Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
die wilt natuurlijk niet meewerken aan de verkoop...
? Sintara schreef:Echt zoveel gezeur. Ik ben nu al meer dan een week ziek gemeld en heb nu vakantie. Maar ik heb per ongeluk even gekeken en er is echt helemaal niks opgepakt van klanten in de tussentijd![]()
Al ruim een maand geleden heb ik gezegd dat ik hulp nodig had, overal aangegeven dat ik overloop. En nu laten ze alles gewoon stikken.
Ik heb daarom nu net besloten om helemaal niets tijdens mijn vakantie te doen. Waarom moet ik er iets om geven, als het bedrijf zelf er blijkbaar geen barst om geeft?
Oh en ik heb gezeur met de huurderdie wilt natuurlijk niet meewerken aan de verkoop...
Als iemand me zo rond februari wilt wakker maken dan ga ik nu in winterslaap ok?
laat ze maar mooi de rambam krijgen!
en ben te koppig om te vragen, dus ik heb maar mn rijkleding aan gedaan en we zien wel
Sintara schreef:Echt zoveel gezeur. Ik ben nu al meer dan een week ziek gemeld en heb nu vakantie. Maar ik heb per ongeluk even gekeken en er is echt helemaal niks opgepakt van klanten in de tussentijd![]()
Al ruim een maand geleden heb ik gezegd dat ik hulp nodig had, overal aangegeven dat ik overloop. En nu laten ze alles gewoon stikken.
Ik heb daarom nu net besloten om helemaal niets tijdens mijn vakantie te doen. Waarom moet ik er iets om geven, als het bedrijf zelf er blijkbaar geen barst om geeft?
Oh en ik heb gezeur met de huurderdie wilt natuurlijk niet meewerken aan de verkoop...
Als iemand me zo rond februari wilt wakker maken dan ga ik nu in winterslaap ok?
MarlindeRooz schreef:En alle dingen waar ik al weken op hamer dat die voor die tijd gedaan moeten worden die moeten vandaag allemaal.
JA DAT HAD IK DRIE WEKEN GELEDEN AL GEVRAAGD.
ZUCHT.
Vind mijn werk leuk en het is niet bewust want hectische tijd. Maar wel druk.

Sintara schreef:Echt zoveel gezeur. Ik ben nu al meer dan een week ziek gemeld en heb nu vakantie. Maar ik heb per ongeluk even gekeken en er is echt helemaal niks opgepakt van klanten in de tussentijd![]()
Snoraly schreef:Wacht, mensen hebben niet standaard muziek aan op kantoor?
het ging heel goed hoor, daar niet van. Maar ik ben net een uurtje thuis en voel de spierpijn al op komen
wel balen dat jij ook in zo'n situatie zit