Moska schreef:@Cursebreaker, gelukkig heb ik ze al drie keer gezien ( waarvan de eerste keer al in 1995, zo oud ben ik al), maar wilde nog ze graag nog een keer zien. Dus hier ook hard aan het duimen! Mijn weerapp geeft nu regen en onweer aan voor donderdag, dus ik hoop dat die van jou gelijk heeft!
Dit wordt voor mij de 3e keer nu. De eerste keer was, toevallig ook, in het Goffertpark toen ik 16/17 was? Wat een Gaaf concert was dat. Direct & Nickelback stonden toen in het voorprogramma, echt wauw! De tweede keer in de Amsterdam Arena, met Roel van Velzen in het voorprogramma en toen was er een WK of EK wedstrijd van NL-FR die uitgezonden werd van te voren (die we wonnen, dus de sfeer was nog eens extra beladen toen). Beide concerten, die ik nooit meer zal vergeten.
Maar aangezien het nu voor mij dus alweer ruim 8 jaar geleden is denk ik? wilde ik deze echt niet mislopen. Wie weet hoe vaak hij nog terug zal komen, gezien de leeftijden. Dan worden wereld tours toch wel steeds zwaarder.
Mijn weerapp geeft momenteel nog hetzelfde aan: Zonnetje en 23 graden, dus hij blijft vrij constant. Laten we het hopen haha
@LeStrange,
wat een moeilijke situatie zo met je zusje
Ik hoop dat jullie gezin/je zusje, idd hulp gaat krijgen die ze volgens mij wel nodig heeft. Lijkt me vreselijk om oprecht bang te zijn dat je zusje je wat aan zou kunnen doen.