ElineS schreef:Ik ben er gewoon ook heel hellig op, mensen die alsnog alles doen, die hun kinderen nog buiten laten spelen, die naar tuincentra gaan met de familie, mensen die hun schouders erbij ophalen. "Het is maar een griepje" "Mensen sterven nu eenmaal". Omdat mijn vader 83 is, en ik ben erg bang voor hem. Snap dat hij en vele mensen van die leeftijd worden gezien als 'slachtoffers van corona die niet te voorkomen zijn', maar voor mij is hij mijn vader en wil ik niet dat hij onderdeel word van het sterfgetal. Die 106 die nu overleden zijn, zijn 'maar 106', en in het totaal valt het mee. Behalve voor de familieleden van die 106... Dat word vaak wel vergeten in die discussie rondom corona.
Zijn er in Nl al 106 overleden? Dat is dan meer als in belgie.
Ik herken je gevoel ElineS, mijn vader is 89 maar geniet nog zo van zijn leven.Het zou vreselijk zijn mocht hij aan zoiets stom doodgaan.
Hier mag je maar per 1 persoon de winkel binnen,dus heerlijk geen kinderen.
Van de week nog voor die maatregel bij de Lidl geweest daar liepen ze met hele gezinnen en die jong maar door de winkel rennen. Dan kan je wel 100 strepen zetten waar iedereen achter moet blijven,maar als die dingen het zich niet aantrekken....