Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:37

Niet bemiddelen. :n Risico dat gedrag dusdanig omslaat tot levensgevaarlijk.

Bedreiging is een strafbaar feit dus mocht je echt het idee hebben dat het fout gaat en ze blijft bedreigen bel gelijk de politie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bedreiging_(strafrecht)

Dan zorg de politie uiteindelijk dat ze bij de crisisopvang terecht kom.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:38

Ik kan begrijpen dat dat erg heftig is. Maar op dit moment is het dat voor jullie ook. Als je je nog niet eens veilig voelt in je eigen huis. En je zusje zulke uitspraken doet, je kan het nu nog zelf in de hand houden door actie te ondernemen voordat je zusje dadelijk daadwerkelijk daad bij woord voegt.

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:42

Vervelende is dus dat mijn zusje ook weer zo om kan slaan, met kwam ze weer beneden helemaal vrolijk omdat ze een tekening had gemaakt. Dan zou zelfs ik het niet voor elkaar kunnen krijgen om de politie te bellen. Mocht ze ook maar een teken geven dat ze echt van plan iets fysiek te doen (dus niet alleen woorden, al had ze wel messen mee naar school genomen), dan zal ik ook de eerste zijn die ongeacht wat mijn moeder zegt de politie belt. Maar nu is het zo'n vreemde situatie dat je het ene moment voor je leven vreest en het volgende moment complete rust hebt. Ik wil liever het advies van de therapeut afwachten. Gelukkig is ze best klein dus niet zo bedreigend :+

Maar nu hou ik het maar over op want ik wil niet het hele topic ontregelen :=

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:57

Rawr schreef:
xPabloBokt schreef:
Omdat ik elke keer gelijk als de pushmelding verschijnt naar de ticketswap app ga maar toch elke keer naast kaarten voor Elton John grijp -O-

Hier hetzelfde, maar dan met John Mayer. Extreem frustrerend!

Ook mijn frustratie. En dat ik volgende week naar Bon Jovi ga en het weer alleen maar beroerder wordt. Heb echt geen trek om een avond in de drek door te brengen en in de regen te staan (of nog erger, onweer). We hebben ook nog een hotel gereserveerd en als we niet gaan moet ik wel op tijd annuleren.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 00:03

Vakantiestress :')

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 00:09

Jeetje le strange sterkte ermee. Klinkt heftig allemaal.

Mijn ergernis, ik dacht dat de deur open stond en liep in het donker vol tegen de deur aan. Resultaat dikke wenkbrauw en teennagel van grote teen is losgescheurd. Auw..

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 00:13

Moska schreef:
Ook mijn frustratie. En dat ik volgende week naar Bon Jovi ga en het weer alleen maar beroerder wordt. Heb echt geen trek om een avond in de drek door te brengen en in de regen te staan (of nog erger, onweer). We hebben ook nog een hotel gereserveerd en als we niet gaan moet ik wel op tijd annuleren.

Heir ook tickets voor BJ waar we ook 2u heen en 2u terug voor gaan rijden. Ik heb me er al bij neergelegd om een poncho te dragen, maar probeer hoopvol te blijven haha. Vooralsnog geeft hij bewolking maar droog en zelfs met zon aan bij mij als ik naar de weersvoorspelling in Nijmegen kijk voor a.s. Donderdag.

Ik ga ook echt balen als het gaat regenen maar die modder moet ik maar voor lief nemen - dit concert pakt niemand me af haha. Ik laat een extra set kleren in de auto achter zodat ik me iig nog kan omkleden na het concert. In ieder geval maar hopen op droog weer. Leuk is idd anders als het gaat regenen -O-

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 00:22

@Cursebreaker, gelukkig heb ik ze al drie keer gezien ( waarvan de eerste keer al in 1995, zo oud ben ik al), maar wilde nog ze graag nog een keer zien. Dus hier ook hard aan het duimen! Mijn weerapp geeft nu regen en onweer aan voor donderdag, dus ik hoop dat die van jou gelijk heeft!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 00:24

Dat ik mensen wil bedanken voor berichtjes van een jaar geleden, maar het geowon stom voelt omdat ik het toen nooit beantwoord heb. Met redenen, zal me vast vergeven worden. Maarja, voelt ook zo suf om nu nog te doen :+. Ik voer dit innerlijke dilemma nog wel even door.

LeStrange; ik wil er toch nog heel even op terug komen. Sorry. Vooral die humeursschommelingen maken het lastig en onvoorspelbaar. Hierdoor loop je constant op je tenen. Het lijkt me eerlijk gezegd voor je zusje wel zo gezond om toch ergens intern opgenomen te worden. En ook voor jullie als gezin. Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe, hopelijk kunnen jullie dinsdag gewoon een spoedgesprek plannen met de psycholoog :(:)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 00:27

Dat ik altijd jaloers ben op mensen die naar concerten kunnen gaan van hun favoriete artiesten. De enige manier dat ik dat kan doen is wanneer ik een vliegticket zou boeken naar Japan of Zuid-Korea, en dat is ook niet echt iets wat je fftjes doet :+ Misschien moet ik het gewoon een keer doen :')

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 03:58

Astma.. Oh en de kat die heel fanatiek wilde knuffelen, niet het juiste moment :')

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 04:43

Tandpijn... Vreselijk.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 08:40

Al bijna een week keelpijn, kom er maar niet van af.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 08:42

Moska schreef:
@Cursebreaker, gelukkig heb ik ze al drie keer gezien ( waarvan de eerste keer al in 1995, zo oud ben ik al), maar wilde nog ze graag nog een keer zien. Dus hier ook hard aan het duimen! Mijn weerapp geeft nu regen en onweer aan voor donderdag, dus ik hoop dat die van jou gelijk heeft!

Dit wordt voor mij de 3e keer nu. De eerste keer was, toevallig ook, in het Goffertpark toen ik 16/17 was? Wat een Gaaf concert was dat. Direct & Nickelback stonden toen in het voorprogramma, echt wauw! De tweede keer in de Amsterdam Arena, met Roel van Velzen in het voorprogramma en toen was er een WK of EK wedstrijd van NL-FR die uitgezonden werd van te voren (die we wonnen, dus de sfeer was nog eens extra beladen toen). Beide concerten, die ik nooit meer zal vergeten.

Maar aangezien het nu voor mij dus alweer ruim 8 jaar geleden is denk ik? wilde ik deze echt niet mislopen. Wie weet hoe vaak hij nog terug zal komen, gezien de leeftijden. Dan worden wereld tours toch wel steeds zwaarder.

Mijn weerapp geeft momenteel nog hetzelfde aan: Zonnetje en 23 graden, dus hij blijft vrij constant. Laten we het hopen haha :j

@LeStrange,
wat een moeilijke situatie zo met je zusje :( Ik hoop dat jullie gezin/je zusje, idd hulp gaat krijgen die ze volgens mij wel nodig heeft. Lijkt me vreselijk om oprecht bang te zijn dat je zusje je wat aan zou kunnen doen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 09:26

Mijn man die vindt dat ik mij aanstel omdat ik niet zo laat op buitenrit wil.Normaal zit ik om 8.00 op het paard om te gaan rijden in het bos.Vandaag kwam onze dochter thuis van vakantie en moeten we dus later.Rond 10.00.Maar dan zijn er dazen enz en erger groepjes mountain bikers in het bos.Ik begin net vertrouwen in ons paard te krijgen en hij in mij en dat wil ik niet verpesten omdat ik gespannen op het paard zit.Wat vinden jullie stel ik mij aan?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 09:45

Britta31 schreef:
Mijn man die vindt dat ik mij aanstel omdat ik niet zo laat op buitenrit wil.Normaal zit ik om 8.00 op het paard om te gaan rijden in het bos.Vandaag kwam onze dochter thuis van vakantie en moeten we dus later.Rond 10.00.Maar dan zijn er dazen enz en erger groepjes mountain bikers in het bos.Ik begin net vertrouwen in ons paard te krijgen en hij in mij en dat wil ik niet verpesten omdat ik gespannen op het paard zit.Wat vinden jullie stel ik mij aan?

Nee, je stelt je zeker niet aan. Gewoon van je eigen gevoel af gaan. Grote kans dat je idd nu gespannen erop zit, omdat je meer 'gepusht' wordt om toch erop te kruipen, terwijl je gevoel al eigenlijk aangeeft dat je het liever niet doet nu. Is een ander rondje geen optie, of alleen dat specifieke bos? En anders gewoon wat anders doen met je paard vandaag, is toch ook prima :j Misschien gewoon even lekker aan de hand een rondje wandelen of zoiets?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 10:09

Britta31 schreef:

Nee je stelt je niet aan gewoon naar je eigen gevoel luisteren.

Elke keer in het verleden dat ik dat niet deed en mij liet overhalen ging het fout. Dus nu blijf ik voortaan bij mijn standpunt en besluit ik om wel naar mijn eigen gevoel te luisteren :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 10:12

Vrij weekend en ik voel mij beroerd -O-
Oorpijn, keelpijn, alles dicht ;(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 10:16

Mn avond uit van gister waarbij al-tijd de zelfde chick wel op een of andere manier drama maakt en dat dus gister ook het geval was

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 10:18

Het plan is nu morgenvroeg weer om 8.00.Lekker rustig,je komt niemand tegen.Ik denk er aan om rond 7.00 te gaan.Geen daaz te zien en geen mountainbikers.Ze houden wel rekening met ons.Maar het pad is smal en heuvelachtig dus ik kan niet zien wat er omhoog komt aan de andere kant.Ik ga dan kijken en dan kijkt mijn ruin natuurlijk ook of er iets engs is.Komt goed.Ik heb les gehad van een bokker aan huis en het vertrouwen tussen mijn paard en mijzelf is zoveel beter geworden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:39

Eerst al die schijt riolering. Nou gaat de badkamer lamp midden tijdens mijn douche flikkeren en uit -:(-
Ik ben helemaal klaar met dit poedersuiker. Had ik die studio maar geaccepteerd |o

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:42

Afbeelding
Ik kan zeg maar niet weg

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:46

jumpyhorse schreef:
[ [url=m/n8Skp6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan zeg maar niet weg

Maar dat vind ik geen ergernis hoor O:) <3

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:46