Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Wow hoevenkop, wat een verhaal.
Die man heeft zijn even wel te danken aan jou standvastigheid.
Ik las toch in de krant dat de machines vandaag uit gaan?
Oh, dat was gisteren zie ik nu. Vandaag kan er nog weer anders beslist worden
https://www.ad.nl/buitenland/behandelin ... ~a04e0dee/
De artsen begrijp ik voor 100%
De ouders betreft emotie wel, maar ze zijn gelovig en hij ademt nog en is dus niet dood.
Maar als ze alles uit zetten gaat hij toch dood? Dus wat ze nu doen is toch juist tegen het geloof en wil van God in?
Sanet schreef:Ergerlijk vind ik dan ook, dat als het wel Goed gaat: “God zij dank” en niet al die mensen die zich helemaal uit de naad gewerkt hebben.
Maar dat even terzijde
Onali schreef:Moestuin schreef:Sowieso, zelfs al ontwaakt hij, is de kans op immense hersenschade zo groot… Ik snap dat je als ouder jou kind niet wilt afgeven. Maar ik zou het hem ook niet willen aan doen om te leven als kasplantje.
Hij is hersendood, ontwaken zit er niet meer in.
moonsparkle schreef:Iets met zo lang mogelijk je adem inhouden. Toen moeders hem vond, zou hij ook iets om zn nek hebben.Wat voor lugubere challenge was dat
Moestuin schreef:Onali schreef:
Hij is hersendood, ontwaken zit er niet meer in.
Klopt, maar de ouders vinden dat een wonder nog altijd kan. En eerlijk, het gebeurd. Uitzonderlijk. Als je als ouder dan aan dat ene kansje vast houd op, een miljoen? Geen idee eigenlijk. Tja… Daarmee: Zelfs al zou hij tegen alle natuurwetten in gaan en ontwaken. De toestand waarin? Nee, dat moet je niet willen als ouder…
Shenavallie schreef:Sanet schreef:Ergerlijk vind ik dan ook, dat als het wel Goed gaat: “God zij dank” en niet al die mensen die zich helemaal uit de naad gewerkt hebben.
Maar dat even terzijde
Dit is waar ik mij keer op keer zó de pleuris aan erger. Bij programma's als ER UK komt het ook voor. Dan bedanken dat soort gasten alleen maar henk (zo noemen wij het drieletterwoord hier in huis, omdat ik het drieletterwoord inmiddels niet meer kan horen) en niet de artsen die er alles aan gedaan hebben. Maar inderdaad, dat even terzijde.
DuoPenotti schreef:Van schumacher is toch ook niets bekend?