Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mensen die peuken op de grond gooien. Pleur gewoon in de afvalbak. En ja ik doe dat zelf ook. Lege snoeppapiertjes of blikjes op de grond gooien is toch ook niet sociaal geaccepteerd. Waarom peuken wel?
Cowboy55 schreef:MarlindeRooz schreef:Mensen die peuken op de grond gooien. Pleur gewoon in de afvalbak. En ja ik doe dat zelf ook. Lege snoeppapiertjes of blikjes op de grond gooien is toch ook niet sociaal geaccepteerd. Waarom peuken wel?
Nee, niet in de prullenbak! Gooi het lekker in een putje in de goot. Vliegen er ook geen prullenbakken in de fik.
MarlindeRooz schreef:Cowboy55 schreef:
Nee, niet in de prullenbak! Gooi het lekker in een putje in de goot. Vliegen er ook geen prullenbakken in de fik.
Zodat het lekker in de riolering terecht komt? Gewoon helemaal uitdrukken en kapot maken op de grond en dan weggooien. Of een zakasbak meenemen.
Nayomie schreef:Dat ik er helemaal klaar mee ben dat ik al ruim 2 maanden niet meer dan 3 uur per nacht slaap en overdag gewoon productief moet zijn (les van 9-16.00 + 5 uur reizen), elke dag met pijn zit en ik gewoon op ben.
Castilja schreef:Nayomie schreef:Dat ik er helemaal klaar mee ben dat ik al ruim 2 maanden niet meer dan 3 uur per nacht slaap en overdag gewoon productief moet zijn (les van 9-16.00 + 5 uur reizen), elke dag met pijn zit en ik gewoon op ben.
Pfoe da's pittig. Ik ben door dat soort ongein in een overspannen toestand geraakt, dus zou echt kijken of je ergens op in kunt leveren. Volgens mij studeer je nog, heb je geen SLB-er?
Ik erger (nouja ergeren is een groot woord) maar baal; ik zou met een vriendin zingen op de open dag van onze opleiding. Spannend, leuk, even weer oefenen voor publiek. Nu kan ze uiteindelijk toch niet omdat ze moet werken terwijl ik me er echt op had verheugd![]()
joyce_eddy schreef:Dat mensen geen fatsoenlijke verlichting aan doen met die mist!! Hallo!! Iets met mistlampen aan!!![]()
Serieus mensen zonder licht, mensen met stadslicht endergelijke!!