldoende hebt gereden hoor! :j Dus ik: BEN IK GESLAAGD? :oo :D Ik twijfelde echt heel erg.

Normaal ben ik nooit zo gespannen, vanochtend was ik dus om 6 uur m'n bed uit en om kwart over 6 wilde ik m'n theoriecertificaat pakken... kon ik 'm nergens vinden. :oo En ik was ervan overtuigd dat ik geen examen kon doen als ik 'm niet zou hebben, dus hélemaal in de stress, ouders wakker gemaakt, hele huis overhoop gehaald. := Terwijl ik juist iemand ben die altijd heel precies is met belangrijke papieren e.d. dus ik snapte níét waar ie gebleven kon zijn en was echt ontzettend kwaad op mezelf... Om kwart voor 7 instructeur gebeld, dat ik 'm niet kon vinden en dus verwachtte dat ie gewoon thuis kon blijven, zei hij dat ik 'm niet per se nodig had want ze kunnen het tegenwoordig ook in de computer zien daar. Ik was blij! :oo Al die stress voor niets! M'n les daarna ging ook nog es echt heel slecht, was ontzettend geforceerd bezig en veel te veel aan het nadenken... Maar gelukkig was examinator tijdens het examen veel aan het praten waardoor ik iets minder nadacht bij het rijden, denk dat dat ook wel hielp.

Moest trouwens ook fileparkeren en dat heb ik met de les vanochtend echt 5 keer of zo gedaan, geen één keer ging goed... Kwam elke keer echt heel scheef uit, te ver van de stoep af of ik reed juist bijna het stoepje op. :o Dus toen zei ze dat ik dat moest doen tijdens m'n examen, ik alweer bijna in de stress, maar hij ging gewoon helemaal goed! :oo En omkeeropdracht ging ook prima! Was wel ontzettend druk met heeeel veel fietsers en voetgangers, dus dat was lastig, maar 't ging gelukkig wel.

Ik ben zóóó blij :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:02

Super meid, gefeliciteerd :D :D

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:02

Dankje Marije :D :):)

'k Ga hem zo gelijk aanvragen, kon vanaf ongeveer 11 uur (minstens 2 uur na examen). Ga 'n spoedprocedure doen zodat ik 'm morgen of maandag op kan halen en nog zoveel mogelijk kan rijden voor ik naar Afrika ga, aangezien ik volgende week dinsdag al ga vliegen... Dan maar wat extra geld ervoor neer leggen, heb er toch al zoveel voor betaald :')

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:04

Jaaa dan had ik dat ook wel gedaan denk ik ja :) Hoop dat je hem morgen al kunt krijgen! Maar meestal is het zelfs met spoed 2 a 3 dagen toch? Maargoed, je hebt hem en dat is het belangrijkste :D

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:05

Chann gefeliciteerd!

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:07

Dankje :D
Spoedprocedure is 1 werkdag, maar ik weet niet of zaterdag daarbij al meegerekend wordt of dat 't maandag pas is. Iig heb ik 'm maandag dan sowieso. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:17

Gefeliciteerd Chan :D Zal wel een super lekker gevoel geven!

Mijn rijles daarnet ging super!
Moest door allemaal kleine straatjes want ik moest het sturen gaan oefenen. Ben geen enkele keer geslipt terwijl er toch overal sneeuw/ijs lag haha.
Kreeg op het eind nog een compliment dat ik zo goed aan het scannen was deze les en volgende keer gaan we het remmen uitgebreid lessen!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:14

Chann, gefeliciteerd! *\o/*

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:34

@Chann: gefeliciteerd!!!! :D :D :D :D YEAH!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:38

Chann gefeliciteerd!!

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:14

Dankjullie! :):)

Kayleigh: Fijn altijd hè, complimenten! :)) Ik ging daar ook echt beter van rijden met m'n lessen, en alleen maar slechter als ik vooral veel commentaar kreeg :')
Laatst bijgewerkt door Chann op 12-02-10 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:15

Chann schreef:
JOAAAAAAAAAH!
M'n examen ging gewoon door (lag vrijwel nergens meer sneeuw/ijs) en ik ben geslaaaaaaaaaagd! :):) :D
Ben zó blij! :oo

Had echt 'n ontzettend aardige vrouw als examinator, ze was heel vrolijk en zat gezellig te praten enzo. Ze vond 't vooral leuk dat ik naar Afrika ga omdat ze eenzelfde iets had gedaan als ik daar ga doen maar dan in Amerika, met dolfijnen bestuderen en alles. Ik was wel echt heel erg gespannen omdat er 'n enorme druk op me lag, aangezien ik 'm pas na Afrika zou kunnen halen als ik zou zakken. En ik heb 'n beetje het idee dat ik 'm gehaald heb omdat ze het me zo erg gunde, want zó ontzettend goed ging het niet. :=
Niet heel slecht, er zaten veel hele goede stukken in die hadden me ook 'gered' volgens haar, maar er zaten ook een paar stukjes in die echt nét aan waren... Toen we binnenkwamen deed ze eerst natuurlijk rustig haar jas uit enzo, mijn hart bonkte echt in m'n keel, toen stak ze haar hand uit en zei: Nou, ik vond dat je voldoende hebt gereden hoor! :j Dus ik: BEN IK GESLAAGD? :oo :D Ik twijfelde echt heel erg.

Normaal ben ik nooit zo gespannen, vanochtend was ik dus om 6 uur m'n bed uit en om kwart over 6 wilde ik m'n theoriecertificaat pakken... kon ik 'm nergens vinden. :oo En ik was ervan overtuigd dat ik geen examen kon doen als ik 'm niet zou hebben, dus hélemaal in de stress, ouders wakker gemaakt, hele huis overhoop gehaald. := Terwijl ik juist iemand ben die altijd heel precies is met belangrijke papieren e.d. dus ik snapte níét waar ie gebleven kon zijn en was echt ontzettend kwaad op mezelf... Om kwart voor 7 instructeur gebeld, dat ik 'm niet kon vinden en dus verwachtte dat ie gewoon thuis kon blijven, zei hij dat ik 'm niet per se nodig had want ze kunnen het tegenwoordig ook in de computer zien daar. Ik was blij! :oo Al die stress voor niets! M'n les daarna ging ook nog es echt heel slecht, was ontzettend geforceerd bezig en veel te veel aan het nadenken... Maar gelukkig was examinator tijdens het examen veel aan het praten waardoor ik iets minder nadacht bij het rijden, denk dat dat ook wel hielp.

Moest trouwens ook fileparkeren en dat heb ik met de les vanochtend echt 5 keer of zo gedaan, geen één keer ging goed... Kwam elke keer echt heel scheef uit, te ver van de stoep af of ik reed juist bijna het stoepje op. :o Dus toen zei ze dat ik dat moest doen tijdens m'n examen, ik alweer bijna in de stress, maar hij ging gewoon helemaal goed! :oo En omkeeropdracht ging ook prima! Was wel ontzettend druk met heeeel veel fietsers en voetgangers, dus dat was lastig, maar 't ging gelukkig wel.

Ik ben zóóó blij :D

JOEHOEEE GEFELICITEEEERD MEID!!! *\o/*

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:15

Haha, m'n enorme bericht gequote _O- Moest alles even van me afschrijven om 't tot me te laten doordringen. :') Dankje! :D

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:16

Zijn er bokkers die na het behalen van het rijbewijs gelijk zijn doorgegaan met het aanhanger rijbewijs?

Zo ja hoeveel lessen had je gemiddeld nodig om met aanhanger examen te doen?? En deed je dat gewoon bij dezelfde rijschool?