Fasel"]
[quote="FlairS schreef:Ze heeft op stal een heleboel vriendinnen die al maandenlang in touw met haar en de situatie zijn.Bij deze mensen had ze kunnen logeren en dat wist ze.
Zeg het is wel haar vader hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zomaar even disrespect toont en wegloopt. En zeker als je de hoop hebt dat het goedkomt. Angst doet een hoop met je hoor.
Wat uiteindelijk de uitkomst ook is en wie er gelijk heeft, ik vind dit wel erg kort door de bocht.
[/quote]
Ze is voor zover ik begrepen heb al eerder weggeweest... Kan wezen dat ik dat verkeerd gelezen heb, mijn excuses in dat geval.

is er niets van sekte gedoe daar de komende tijd...Wel in parijs maar dat is pas volgende maand. Wek hier in Nederland is het een en ander te doen (voor zover ik dat van jullie begrepen heb!) Waarom laat hij haar dan niet in nl schonen maar in brazillie? Ik denk dat we toch nog af moeten wachten op bericht, zoals gezegd, ze zit nu in het vliegtuig (?) misschien komt er vanavond wel een berichtje voor nathalie per sms of een berichtje op bokt. Misschien blijkt wel dat het vanavond wel meevalt? Ik heb er ook niet veel vertrouwen in, maar nu weet je nog niets...niet op de lui reet zitten, maar geen paniek zaaien..
. Ik hoop dat het goed gaat met haar Endat ze snel terecht komt! 
Ik lees dit nu pas... vreselijk...
.