Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:'geen vaccinatie geen toegang' ga ik nooit begrijpen denk. 'geen symptomen, wel toegang' zou nog wel kunnen denk
Cer schreef:Hmmm als ik nu al de kleine groepjes zie die op sommige plekken toch wel nadrukkelijk aanwezig zijn, het slopen van een priklocatie hier en daar, best nog wel wat online bedreigingen... I dunno, ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik schrik er soms echt van hoor
ingedebruijn schreef:karuna schreef:Nee joh het is toch volstrekt ontspannen als er iemand met een camera voor je neus fotos gaat maken van jou ondanks dat je dat niet wilt. En deze dan ook nog gaat lopen verspreiden, welnee helemaal geen intimidatie
Precies ze moeten nu zelfs beveiligd werkenen dat alles om ons uit deze ellende te halen. Het is walgelijk.
loriene schreef:MyWishMax schreef:Waarom zou je iemand willen dwingen om te stoppen met vaccineren? Waar is dan die vrijheid om zelf te mogen beslissen?
Misschien omdat de mensen niet goed worden geinformeerd over het vaccin?
bigone schreef:loriene schreef:Misschien omdat de mensen niet goed worden geinformeerd over het vaccin?
Verkeerde topic Loriene. Viruswaanzin staat verderop. En besef nu eens goed dat hoe meer mensen gevaccineerd zijn hoe minder last jullie als wappie hebben. Snap werkelijk niet waar jullie tegen vechten en proberen mensen van vaccineren af te houden.
Cer schreef:…
het is echt heel apart, een soort reality experiment.
loriene schreef:https://www.facebook.com/photo/?fbid=10 ... 28&__cft__[0]=AZWemEbCM48-TLC86EaSO5j4Nb0mx90p_DlOtTVFIOZzyu7iXNmAM0QXyPS7hEquQmc9ianVgvNAr5mTUZhPDwOHOUd8bOxTAIWBbbbG5AOQIC4JA2_2psDoj6uoL-hIl2Q9OPksexv4LYtESx9aTM4goSm6JdkS0ENmq1pOMuOvXg&__tn__=EH-y-R
Dit kwam ik ook nog tegen,best wel zorgelijk!
Uitgelekte contracten met Pfizer. Van landen als Albanië en Brazilië.
karuna schreef:De link werkt niet, wat staat er?
AmyII schreef:Cer schreef:'geen vaccinatie geen toegang' ga ik nooit begrijpen denk. 'geen symptomen, wel toegang' zou nog wel kunnen denk
Eens!
Van de week werd er een mevrouw aangesproken in de supermarkt waar ik was: ze hoestte en nieste volle bak om zich heen. Buiten het ‘besmettingsgevaar’ was het ook gewoon weerzinwekkend om te horen en zien. Ze vond dat het haar recht was om daar te komen, de bedrijfsleider vond echter dat hij het recht had zijn personeel te beschermen. Als ze klachtenvrij zou zijn, was ze weer van harte welkom.
Winged schreef:Een bekende van mij - categorie wappie - vroeg zich gisteren af wat er met alle huisdieren ging gebeuren als iedereen die gevaccineerd is over 2 jaar overlijd. Heb even op mijn handen gezeten dat ik vooral niet ging reageren. (en deze persoon weer op 'verberg voor 30 dagen' gezet)
Tiggs schreef:Winged schreef:Een bekende van mij - categorie wappie - vroeg zich gisteren af wat er met alle huisdieren ging gebeuren als iedereen die gevaccineerd is over 2 jaar overlijd. Heb even op mijn handen gezeten dat ik vooral niet ging reageren. (en deze persoon weer op 'verberg voor 30 dagen' gezet)
![]()
![]()
Hij is niet bang voor het artsentekort te zijner tijd?
AmyII schreef:Er zit een nuance tussen klachtenvrij en al rochelend door de supermarkt gaan, dat verschil zie ik ook wel. Deze mevrouw liep enorm in de rondte te snotteren en niet op een hooikoortsmanier zeg maar.
Ik hoest ook mijn levenlang al, met name bij warmte-koudeverschil en gek genoeg: stress. Maar dit is dan geen rochelende reutelende hoest.
lenaa_tje schreef:Ik vind dit wel heel lastig. Dit zou voor mij betekenen dat ik letterlijk nergens meer heen kan.
Ik hoest mijn hele leven al en ik kan daar gewoon letterlijk niks aan doen. Het zou helpen als ze parfum en geurkaarsen zouden verbieden .. maar ook dat zit er helaas niet in.
Klachtenvrij ben ik nooit en dat zal ook niet gaan gebeuren.
En ja ik heb hier wel serieus last van. Deze ‘hoest schaamte’
ingedebruijn schreef:lenaa_tje schreef:Ik vind dit wel heel lastig. Dit zou voor mij betekenen dat ik letterlijk nergens meer heen kan.
Ik hoest mijn hele leven al en ik kan daar gewoon letterlijk niks aan doen. Het zou helpen als ze parfum en geurkaarsen zouden verbieden .. maar ook dat zit er helaas niet in.
Klachtenvrij ben ik nooit en dat zal ook niet gaan gebeuren.
En ja ik heb hier wel serieus last van. Deze ‘hoest schaamte’
Lijkt me inderdaad niet te doen. Je hoeft echt niet in het rond te hoesten en niesen maar mensen zijn nu eenmaal verkouden of verslikken zich of wat dan ook. Om dan niet meer naar een winkel te mogen. Niet te doen in mijn ogen.
Suzanne F. schreef:Iemand weleens gehoord van bpoc2020? Buitenparlementaire onderzoekscommissie?
Zij schijnen een advocaat in de arm te hebben genomen om Hugo de Jonge te dwingen de vaccinaties te stoppen?
Dit is geen wappie club toch? Zitten doktoren in zover ik kan zien. Is dit zorgwekkend of hoef ik me niet druk te maken?
Cer schreef:Ik weet het niet maar ik denk dat ik het oorspronkelijke artikel gevonden heb op de site van de FvD (en gezien de berichten van hun hoofdpersoon, kan ik eigenlijk niks van hun serieus nemen).
maar het gaat ongeveer over dat er contracten uitlekt zouden zijn waar in zou staan dat overheden verantwoordelijkheid nemen voor bijwerkingen, dat als er medicijnen zouden zijn dat pfizer alsnog afgenomen moet worden, dat overheden weten dat langetermijn effecten onbekend zijn etc etc
maar dat is hun samenvatting, en niet de oorspronkelijke contracten. En nogmaals, die voorman van die club is op zn zachts gezegd nogal van het pad geraakt... dus info die daar staat neem ik niet serieus.. Bijzonder dat er mensen zijn die dat wel doen eigenlijk
Edit: wat hierboven al staat dus
Tiggs schreef:Suzanne F. schreef:Iemand weleens gehoord van bpoc2020? Buitenparlementaire onderzoekscommissie?
Zij schijnen een advocaat in de arm te hebben genomen om Hugo de Jonge te dwingen de vaccinaties te stoppen?
Dit is geen wappie club toch? Zitten doktoren in zover ik kan zien. Is dit zorgwekkend of hoef ik me niet druk te maken?
In het Covid Artsen Collectief zitten ook artsen en zij roepen ook niet de meest zinnige dingen