Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:50

Wat lief Sannne, dank je wel! :*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:21

Mensen die peuken op de grond gooien. Pleur gewoon in de afvalbak. En ja ik doe dat zelf ook. Lege snoeppapiertjes of blikjes op de grond gooien is toch ook niet sociaal geaccepteerd. Waarom peuken wel? :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:27

MarlindeRooz schreef:
Mensen die peuken op de grond gooien. Pleur gewoon in de afvalbak. En ja ik doe dat zelf ook. Lege snoeppapiertjes of blikjes op de grond gooien is toch ook niet sociaal geaccepteerd. Waarom peuken wel? :+

Nee, niet in de prullenbak! Gooi het lekker in een putje in de goot. Vliegen er ook geen prullenbakken in de fik.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:28

Gent heeft speciale bakken met asbak.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:56

Cowboy55 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nee, niet in de prullenbak! Gooi het lekker in een putje in de goot. Vliegen er ook geen prullenbakken in de fik.

Zodat het lekker in de riolering terecht komt? Gewoon helemaal uitdrukken en kapot maken op de grond en dan weggooien. Of een zakasbak meenemen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 00:19

MarlindeRooz schreef:
Cowboy55 schreef:

Zodat het lekker in de riolering terecht komt? Gewoon helemaal uitdrukken en kapot maken op de grond en dan weggooien. Of een zakasbak meenemen.

Ja, en? Via riolering naar de filtering/waterzuivering waar we mooie systemen hebben om alles op te vangen dat niet in het water thuis hoort. Pleepapier en soortgelijke produkten (of erger qua afbreekbaarheid). En van peuken zonder filters vind je sowieso (bijna) niks meer terug binnen een paar uur in rioolwater.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 01:01

Dat er nu siervuurwerk afgestoken wordt?!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 01:29

Ik druk mijn sigaretten altijd helemaal uit op de ijzeren bovenkant van de prullenbak en gooi ze er dan in. Niet zo'n grote moeite toch :+ Misschien gaan je handen stinken, maar van roken stink je toch al :*

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 02:11

Dat de luchtvochtigheid weer boven de 80% hangt vandaag. Zo wordt de was nooit droog, heb de ventilator maar aangezet, hopelijk vanavond een keer droog…
En het wordt weer zooooo warm vandaag…. Is 10.00 's morgens te vroeg voor een ijsje… O:)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 03:45

Ik begon net een serie te kijken op Netflix, die duidelijk nagesynchroniseerd was naar het Engels door Nederlandse mensen. Zo lelijk.

Bleek gelukkig dat je het terug naar Nederlands kon zetten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 08:23

MarlindeRooz schreef:

Omdat anders de prullenbak in de fik vliegt. Moeten we ook niet hebben he.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 08:37

Dat ik er helemaal klaar mee ben dat ik al ruim 2 maanden niet meer dan 3 uur per nacht slaap en overdag gewoon productief moet zijn (les van 9-16.00 + 5 uur reizen), elke dag met pijn zit en ik gewoon op ben.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-20 08:41

Aan de persoon bij de buren die het een goed plan vond om om 07.15 keihard te gaan staan zingen onder de douche. Hij is nu klaar met douchen en ik lig klaarwakker in bed. En bedankt..

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 08:51

Dat blijkbaar alle uren die ik meer loop in een stageperiode dan aangegeven staat komen te vervallen en je ze dus niet mee kan nemen zodat je bij een volgende stage periode of laatste stage eerder kan stoppen omdat je eerder alle verplichte uren heb

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 09:11

Dat ik vandaag voor het eerst mensen mag reviewen maar nog niet het systeem kan daarvoor, moet je daarvoor nu bij een teammanager terecht maar die is natuurlijk nergens te vinden

(oh en nog geen mail van de tm waarvoor ik moet reviewen met bijzonderheden en wie hij wil dat ik vandaag doe)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 10:05

Still nobody.. nee okee lekker geregelt allemaal. Officieel geen contract hebben nu geen teamleiders in je drukste uren

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 10:10

Nayomie schreef:
Dat ik er helemaal klaar mee ben dat ik al ruim 2 maanden niet meer dan 3 uur per nacht slaap en overdag gewoon productief moet zijn (les van 9-16.00 + 5 uur reizen), elke dag met pijn zit en ik gewoon op ben.

Pfoe da's pittig. Ik ben door dat soort ongein in een overspannen toestand geraakt, dus zou echt kijken of je ergens op in kunt leveren. Volgens mij studeer je nog, heb je geen SLB-er?

Ik erger (nouja ergeren is een groot woord) maar baal; ik zou met een vriendin zingen op de open dag van onze opleiding. Spannend, leuk, even weer oefenen voor publiek. Nu kan ze uiteindelijk toch niet omdat ze moet werken terwijl ik me er echt op had verheugd :+ :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 10:21

Castilja schreef:
Nayomie schreef:

Pfoe da's pittig. Ik ben door dat soort ongein in een overspannen toestand geraakt, dus zou echt kijken of je ergens op in kunt leveren. Volgens mij studeer je nog, heb je geen SLB-er?

Ik erger (nouja ergeren is een groot woord) maar baal; ik zou met een vriendin zingen op de open dag van onze opleiding. Spannend, leuk, even weer oefenen voor publiek. Nu kan ze uiteindelijk toch niet omdat ze moet werken terwijl ik me er echt op had verheugd :+ :+

Ja ik studeer nog. Morgen heb ik een afspraak staan bij de HA, om bloeduitslagen te bespreken (maar heb al nagevraagd maar geen gekke dingen daarin :+ ), gisteren SLB'er ingelicht maar kan nog niets regelen zolang er nog niks daadwerkelijk is vastgesteld. En in de tussentijd even dingen met docenten regelen of ik ergens op kan inleveren.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 10:56

Mijn irritante emotionele buien, waarbij ik het idee heb dat ik lifechanging keuzes moet maken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 11:09

Mijn banksaldo. En of ik toch niet moet proberen om huurtoeslag te krijgen. :=

Zou het leven voor nu wel een stuk makkelijker maken.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 12:41

Dat mensen geen fatsoenlijke verlichting aan doen met die mist!! Hallo!! Iets met mistlampen aan!! {:)-:(

Serieus mensen zonder licht, mensen met stadslicht endergelijke!!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 13:12

Zo voor het eerst weer naar de fitness in 1,5 jaar. M'n conditie is zo slecht dat ik er eigenlijk niet mee geconfronteerd wil worden :=

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 14:33

joyce_eddy schreef:
Dat mensen geen fatsoenlijke verlichting aan doen met die mist!! Hallo!! Iets met mistlampen aan!! {:)-:(

Serieus mensen zonder licht, mensen met stadslicht endergelijke!!

Zo had ik gisterenavond bijna 2 wandelaars op mn motorkap..... Zag maar 50m voor me. Was op een polderweg (waar je 60 mag, ik reed 50). Geen verlichting op de weg. Zie ineens 2 zwarte vlekjes voor me.... ze liepen van me vandaan (dus zagen me niet aankomen) helemaal donker gekleed, geen hesje aan, geen lampje bij niks.... naast elkaar... Kreeg echt een hartverzakking.... Doe op z'n minst een hesje aan als je in de polder gaat wandelen met die mist en in het donker....

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 15:00

casperzazoe schreef:
Zo voor het eerst weer naar de fitness in 1,5 jaar. M'n conditie is zo slecht dat ik er eigenlijk niet mee geconfronteerd wil worden :=

Morgen mag ik ook weer voor het eerst na zoveel jaar, ik ben wel al bijna 4 maanden gestopt met roken na 16 jaar roken dus ik ben benieuwd :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 15:30

Mag ik eindelijk naar de garage voor een paar kleine dingetjes repareren aan de vrachtauto.
Hebben ze net middagpause.... Dus half uurtje wachten