Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:07

Was een 1 keer en nooit meer ervaring met Ikea. Weet ook gelijk waarom ik het zo'n ballentent vind. :')

Vind dat ze eigenlijk wel geld toe gaan mogen geven.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:17

marley93 schreef:
Prachtige winterjas waar ik al een tijdje mijn oog op heb, nu in de aanbieding. Maar ik vrees dat ie echt niet warm genoeg is, mede door de 'low cut' op de borst. En hij is toch nog best duur om op de gok te kopen.

Kun je dat niet leuk opvullen met een grote sjaal?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:32

Marcella schreef:
Ikea bestelling die vorig jaar augustus geplaatst is.

Ik had in December een tafel besteld, ook echt pas 2 weken geleden gekregen. Bizar! Augustus is helemaal lang geleden.

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:46

Jeetje augustus dat is lang.

Ik heb juist altijd hele goede ervaringen met Ikea. Heb je ze al gebeld?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:47

Te weinig beltegoed over en geen geld.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:58

Dat ik op het werk een bedrijf om aanvullende gegevens heb gevraagd. Ik wou 3 dingen weten, en heb al meermaals met ze gebeld/gemaild in 4 weken. Aan de telefoon waren ze al iets geagiteerd. Sturen ze nu de aanvullingen op, althans... Van 1 ding.

Zit nu tussen 'ik geef ze nog een week' en 'hier steek ik geen energie meer in, voor jou een ander'.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:58

Ik zou het hele pakket gewoon annuleren.

Wat soms ook nog helpt is via Facebook een bericht sturen. Soms reageren ze daar ook nog sneller op dan dat je gaat bellen of mailen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:59

Dit zou een nalevering zijn rest heb vorig jaar netjes geleverd gekregen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:04

Marcella schreef:
Dit zou een nalevering zijn rest heb vorig jaar netjes geleverd gekregen.

Wordt het product nog wel verkocht? Zou niet de eerste keer zijn dat een winkel 'na gaat leveren' en puntje bij paaltje is het "Oh, maar dit is allang uit ons assortiment". :\

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:17

Gaat om een bovendeel van Billy kast en was eerste instantie niet leverbaar.

Even nagekeken kan nog steeds besteld worden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:32

Bestelling schrappen en opnieuw doen? Is dat een optie?

Hier grrr hondenstront en niet verantwoordelijke baasjes. -:(- Was ik tot grofweg eind vorig jaar trots op de hondenbezitters hier dat je nagenoeg geen poep vond ondanks de best grote hoeveelheid honden. Sinds eind vorig jaar lijken er een paar nieuwe eigenaren bij te zijn gekomen die het niet zo nauw nemen met opruimen. :n

Eerst was het een kant waar langzaam aan meer en meer poep kwam te liggen, ook op stoep, wandelpad in het bos, plein, pal langs de stoep en dampend op versgeplante struikjes, :r duidelijk afkomstig van een erg grote hond. Geen dwergteckel maat zeg maar :oo

Vandaag voor het eerst in 1,5 week weer de andere kant op gegaan en daar is het helemaal erg geworden. Zo te zien weer een fikse hond en de hele groenstrook is een drol geworden. Inclusief in het speelbos waar je nu nog met de hond mag komen mits je terecht de poep opruimd. Daar heb ik op het pad maar twee drollen voorzichtig aan de kant geschoven en ingegraven voor zover kon met een stok. En ik zag er nog meer liggen naast het pad.

Mijn score net twee keer in een drol gestapt en drie keer bijna en kon ik net op tijd op zij stappen. %)

Ik ga geen koude drollen van een andermans hond opruimen omdat ik letterlijk mijn handen al vol heb met zakjes van die van mij, maar vind het wel naar dat oa ik en meer eigenaren die trouw opruimen wordt aangesproken vanwege andermans smerigheid. -O-

ik ruim altijd op, en neem als er geen prullenbak voor drollen in de buurt zit de zakjes mee naar huis. Alleen buiten de bebouwde kom in het bos als ze uit het zicht van een pad zitten laat ik ze liggen. Alle andere gevallen gaan gewoon in een zakje. Wel zo fris en kleine moeite.

Maar nu is het gewoon echt vies aan het worden, als dit al het resultaat is van 1,5 week aan de ene en een week of 7 aan de andere kant. -O-

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:33

Mega emo vandaag omdat mijn laatste werkdag in zicht komt, en ik deze baan eigenlijk niet kwijt wil. -O-

Geen afscheidsetentje met collega's, geen fysiek afscheid. Vind zulke dingen echt jammer. Want later, komt het er meestal niet van.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:35

michelle___ schreef:
Mega emo vandaag omdat mijn laatste werkdag in zicht komt, en ik deze baan eigenlijk niet kwijt wil. -O-

Geen afscheidsetentje met collega's, geen fysiek afscheid. Vind zulke dingen echt jammer. Want later, komt het er meestal niet van.

:(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:35

Ben ik duurder uit. Had namelijk boekenkast + bovenkast als een deel besteld, want was goedkoper. Met dat je dan opnieuw bezorgkosten krijg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 16:04

De Britse douane die mijn werklaptop het land niet uit laat gaan. :roll: Dat houdt in dat ik geen blogs kan posten op de website en ook geen toegang heb tot de bestanden die op de gedeelde schijven staan. Ik had dat ding haast nog beter zelf kunnen gaan halen in Norwich. :=

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 17:01

Gaat net over het nieuws dat er zo'n 80 honden/puppies bij een fokker in Limburg zijn weggehaald. Beestjes waren ondervoed, onderkoeld, en sommigen ook echt gewond. Fokker heeft alleen een boete gehad, maar hoeft niet te stoppen met zijn bedrijf. Waar gaat het heen?! Ik kan hier echt kwaad om worden. Sluit die persoon op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 17:12

Marcella schreef:
Dat ik binnen 24 terug gebeld zou worden door het UWV en nu 48 uur later nog steeds niet gebeld ben. Dan maar kijken om toch maar weer WW aanvragen en tegelijk bezwaar maar aantekenen. Aangezien ik toch echt einde dienstverband heb in aangetekende brief en op loonstrook. 8)7

Zelf bellen. Uwv gaat je niet bellen. Dit heb ik ook vaak gehad, ik bleef bellen en toen konden ze ineens heel snel regelen. Ik had ww aangevraagd en een week later had in werk. Dus gelijk stop gezet, maar duurde allemaal ellendig lang.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:14

Marley93 vreselijk zulke mensen.
Opsluiten in de gevangenis en nooit meer dieren laten hebben en zeker niet fokken.

Argh stond vast in sneeuw met mijn scootmobiel.
Nergens meer sneeuw maar wel op mijn pad.
Scoot eruit geduwden nu schouder die niet in de kom wil blijven zitten.
Ik wil rupsbanden en een sneeuwschuiver op mijn scoot.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:15

Voor het eerst in weken dat ik me zo slecht voel dat eigenlijk de gordijnen open hebben niet te doen is. Heb de hele middag alleen maar in bed kunnen liggen. Ik ga nooit meer mijn hoofd stoten. ;(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:20

MarlindeRooz schreef:
Voor het eerst in weken dat ik me zo slecht voel dat eigenlijk de gordijnen open hebben niet te doen is. Heb de hele middag alleen maar in bed kunnen liggen. Ik ga nooit meer mijn hoofd stoten. ;(

Hoe vervelend ook; er aan toegeven!! Liever twee dagen wat minder/niks kunnen en er dan weer een tijdje tegenaan kunnen dan constant sluimerende klachten hebben omdat je door wandelt. Wees zuinig op jezelf :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:20

Ja ga ik ook zeker doen, zit nu lekker op de bank te niksen.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:02

Dat ik boos ben en me zo loop op te winden. Echt, ben tot een punt gekomen dat ik in staat ben tot geweld. Bloed onder mijn nagels vandaan echt... -:(- *flips table*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:12

Deuren van de trein die niet open gaan. Yippie |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:17

Ik wil een paard. -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:26

Ik heb geen motivatie voor mijn huiswerk, het is zooooo saai :O