Info Wedstrijd regio noord!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 18:09

:)
Laatst bijgewerkt door 45u op 09-03-22 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Aman_

Re: Info Wedstrijd regio noord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 19:07

Japke_Z schreef:
ik ben ook weer trug......met het record aantal punten van wel 140!!!!! Lijst Huilen ....was er geen troostprijsje voor mij??

Ach gut

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 19:55

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 19:59

Nou, ik ben ook weer thuis van een lange dag!! Om 8.15 stond ik al op stal, vertrokken we richting Tolbert voor de 1e lading... Claudia reed dr 1e wedstrijd op een nieuwe pony, ging super ze had 173 punten en een 2e plaats. Annemarie was de enige in haar klasse, had dus al gewonnen maar deed dit met 158 punten.
Toen pony's naar huis brengen, thuis mn eigen opgevlochten terwijl het volgende paard al gepoetst werd. Die op de trailer, naar Tolbert... Het was de 1e keer dat deze combi wedstrijd reed (sowieso voor het paard de 1e keer) en het ging best netjes voor de 1e keer. Het werd alleen streng gejureerd en ze had 145 punten.
Toen paard weer naar huis, ik mn eigen gepoetst (ze had dr knotjes er nog in Cool ) en die op de trailer richting Tolbert... Ze liep echt geweldig, lekker soepel en over dr rug, wauw!!! Heb tijden niet zo'n fijne proef gereden... Veel mensen zeiden dat ik wel rond de 165 o.i.d zou eindigen. Maar de jury dacht er anders over. waarschijnlijk waardeerden ze mn proef niet, want ik had 154 punten! Echt laag Verward:? Maar goed... het werd over het algemeen laag gejureedr (schrale troost) en keb 't toch naar mn zin gehad!!
Idd petje af voor de organisatie!! Super gedaan. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel geld er opgehaald is!!!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:14

Ik waster ook weer Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:21

Royaltjuh schreef:
Nou, ik ben ook weer thuis van een lange dag!! Om 8.15 stond ik al op stal, vertrokken we richting Tolbert voor de 1e lading... Claudia reed dr 1e wedstrijd op een nieuwe pony, ging super ze had 173 punten en een 2e plaats. Annemarie was de enige in haar klasse, had dus al gewonnen maar deed dit met 158 punten.
Toen pony's naar huis brengen, thuis mn eigen opgevlochten terwijl het volgende paard al gepoetst werd. Die op de trailer, naar Tolbert... Het was de 1e keer dat deze combi wedstrijd reed (sowieso voor het paard de 1e keer) en het ging best netjes voor de 1e keer. Het werd alleen streng gejureerd en ze had 145 punten.
Toen paard weer naar huis, ik mn eigen gepoetst (ze had dr knotjes er nog in Cool ) en die op de trailer richting Tolbert... Ze liep echt geweldig, lekker soepel en over dr rug, wauw!!! Heb tijden niet zo'n fijne proef gereden... Veel mensen zeiden dat ik wel rond de 165 o.i.d zou eindigen. Maar de jury dacht er anders over. waarschijnlijk waardeerden ze mn proef niet, want ik had 154 punten! Echt laag Verward:? Maar goed... het werd over het algemeen laag gejureedr (schrale troost) en keb 't toch naar mn zin gehad!!
Idd petje af voor de organisatie!! Super gedaan. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel geld er opgehaald is!!!

die 173 punten zijn afkomstig van mij als jury, de rest van ene Anneke of eehm een ander iemand Clown die jureerden over het algemeen inderdaad heel erg veel strenger als mij (vandaar dat ze mij bij de pony's zonder startkaart B hebben gezet denk ik Ach gut ) Ik vond het ook een geslaagde dag!! Haha!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:30

ze zeiden op het last dat ze meer dan 1000 euro hadden opgehaald Haha!

fjordiezzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:36

In de Bzonder startkaart is dus erg hoog gejureerd en verder erg laag..

haha zo kom je makkelijk aan een hoog punten aantal in de B zonder startkaart..... en de rest niet natuurlijk

super dat het gezellig was

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:48

Idd er werd zeer streng gejureerd maar mensen dat mocht de pret niet drukken of wel dan!!!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:49

idd ik vond het heel gezellig Ja Haha!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:04

Ik was 4de van de 4, had 168 pnt...

Hond is vandaag ook overleden! Huilen Verdrietig
Mijn broer had haar in de bench gedaan, want hij ging slapen, toen werd ie wakker en lag ze dood in der bench, ze was 2 jaar...

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:31

NathanLover schreef:
Ik was 4de van de 4, had 168 pnt...

Hond is vandaag ook overleden! Huilen Verdrietig
Mijn broer had haar in de bench gedaan, want hij ging slapen, toen werd ie wakker en lag ze dood in der bench, ze was 2 jaar...

Ach gut Ach gut

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:43

Royaltjuh schreef:
Maar de jury dacht er anders over. waarschijnlijk waardeerden ze mn proef niet, want ik had 154 punten! Echt laag Verward:? Maar goed... het werd over het algemeen laag gejureedr (schrale troost)!

Welke klasse reed je?

xXGRIETJEXx schreef:
Idd er werd zeer streng gejureerd maar mensen dat mocht de pret niet drukken of wel dan!!!

Ben ik dan de enige die vind dat er heel goed gejureerd is...?

Wietske had 168, en die reed ook gewoon goed, Natasja had 152, t was haar eerste keer, en het was ook niet veel meer waard, maar ook zeker niet minder. En zelf had ik 191, terwijl ik zelf zon 10 punten lager zat......

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:43

Oo wat vervelend voor je NathanLover.. Verdrietig

Maar verder vond ik het een superdag en het bedrag is ook helemaal toppie! Pling

Groetjes Mariët!

p.s. Norine en Marije hebben jullie lekker gegeten? Knipoog Vingers aflikken

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:50

Dankjewel iedereen... Verdrietig

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:11

Heay.....

Ik vond het echt supergoed geregeld allemaal!!!!! Mijn complimenten voor de organisatie!!! Het liep lekker door enzo... Haha!:D.... En het was echt een hele leuke dag Haha!...

Ik zelf had 161 punten in de B-zonder... k weet niet precies hoeveelste ik was, want we waren te laat voor de prijsuitreiking Clown Maar ik was súpertrots op Pien.. was de 1e x dat ik met haar weg was Lovers

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:18

Ik ga Doei!

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:21

Japke_Z schreef:
ik ben ook weer trug......met het record aantal punten van wel 140!!!!! Lijst Huilen ....was er geen troostprijsje voor mij??

Ik had ook 140 hoowr Verward Tong uitsteken

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:21

vond het idd ook laag gejureerd.....
Maarjah niks aan te doen gelukkig was het maar een onderlinge Haha!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:25

ik had 159 punten Ja

Wietske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:49

Ook ik ben weer thuis!!! Vork

Ik vond het een hele geslaagde dag!! Heb me goed vermaakt!! Haha!
En ook nog lekker gereden, was ook wel leuk!!! Tong uitsteken Was ik ook nog eerste met 168 punten Bloos! Deken gewonnen voor een paard dat ik niet heb Clown Dus die was (vanzelfsprekend) voor Zeno!! Wel een beetje groot, maar dat maakt niet uit Tong uitsteken
Ik heb echt een hele leuke dag gehad!!!

Marije en Norine, echt ontzettend bedankt voor deze leuk geslaagde dag!!! OK dan!

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 23:04

Hé iedereen!!!!

Jullie allemaal bedankt voor de fijne en sportieve dag!!!!!
Wij zitten met z'n tweeën op de bank uit te puffen van een geweldige dag!!! Hebben eindelijk gegeten tja, dat wil je nog wel eens vergeten op zo'n drukke dag.

Wij willen iedereen nogmaals bedanken voor hun geweldige inzet, dus ook de meiden die geschreven hebben, die ringmeester zijn geweest en geholpen hebben met van alles en nog wat!!!

Ook willen wij Lavanta nog bedanken voor haar bijdrage! Zij heeft namelijk NIET gereden, maar is wel langsgeweest om de 8 euro te betalen!!! Dit vonden wij echt helemaal toppie

Wij gaan nu nakleppen en morgen zet ik de uitslagen en foto's in het forum over Azië!!!

Nogmaals bedankt voor jullie inzet!!!! Pling Pling

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 23:12

Haaaallo Haha!

Ook ik vond het superleuk,, ben benieuwd hoeveel geld er opgehaald is. Heb ook een aantal bokkers gemeet Haha! Ben alleen de namen vergeten Slapen
Deed dus de L1 en spectaculair laatste geworden hahaha, maar ja dat verwachtte ik ook wel met ons B-niveau Knipoog

En sorry maar ook ik vond het voor een onderlinge wedstrijd zeer laag gejureerd als je nagaat dat de 1e 159 punten had... Maar dat mocht de pret niet drukken natuurlijk Pling

Superleuke dag en heeeeel goed georganiseerd Vingers aflikken

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 23:16

Hé..Nehna.... was jij met die coole, lichte fjord?... die zo met z'n staartje zwiepte??? Clown

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 23:56

@ Gjilke: ik reed L1 bij de paarden
@ Joritalover: ik reed dus bij Anneke Renkema o.i.d. en die andere was geloof ik Wendy Molenaar (als ik het goed gezien heb achter t glas, tis nl een kennis van me).

Maar het was echt leuk, en het zou echt supertoppie zijn als we 1000 euro binnegehaald hebben!!!!