Berdien schreef:Ik ben gisteren teruggegaan van Zwolle naar Groningen, intercity van kwart over één. Meestal is dat één, overvolle, trein. Maar nou

drie gekoppelde treinstellen, zeeën van ruimte en op tijd! Whoehoehoe!
Mazzelaar

Wij hadden vanochtend een conducteur die zijn leven niet meer zeker was geloof ik

. Onze trein sluit net (of soms net niet dus) aan op een trein richting Rotterdam en verder. Bijna iedereen moet die trein hebben. Vandaag waren we wat trager dan normaal en we kwamen dus precies op het station aan op het moment dat de andere trein eigenlijk moest vertrekken. Enfin, de conducteur van andere trein blies op zijn fluitje (andere conducteur stond in deuropening) precies op het moment dat de deuren bij onze trein opengingen. Dus die hele horde uit onze trein (denk aan 2 bomvolle arriva treinstellen die dezelfde trein willen halen) vloog werkelijk op de andere trein af en sprongen allemaal de coupé in... ik zag de conducteur nog net opzij springen

. En toen moesten ze wel even wachten totdat iedereen was ingestapt (want zo'n horde houd je niet tegen...of het nu wel of niet mag)
Tja, ik heb wel gelachen vanmorgen. Vooral het hoofd van de conducteur sprak boekdelen toen de hele horde op hem afkwam...echt zo'n hoofd van 'heb ik dat weer'