Lau schreef:Reiskosten
Komt dat even goed uit, alle wegen leiden naar Antwerpen, it' s a date! Als je hersteld bent?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Na twee weken afwezigheid even bijlezen.
Wiebke, van harte! Hoe is het met ukkie?
Lau een spoedig herstel en snel weer stralen he! Je linkjes met suggesties een paar paginas terug waren zo geweldig, als je dat professioneel deed huurde ik je in als styliste!
Bling, je outfits zijn erg streetwise, erg leuk om de nineties weer terug te zien!
Bontesok, wat een figuur! Jij en San87 zijn toch wel laureaat voor de Vavavoem-beker hier! En dat zonder sletterige toestanden. Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Marlinde, hier in shoppingcenter is net een steadivarius geopend, blijkbaar leuke winkel?
Dewi ik ben fan van de "blauwe" sweater.
Maessie haar outfit met bloemenbomber zou ik zo stelen.
Verder nog veel te veel leuke outfits gezien maar ik heb al wat weggesleept uit de solden om binnenkort hier weer te showen. Vandaag deze Red Valentino op de kop getikt in Knokke (we zijn nu een paar km verder op vakantie)
[ [url=m/0bsDx8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Weujk.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:Another day @the office vandaag.
Broek van Vero Moda Tall, shirtje uit de uitverkoop van de Takko en pumps van Tamaris.[ [url=m/bEJYRg.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:[ [url=m/2cqUOt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet vandaag de weg op (ben een halve dag onderweg), dus ik heb m'n huispak aangetrokken. En speciaal voor jullie een foto gemaakt.
Gracezellaa schreef:Bontesok; wat staat die jurk je super goed!
Blingh; ik vind jouw outfits altijd lekker stoer!
Hier is t vandaag even warm, maar de airco doet het weer
[ [url=m/UTHp4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weer lekker basic vandaag; jurkje van de h&m die ik al wel zo'n 6 jaar heb maar nooit draag, zelfde schoenen als gisteren en een rode goud horloge van rosefield.
MyWishMax schreef:Ik wil ook mee naar Den Haag.![]()
Ik zit even in een kledingdip, moet mijn kast maar weer goed opruimen, maar vind het allemaal niet staan.