Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Mars schreef:Uit eten met werk en dat er dan een restaurant wordt gekozen met AYCE concept (strike one) waar vlees 100% halal is (strike two). Baal er van, ik eet zelf geen vlees want vegetariër. Maar er wordt dus wel namens mij betaald voor deze gruwelijke manier van slachten.
Maar dan had je toch ook niet mee kunnen gaan?
DuoPenotti schreef:AYCE met werk begrijp ik dan wel, dan zou er voor iedereen wat bij moeten zitten wat ze lusten.
Maar halal haak ik ook af. En zou hetzelfde gevoel daarin hebben dan jij
Relaxed schreef:Telpeva schreef:Ohja over verandering he, die nieuwe manier van foto's en filmpjes delen op whatsapp vind ik toch wel zo waardeloos, daar WIL ik niet aan wennen. Geef de oude manier terug!
Wat is daaraan veranderd dan?
Ineke2 schreef:Ik heb zoveel last van mijn lijf met die kou… Vannacht gewoon huilen van de kramp in mijn spieren en pijn in mijn heup.
RenskeFrea schreef:Een vriend van mij had zoiets gister ook, die had het erover dat hij ergens whatsapp toestemming voor moest geven, en toen werkte het weer.
Misschien voor jullie ook?
Weet verder niet details want ik heb zelf een iPhone
[***] schreef:RenskeFrea schreef:Een vriend van mij had zoiets gister ook, die had het erover dat hij ergens whatsapp toestemming voor moest geven, en toen werkte het weer.
Misschien voor jullie ook?
Weet verder niet details want ik heb zelf een iPhone
Dit was voor mij ook de oplossing. Volgens mij was dit na de overgang naar de nieuwe Android versie.
Gewoon whatsapp opnieuw toegang verlenen tot je galerij via instellingen en dan apps