Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:luuntje schreef:Rien, vanuit de rasvereniging/stamboek moet een kitten minstens 12 weken zijn om te verhuizen.
Ik hou 13 a 14 weken aan.
Ah, dus bij ras katten is er een vorm van controle. Volgens mij gaan huis-tuin-en-keuken katten meestal met 6 weken weg?
Winged schreef:Waarom heb je die persoon op facebook?![]()
Vannacht bij de vent geslapen en blijkbaar toch niet zo vast geslapen als ik dacht.
Marcella schreef:Slaap ik doorheen. Kookwekker slaap ik ook gewoon doorheen naast bed.![]()
Maar op radio niet blijkbaar.
En telefoon heeft ook kuren en zou ook vervangen moeten worden.
Wat gaat er nog meer kapot komende tijd.
Tancreda4 schreef:Winged schreef:Waarom heb je die persoon op facebook?![]()
Vannacht bij de vent geslapen en blijkbaar toch niet zo vast geslapen als ik dacht.
Idd weggooien zo iemand. Ik vond het een heel ding dat ontvrienden. Maar wat een rust toen ik het deed.
Overigens kan je ook per post de privacy aanpassen. En dan bv alleen voor die persoon niet zichtbaar maken. Scheelt je een hoop ergenis zonder te ontvrienden
DuoPenotti schreef:Maar als je ze dan met de hand moet voeren is er toch ook wat mis?
Vroeger, 30 jaar terug was 6 weken idd de norm. Maar de katjes konden prima eten.
Dat het betreft welzijn verder niet oke is dat kan ik best begrijpen.
Toevallig 2 weken terug nog bij een vriendin langs geweest om katjes te knuffelen, die waren 7 weken (gaan nog niet weg) maar vriendin gaf aan dat ze nog wel dronken maar echt duidelijk veel minder en dat moederkat ook regelmatig expres ergens gaat liggen waar de kittens niet bij kunnen.
Die heeft het soms wel gehad met ze
Nyaleti schreef:Dus kaartjes gewonnen voor een concert vanavond. Vriendin, die net als ik vroeger een mega fan was, gaat mee.
Ze kan alleen maar zeuren hoe moe ze is, wat voor gedoe het is met de trein want ze wilt vooral geen moeite doen, dat ze moet werken blabla. Er is nog niks van "lief dat ik mee mag" oid uit gekomen.
Ondankbaar krengze kan zo vermoeiend zijn soms..
Het is dat ik niemand anders weet die die nummers kent.
Snoraly schreef:Nyaleti schreef:Dus kaartjes gewonnen voor een concert vanavond. Vriendin, die net als ik vroeger een mega fan was, gaat mee.
Ze kan alleen maar zeuren hoe moe ze is, wat voor gedoe het is met de trein want ze wilt vooral geen moeite doen, dat ze moet werken blabla. Er is nog niks van "lief dat ik mee mag" oid uit gekomen.
Ondankbaar krengze kan zo vermoeiend zijn soms..
Het is dat ik niemand anders weet die die nummers kent.
Ik ga wel mee