Hier was het sinds woensdag 24 vandaag ook maar helaas geen zon . Maar 20 voor de hele herfst en winter ik zeg prima. Alleen zegt buienradar dit Al klopt die 22 niet want de buiten meter geeft 24 aan.
Terwijl er paar dagen terug nog 19-20 graden en droog stond…
Zertab
Geplaatst: 22-09-24 14:57
Hier is het wederom 25 graden en heerlijk warm in de zon
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Hier gisteren nog dik geluk gehad met ons teamuitje dat buiten was. Het begon tegen 7 uur 's avonds te regenen en toen waren wij al lang lekker binnen. En dan kijk je vandaag naar buiten en zie je een dikke grijze massa. Meh.
Ik ben er nu al helemaal klaar mee, vieze grijze lucht en zeiknat geregend bahh.. 176 dagen, echt waar? Ik ga een dagenteller op mn telefoon zetten denk ik.
Hier is het weide seizoen daarom ook weer ten einde. Heeft niet lang geduurd dit jaar en heeft heel wat onderbrekingen gehad.
En al die mensen vonden me maar idioot dat ik wilde weg verhuizen van een plek waar pony 24/7 op het land stond zonder schuilmogelijkheden. Ik zei vorig jaar dat als we nog zo'n jaar kregen mijn paard er echt aan onderdoor zou gaan en dat zou echt niet gaan gebeuren. Nou, het was weer lekker nat deze zomer en ik ben zo ontzettend blij dat ik weg verhuisd ben. Ik had daar vorig jaar de hele zomer allerlei dunne en dikke dekens nodig en nu staat hij nog steeds zonder dekens omdat hij goed kan schuilen voor de regen en de wind en onbeperkt ruwvoer heeft. Zo fijn.
Dus op deze manier komen we vast de winter ook wel weer door. Maar ik tel echt al af naar drogere maanden. En als 2025 weer zo nat is ga ik emigreren denk ik.