Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:MDH ik heb dat met ADD-ers. Opeens hadden al mijn vriendinnen ADD. Ik heb de diagnose ook gehad, maar die heb ik zelf uit het raam gegooid want ik kreeg zo ritalin mee, maar daar ging ik vies op trippenLeuk als in de supermarkt ineens alle geluiden op je af komen
Sherivey schreef:Ik zat van de week in de bus naar m'n oude middelbare school, stapt er op zo'n 3km max. van school een meisje in waarvan ik bij het instappen al dacht: die stapt zo uit bij dezelfde halte als ik. En verdomd.Mja, dat kinderen druk zijn snap ik wel.
Veel suiker, hele dag achter een beeldscherm zitten, bus, scooter of elektrische fiets naar school...
Zou ik ook druk van worden
Mkango schreef:Sherivey schreef:Ik zat van de week in de bus naar m'n oude middelbare school, stapt er op zo'n 3km max. van school een meisje in waarvan ik bij het instappen al dacht: die stapt zo uit bij dezelfde halte als ik. En verdomd.Mja, dat kinderen druk zijn snap ik wel.
Veel suiker, hele dag achter een beeldscherm zitten, bus, scooter of elektrische fiets naar school...
Zou ik ook druk van wordenEn de overheid zich maar afvragen waarom overgewicht steeds vaker voorkomt.
Sherivey schreef:marleen_88 schreef:En vergeet alle hoogsensitieve/hooggevoelige mensen niet... Dat is ook zo'n trend 'diagnose' waar ik niet goed van word.
Yup.
Als ik kijk naar die internettesten, dan heb ik minstens add en ben ik hooggevoelig