Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:34

Fasel"]
[quote="FlairS schreef:
Ze heeft op stal een heleboel vriendinnen die al maandenlang in touw met haar en de situatie zijn.Bij deze mensen had ze kunnen logeren en dat wist ze.

Zeg het is wel haar vader hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zomaar even disrespect toont en wegloopt. En zeker als je de hoop hebt dat het goedkomt. Angst doet een hoop met je hoor.

Wat uiteindelijk de uitkomst ook is en wie er gelijk heeft, ik vind dit wel erg kort door de bocht.
[/quote]

Ze is voor zover ik begrepen heb al eerder weggeweest... Kan wezen dat ik dat verkeerd gelezen heb, mijn excuses in dat geval.

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:35

Fasel schreef:

Denk dat dat niet helemaal waar is en ook niet eerlijk tov de rest Flair. Want wie verzekerd ons dat wat hij verzekerd waar is?????? We hebben inmiddels geleerd dat hij goed kan manipuleren. Of althans zijn best doet Knipoog

Ken je hem dan?

[edit ellende: reuzequote verwijderd]

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:37

Mensen hou alsjeblieft op met elkaar af te kraken, het is geen kleuterklas hier.
Dit topic is om ons in te zetten voor Lotte en die heeft niks aan botte reacties en gekat op elkaar

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:39

spokey schreef:
Ken je hem dan?

Heb vroeger met hem geknikkerd nou goed? Sorry hoor. Maar in het hele verhaal is nu toch duidelijk wat hij kan? Hij heeft niet alleen Lotte gesproken maar ook de vader van Nathalie. De politie heeft ie weten te overtuigen etc etc. Dan ben je goed in manipuleren hoor.

Ofwel: Lotte is goed in manipuleren MAAR dan zou ik graag de andere kant van het verhaal weten als dat er al is en dan vind ik het erg knap dat zoveel mensen haar verhaal meevertellen (lees Nathalie, haar vader, andere mensen etc).

Logisch toch?

[edit ellende: reuzequote verwijderd]

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:39

Maar waarom nu in brazillie, voor zover ik alles heb kunnen lezen Rolleyes is er niets van sekte gedoe daar de komende tijd...Wel in parijs maar dat is pas volgende maand. Wek hier in Nederland is het een en ander te doen (voor zover ik dat van jullie begrepen heb!) Waarom laat hij haar dan niet in nl schonen maar in brazillie? Ik denk dat we toch nog af moeten wachten op bericht, zoals gezegd, ze zit nu in het vliegtuig (?) misschien komt er vanavond wel een berichtje voor nathalie per sms of een berichtje op bokt. Misschien blijkt wel dat het vanavond wel meevalt? Ik heb er ook niet veel vertrouwen in, maar nu weet je nog niets...niet op de lui reet zitten, maar geen paniek zaaien.. Scheve mond

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:41

Ik heb wel iets van een soort sfinx in Brazilië gevonden via een site over lichtmeesters, moet na het eten verder gaan zoeken welk verband er is.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:44

Ik heb heel het topic meegelezen, om 4 uur eraan begonnen, en de meeste tijd lezen enzo.

Is het geen goed idee om te wachten tot (ben haar naam kwijt) Jacques om 1 uur heeft gebeld, en eventueel die oom probeert te bereiken?

De vriendinnen van Lotte kunnen misschien ook nog wat vertellen, maar ik denk dat er voor de rest niet echt veel gedaan kan worden, omdat we gewoon heel weinig weten van Lotte.

Ik hoop echt dat iemand dr te pakken kan krijgen... ik heb echt met tranen alles zitten lezen, en ik ben echt heel erg benieuwd hoe het met haar gaat op dit moment, en een half uur geleden, wat ze dacht enz. Ik hoop echt dat Nathalie of iemand haar nog te pakken kan krijgen...

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:45

Ik geloof best dat ze over 2,5 week weer terug komt. Ik mag ervanuit gaan dat die man weet dat iemand het merkt als ze achterblijft.

De vraag is HOE ze terugkomt. En gezien hoe onzeker en onstabiel ze overkwam voor dit hele gebeuren, heb ik daar niet veel goede hoop op. Ze gaf de indruk alsof haar persoonlijkheid ondermijnt werd en 2,5 week afhankelijk zijn van degene die dat doet zullen de zaak niet beter maken. Daar hoeven dan nog niet eens 'helende' ceremonies of wat dan ook voor gehouden te worden.

Waarom ze niet weggegaan is? Ze heeft meerdere malen gezegt dat ze bang was om haar thuis te verliezen (en voor een meisje dat op haar 12de haar moeder verloor is dat heel logisch!) en ze leek ook oprecht overtuigt dat haar vader het erbij zou laten dat ze niet mee wilde. Wie had kunnen denken dat hij haar uit bed zou slepen?

Ik denk dat ze zich eenmaal onderweg er inderdaad bij neergelegt heeft. Ze zal misschien gedacht hebben dat ze overdreef om bv. een scene te schoppen op Schiphol. Bang om voor 'niets' haar vader kwijt te raken. Dat is de ellende van geestelijke mishandeling. Het lijkt 'niets', omstanders zien 'niets aan de hand' en je word niet in elkaar geslagen, je hebt geen pijn... en ondertussen kruipt het kwaad door de achterdeur je hoofd binnen.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:46

Ik heb de laatste paginas niet gevolgd. Weet ook niet of er progressie is gemaakt. Ik hoop wel da we snel iets van haar horen. Ik ben erg bezorgd..

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:48

Haffielover schreef:
Ik heb de laatste paginas niet gevolgd...

Dat kan ook bijna niet meer.. Bokt laadt mega langzaam, en het is niet bij te houden!

Nog iets van Jacques gehoord? Iemand?

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:50

dit was om vijf uur:
sjokkemeule schreef:
Mijn auto is klaar, ik pleeg nog 1 telefoontje onderweg omwille Lotte, dan ga ik eten, kijk hier nog even, dan naar paard, en dan zit ik achter pc tot zeker morgen vroeg. Zonder een (positief) tegenbericht gaan ik en velen met mij door tot ze boven water is akkkoord mensen ??

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:50

brrr. Omnicum houdt zich onder andere ook bezig met 'channeling'. De vrouw van mijn psych waar ik destijds liep heeft een boek geschreven. En dat ging ook over channeling. Channeling maakt (correct me if I am wrong) zo'n beetje dat je van ziel ruilt. Zij ruilde met een egyptische god. Heb het boek nog niet uitgelezen maar ik begin nu wel vraagtekens te krijgen. Ondanks dat hij me goed geholpen heeft vraag ik me toch af.....

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:52

Gatsie..ik word steeds akeliger van dit verhaal Verdrietig. Ik hoop dat het goed gaat met haar Endat ze snel terecht komt!

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:52

Fasel schreef:
brrr. Omnicum houdt zich onder andere ook bezig met 'channeling'. De vrouw van mijn psych waar ik destijds liep heeft een boek geschreven. En dat ging ook over channeling. Channeling maakt (correct me if I am wrong) zo'n beetje dat je van ziel ruilt. Zij ruilde met een egyptische god. Heb het boek nog niet uitgelezen maar ik begin nu wel vraagtekens te krijgen. Ondanks dat hij me goed geholpen heeft vraag ik me toch af.....

Dat heb ik ook gelezen...Zou het ff verder opzoeken..

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:53

Fasel schreef:

Van ziel ruilen? Hoe bedoel je dat? Elkaars leven overnemen ofzo?

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:55

Dit vond ik: CHANNELING

is een vaardigheid die door iedereen aangeleerd kan worden, waarbij we bewust contact kunnen hebben met gidsen, lichtwezens, engelen en meesters vanuit andere dimensies. Jouw 'gids' zal je assisteren in het maken van die beslissingen die je ondersteunen in het creëren van de meest blije, creatieve, leuke, gezonde, overvloedige en zorgeloze realiteit waar je ooit van gedroomd hebt.

Scheve mond

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:56

Naar het vliegveld bellen is een goed idee, als je tenminste zeker bent van welk vliegveld en de aankomsttijd. Houd er rekening mee dat ze misschien niet vrijuit kan praten! Gesloten vragen die je van te voren opgeschreven hebt zodat je makkelijk haar antwoord erachter kan zetten.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:58

Met channelen bezoek je diverse 'channels'. Kanalen dus. Wat ik in het boek las was dat zij dus van kanaal ruilde met een egyptische godin. Ik heb het boek al in Coevorden liggen anders had ik het even opgezocht. Maar het is niet echt heel geweldig zoiets.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:00

ik wou dit eigenlijk niet kwijt .......

Natuurlijk heeft ieder verhaal 2 kanten! maar kan je het risico nemen zomaar de andere kant te kiezen?Mijn moeder was een meester in manipuleren! ik was maar een vervelende puber ,het is dat mijn huisarts beter wist!!!(ook niet op mijn verzoek trouwens maar via iemand anders)Ik ben wel realistisch misschien valt t allemaal mee maar dat risico zeker gezien het feit dat vader ook nog lid is van omnicum te nemen .....
Dus aub geen discussie meer over wel / niet geloven gewoon t zekere voor t onzekere nemen en mensen die al zo goed bezig zijn, toppie ! aub volhouden tot dat we zeker weten dat t goed zit!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:03

Jeetje Bloos! Ik lees dit nu pas... vreselijk...
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik echt zo hoop dat ze snel boven water komt

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:05

Tjonge, jonge, jullie moeten geen dingen naar boven toveren waar helemaal (nog) geen sprake van is!
Dat is bewust onrust zaaien en elkaar opjutten!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:05

poeh he, ben twee dagen op cursus geweest in Aberdeen. Toen ik weg ging zaten we op 14 pag, nu ben ik terug en heb meteen weer ingelogd en zitten we op 76 pag!

't is echt verschrikkelijk wat er gebeurd is.

Maar alle mensen die in de weer zijn voor haar: OK dan! heb ik erg veel respect voor!!!

Ik heb er geen informatie over, maar als ik kan helpen door bv contact op te nemen met instanties laat het me even weten....

Wat een verhaal, ongelovelijk dat dat nog kan gebeuren in deze tijd...

Lot, hoop snel weer van je te horen!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:06

Ik heb net het topic een beetje doorgelezen.
Wat vreselijk Scheve mond
Ik blijf dit topic in de gaten houden, en we verwachten echt een berichtje van je, Lotte!

Mercury

Fasel schreef:

volgens mij is channeling contact maken met anderen en dus niet van ziel ruilen

Citaat:
CHANNELING

is een vaardigheid die door iedereen aangeleerd kan worden, waarbij we bewust contact kunnen hebben met gidsen, lichtwezens, engelen en meesters vanuit andere dimensies. Jouw 'gids' zal je assisteren in het maken van die beslissingen die je ondersteunen in het creëren van de meest blije, creatieve, leuke, gezonde, overvloedige en zorgeloze realiteit waar je ooit van gedroomd hebt.

(makkelijk te verwarren met schizofrenie?? Knipoog )

FlairS

leentje"]
[quote="FlairS"][quote="spokey"]
[quote="FlairS schreef:
Ik heb nu de ouders van Chanel aan de telefoon en die hebben van Lotte zelf gehoord dat ze gisteren nog contact heeft gehad met haar tantes.Ze weten er dus van dat ze op vakantie zijn.Ook aan hen heeft hij verzekerd dat Lotte gewoon na die 2,5 week terug komt naar huis.Telefoonnummers van de tantes hebben ze op dit moment niet .

Leest niemand dit ofzo Verward .
Chanel is een van de beste vriendinnen van Lotte.
[/quote]

Mensen lezen denk ik alleen wat ze willen lezen..... Scheve mond
[/quote]
dit is geen ander verhaal dan dat van de buurvrouw en wat FlairS hier eerder in dit topic gepost heeft (na haar gesprek met de vader)

dus als je dan per se er een reactie op wenst: dezelfde als op het verhaal van de buurvrouw: heeft hij de waarheid verteld, of ook een verhaaltje opgehangen?
[/quote]

Ik dacht dat de mededeling over haar tantes(niet aan haar tantes door haar vader)terzakedoende was omdat er mensen op zoek waren naar de tantes om te vragen of zij wisten dat ze naar Brazilie ging.