Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:26

Marije_1997 schreef:
Ik rijd wel altijd te hard. Maar sommige mensen rijden echt gewoon re langzaam, wat soms gevaarlijker is als wat te hard rijden. Vooral oude mensen.

Voor al s'avonds rijden er mensen op de weg die eigenlijk wat te bang zijn. Ik kom ze vaak tegen als in 90 rijden op de snelweg terwijl ik dan met 130 aankom ( het is dan na 22:00). En dan rijden ze een stad in en gaan ze 70 rijden waar je max 50 mag.

--

Oké nog 1 ergernis voor vandaag en dan stop ik echt... Dat de vriend van mijn zusje blijft slapen terwijl mijn zusje er niet eens is. En helemaal omdat ik van niks wist en mij dan niet voorbereid voel of zo. Dat kan er in mijn hoofd dan niet zo goed in. Ik heb dan altijd het idee dat je extra vriendelijk moet doen. En ik wil thuis ook gewoon lekker kunnen chagrijnen.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:37

Ik kan niet slapen. Heb alles er aan gedaan om de warmte buiten te houden vandaag, maar heeft geen nut gehad en dit gaat de langste hittegolf in NL ooit zijn volgens mij ( in elk geval is het zelden zo lang achter elkaar boven de 30 graden hier) dat word echt afzien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:40

Ineke2 schreef:
Ik kan niet slapen. Heb alles er aan gedaan om de warmte buiten te houden vandaag, maar heeft geen nut gehad en dit gaat de langste hittegolf in NL ooit zijn volgens mij ( in elk geval is het zelden zo lang achter elkaar boven de 30 graden hier) dat word echt afzien...

Ik heb het voor het eerst nu ook bloody hot op m'n slaapkamer. Slapen ga ik al niet meer doen. Jammer dat er zo weinig mensen snachts leven hahaha

Edit:
Mijn ergenis is nu echt wel dat mer even strand morgen is afgezegd. Had er net zin in. Voor het eerst in m'n leven durf ik et aan en dan kan ik lekker de hele dag weer thuis me zitten vervelen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:42

Ik moet morgen gewoon werken maar kan toch voor geen meter slapen dus ik zit buiten :')

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 23:46

Marije_1997 schreef:
Ik rijd wel altijd te hard. Maar sommige mensen rijden echt gewoon re langzaam, wat soms gevaarlijker is als wat te hard rijden. Vooral oude mensen.

Mensen die te hard rijden zijn net zo goed ontzettend irritant. Als iedereen zich exact aan de snelheid zou houden zou de doorstroom van het verkeer een stuk beter zijn.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 00:03

Mensen die hun kat wel chippen maar niet registreren _-:(
Ben er net op uit geweest om de chip van een heel jong katje uit te lezen die al de hele dag in de tuin van de vinder zat. Katje had nu thuis kunnen zijn als de chip die ze had geregistreerd was...
Katje staat ook niet als vermist op Amivedi.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 00:26

Ik kan niet slapen omdat een paar gasten hier in de buurt aan het racen zijn. Geen idee waar, want ik hoor ze namelijk wel maar ik zie ze niet. Constant geluiden van snel optrekkende en te hard rijdende auto's, en dan zingende juichende mannen. Ugh, rot op ik wil slapen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 00:35

Dat mijn kuikens van 6 weken oud binnen een paar dagen hebben verzonnen dat zo'n hek er vooral voor de sier staat. Kan ik daar weer wat op verzinnen :+

En de warmte... Bah... Ik ga maar op de tuinbank slapen denk ik, hebben de muggen geluk vannacht.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 00:56

Fireheart schreef:
Ben er net op uit geweest om de chip van een heel jong katje uit te lezen die al de hele dag in de tuin van de vinder zat. Katje had nu thuis kunnen zijn als de chip die ze had geregistreerd was...

Dit is iets wat ik ook nog steeds moet doen.
Ik denk eraan en neem het mij voor.
Maar heb het nog steeds niet gedaan _-:(
Heb ze nu gelijk klaargelegd. Heb op de website van virbac wel een account.
Laptop aan de lader en morgen registreren -O-

Mijn ergernis is nu mijn luiheid

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 01:28

Marije_1997 schreef:

Inderdaad.

Al reed ik eerder vandaag rustig 85 (op de teller) op een 80 weg, achter nog 3 anderen en zat een vrouw achter me te bumperkleven, met een kind naast haar waar ze af en toe rustig naar zat te kijken :') echt, die wil haar gezin niet in leven houden of zo.
En toen we iets langzamer gingen ivm stukje 60, ging ze ons allemaal inhalen...

Ik snap best dat je door wilt kunnen rijden en inhalen als je je ergert is ook best. Het is alleen een vrij gevaarlijke weg waar ontzettend veel ongelukken gebeuren (vrij nauwe weg, erg druk, vlak langs een kanaal), dus ik haal daar sowieso nooit in.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 02:20

Aan jongeren (zijn tussen de 20 en 30 btw) 2 huizen verderop. Hebben wellicht een feestje maar het is echt enorm luidruchtig, ben er al 3x van wakker geschrokken.. Grr vreselijk poedersuiker -:(-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 06:04

Dat het huis maar afgekoeld is naar de 27 graden. Aan de andere kant was het gisteren middag op het balkon 43 graden en binnen 29 graden. Heb nu keuken raam dicht gedaan, want daar krijg ik zo de zon op.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:22

Marcella schreef:
Dat het huis maar afgekoeld is naar de 27 graden. Aan de andere kant was het gisteren middag op het balkon 43 graden en binnen 29 graden. Heb nu keuken raam dicht gedaan, want daar krijg ik zo de zon op.

Geen mogelijkheid om de boel af te plakken. Nu hebben wij wel echt geluk met maximaal 22,5 graag beneden. Boven is het wel warmer.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:55

Ik heb geloof ik veel te goed geslapen. Zodju ben ik nu brak

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 09:11

LukieBradley schreef:
Fireheart schreef:

Dit is iets wat ik ook nog steeds moet doen.
Ik denk eraan en neem het mij voor.
Maar heb het nog steeds niet gedaan _-:(
Heb ze nu gelijk klaargelegd. Heb op de website van virbac wel een account.
Laptop aan de lader en morgen registreren -O-

Mijn ergernis is nu mijn luiheid

*geeft je een schop*
Hup, ga het doen! Scheelt zoveel gedoe als ze geregistreerd staan.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 11:37

"ik ben geen racist maar.." om dan vervolgens een hele bevolkingsgroep over dezelfde kam te scheren. Urgh

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:18

Stof van hooi en zaagsel heerlijk weer een kriebelkeel en benauwd gevoel.

Gelukkig alleen tijdens het schoonmaken het meeste last. Alhoewel denk wel steeds zou ik dan allergisch zijn voor cavia's?

Of katten aangezien die dus blijkbaar ook op mijn kamer zitten als mijn raam open staat. Ik heb niet zoveel met katten dus vindt het een beetje vies.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:28

Weet iemand hoe je die muffe kringloopgeur uit een kledingstuk krijgt wat niet zomaar in de was kan? Heb een heel gaaf wollen gilet gescoord, maar durf het niet aan om die in de wasmachine te gooien en inmiddels ruikt mijn hele slaapkamer naar kringloopwinkel -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:30

Laten stomen?

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:32

Aan het feit dat de huizen achter ons huis een stuk hoger liggen, waardoor ze letterlijk de hele dag in onze tuin + bij ons naar binnen kunnen kijken..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:37

Zebrastreep schreef:

Gelukkig alleen tijdens het schoonmaken het meeste last. Alhoewel denk wel steeds zou ik dan allergisch zijn voor cavia's?

Of katten aangezien die dus blijkbaar ook op mijn kamer zitten als mijn raam open staat. Ik heb niet zoveel met katten dus vindt het een beetje vies.

Ik maak het aquarium van mijn hamster schoon met een mondkapje op en gebruik alleen bodembedekking die stofvrij is en ik heb alsnog de dag erna last van mijn luchtwegen. Lang leve astma. :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:39

Foaly schreef:
Weet iemand hoe je die muffe kringloopgeur uit een kledingstuk krijgt wat niet zomaar in de was kan? Heb een heel gaaf wollen gilet gescoord, maar durf het niet aan om die in de wasmachine te gooien en inmiddels ruikt mijn hele slaapkamer naar kringloopwinkel -O-

Heb je ook geen wol was programma op je wasmachine? Ik was wol op dat programma (altijd op koud) met wolwasmiddel

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:53

Of met wasmiddel voor wol op de hand wassen. Liggend laten drogen op een handdoek.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 13:01

__Sannne schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik maak het aquarium van mijn hamster schoon met een mondkapje op en gebruik alleen bodembedekking die stofvrij is en ik heb alsnog de dag erna last van mijn luchtwegen. Lang leve astma. :')

De volgende keer ga ik het maar buiten schoonmaken en bijvullen. Een van mijn cavia's heeft er zelfs last van.... Die niest ook best wat af op een dag. Zijn broer daarin tegen kan het heel goed hebben.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 13:16

Met de hand wassen met lauw water en een beetje wasmiddel.