Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Hoe zit het als je reisorganisatie de reis door laat gaan, maar je wil zelf verzetten of annuleren? Dan heb je nergens recht op zeker?
bigone schreef:Hij riep op dat wanneer je de mogelijkheid hebt om bvb in september te gaan want kan me voorstellen dat het heel druk word op sommige plekken in Nederland tijdens de schoolvakanties en bouwvak .
Sheran schreef:Zullen we gewoon een soort vakantie-hindernisbaan maken ergens in Nederland? Met onleesbare verpakkingen, hondenpoep, kraampjes met schreeuwende mensen, een stalletje met plastic meuk (hoewel je dan ook gewoon door de So Low kunt lopen), een stukje onregelmatig wegdek, wat loslopende honden, een kerkje met wierook, een peuterbadje, wat mensen die met je op de foto willen, wat straatverkopers, wat paraderende bruine jongens in speedo's, kleine straathoekjes met urine, een ijssalon, een winkeltje met ondefinieerbare souvenirs waar je enorm wordt afgezet en tot slot een emmer water over je heen.
Neonlight schreef:Ik vraag me wel af, meer en meer gaat open, maar reisadvies vanuit de Nederlandse overheid is oranje, alleen noodzakelijke reizen. Hoe zit dat verzekerings technisch? Stel, je bent op vakantie en wordt ziek, ben je volledig ziektekosten verzekerd dan? Of je lijdt schade op een of andere manier, dekt de reisverzekering ?