Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Japke_Z schreef:ik ben ook weer trug......met het record aantal punten van wel 140!!!!!![]()
....was er geen troostprijsje voor mij??
Royaltjuh schreef:Nou, ik ben ook weer thuis van een lange dag!! Om 8.15 stond ik al op stal, vertrokken we richting Tolbert voor de 1e lading... Claudia reed dr 1e wedstrijd op een nieuwe pony, ging super ze had 173 punten en een 2e plaats. Annemarie was de enige in haar klasse, had dus al gewonnen maar deed dit met 158 punten.
Toen pony's naar huis brengen, thuis mn eigen opgevlochten terwijl het volgende paard al gepoetst werd. Die op de trailer, naar Tolbert... Het was de 1e keer dat deze combi wedstrijd reed (sowieso voor het paard de 1e keer) en het ging best netjes voor de 1e keer. Het werd alleen streng gejureerd en ze had 145 punten.
Toen paard weer naar huis, ik mn eigen gepoetst (ze had dr knotjes er nog in) en die op de trailer richting Tolbert... Ze liep echt geweldig, lekker soepel en over dr rug, wauw!!! Heb tijden niet zo'n fijne proef gereden... Veel mensen zeiden dat ik wel rond de 165 o.i.d zou eindigen. Maar de jury dacht er anders over. waarschijnlijk waardeerden ze mn proef niet, want ik had 154 punten! Echt laag
:? Maar goed... het werd over het algemeen laag gejureedr (schrale troost) en keb 't toch naar mn zin gehad!!
Idd petje af voor de organisatie!! Super gedaan. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel geld er opgehaald is!!!
NathanLover schreef:Ik was 4de van de 4, had 168 pnt...
Hond is vandaag ook overleden!![]()
Mijn broer had haar in de bench gedaan, want hij ging slapen, toen werd ie wakker en lag ze dood in der bench, ze was 2 jaar...
Royaltjuh schreef:Maar de jury dacht er anders over. waarschijnlijk waardeerden ze mn proef niet, want ik had 154 punten! Echt laag:? Maar goed... het werd over het algemeen laag gejureedr (schrale troost)!
xXGRIETJEXx schreef:Idd er werd zeer streng gejureerd maar mensen dat mocht de pret niet drukken of wel dan!!!
Japke_Z schreef:ik ben ook weer trug......met het record aantal punten van wel 140!!!!!![]()
....was er geen troostprijsje voor mij??