[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:06

purny schreef:
Ik vind zo iemand niet onder het lugubere vallen. Ik heb zelfs iemand aan een lijntje zien lopen op straat. (was wel in Amerika maar goed)
Het is inderdaad niet luguber, ik kan er vaak wel respect voor opbrengen wanneer iemand doet/is wie hij of zij is, zolang medemensen er geen last van hebben denk ik al snel: Leven en laten leven.

Maar we dwalen inderdaad een beetje af ja.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 20:35

verootjoo schreef:
Ailill schreef:
Nu heb ik er zelf vrijwel geen ervaring mee, weet er wel iets vanaf. Vanuit de context waar jij het over hebt vind ik dit vrij matig. D'r zijn mensen die zich, vrijwillig als een paard voor een wagen laten inspannen en vervolgens vrolijk met het baasje een rondje door het park maken, gewoon overdags :j

Kinderen hoop ik? :=
Voor volwassenen vind ik dit wel heel erg bizar.

Bones, S3E03, Death in the Saddle...
Een heel degelijk programma (crimi) die hier iets van laat zien.

Voor de normale mens redelijk awkward om te zien inderdaad, maar ja er zijn nu eenmaal mensen die zich hier heel lekker bij voelen.

Laten we inderdaad niet te ver afdwalen, al was het wel even zeer vermakelijk :D :D

verootjoo

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:47

Nou, op zich vind ik het best luguber dat iemand zich vrijwillig af laat beulen door een ander en zich als paard laat gebruiken := En dat iemand er van geniet om iemand zo te vernederen...
Weet niet of je ze dan helemaal op een rijtje hebt. Maar ja, als je er gelukkig mee bent; ik heb er geen last van.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:59

verootjoo schreef:
Nou, op zich vind ik het best luguber dat iemand zich vrijwillig af laat beulen door een ander en zich als paard laat gebruiken := En dat iemand er van geniet om iemand zo te vernederen...
Weet niet of je ze dan helemaal op een rijtje hebt. Maar ja, als je er gelukkig mee bent; ik heb er geen last van.

En bedankt... :o laatste keer dat ik m'n knikkers checkte waren ze nog allemaal aanwezig :') (niet dat ik als pony rondloop in m'n vrije tijd, trouwens)

Ik wil graag nog een misverstand uit de wereld helpen, en dat is dat de "onderdanige" maar moet ondergaan wat de dominante wil. NEE. Het is de taak van de dominante om binnen de kaders van de onderdanige te blijven. BDSM is niet "zomaar iemand afrossen".

Maarrrr, terug naar wat lugubers :D Kennen jullie McKamey Manor? Bijsluiter: expliciete beelden met bloed, doodsangst en ranzigheid.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 21:12

Dioxide schreef:
verootjoo schreef:

En bedankt... :o laatste keer dat ik m'n knikkers checkte waren ze nog allemaal aanwezig :') (niet dat ik als pony rondloop in m'n vrije tijd, trouwens)

Ik wil graag nog een misverstand uit de wereld helpen, en dat is dat de "onderdanige" maar moet ondergaan wat de dominante wil. NEE. Het is de taak van de dominante om binnen de kaders van de onderdanige te blijven. BDSM is niet "zomaar iemand afrossen".

Maarrrr, terug naar wat lugubers :D Kennen jullie McKamey Manor? Bijsluiter: expliciete beelden met bloed, doodsangst en ranzigheid.
Lee, shall we O:)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 21:15

Wel heel bizar dat mensen dat vrijwillig doen. En dat het 8uur zou kunnen duren en alleen vier bakken voer voor het asiel kost.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 21:18

Hebben jullie de docu serie Dark Tourist wel eens gekeken? Leuk kijkvoer voor jullie denk ik :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 21:33

Ja die is zo tof!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 21:44

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 22:30

Ailill schreef:

YASSSSSSS Ik zou hier echt goed in zijn.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 22:33

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:03

MarcoBorsato schreef:
Ailill schreef:

YASSSSSSS Ik zou hier echt goed in zijn.
Verstand op 0 en gaan :D

Hell no dat ik daar ooit toe zal geven wat mijn grootste angsten zijn, hahaha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:10

Geesten maar daar kunnen ze niks mee, denk ik.

Laten we in okt naar dinges gaan. Walibi!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:14

Nou, dat zou ik niet te hard roepen :P

Hier echt een fobie voor slangen. Ik loop knuffelend weg met vogelspinnen, maar slangen zijn een no-go.

Walibi is saai, ik lag 3 jaar terug telkens blauw van het lachen vanwege mijn (ex) schoonmoeder, hilarisch :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:16

Ik ben ZO benieuwd. Ik maak er mijn levensdoel van.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:17

Fright nigth?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:20

Ja!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:21

fright night is alleen eng als je t laat zien. als je gewoon loopt zovan ‘ t zal me n worst wezen ‘ dan vallen ze je niet aan want dat is niet leuk voor hun als je niet reageerd.
die spookhuizen heb k weinig van gezien... alleen maar gillend naar de grond gekeken :’)

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:24

_Reneee schreef:
Het belangrijkste aan BDSM is communicatie en elkaars grenzen kennen, dus ik neem aan dat de sub in dit geval wel heeft ingestemd. Een beetje raar, maarja dat zijn mensen nou eenmaal :+

Dan nog. Je hebt als Dominant de verantwoordelijkheid. Dit zijn geen safe en sane opdrachten meer.

Maat zoals al eerder gezegd, laten we weer ontopic gaan.
Laatst bijgewerkt door Liebeskind op 02-03-19 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:27

Ik zie er niet zoveel verkeerds in.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:33

MarcoBorsato schreef:
Ja!
Dan deed ik geloof ik iets verkeerd, ik lag enkel blauw van het lachen om anderen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:34

Nabster schreef:
_Reneee schreef:
Het belangrijkste aan BDSM is communicatie en elkaars grenzen kennen, dus ik neem aan dat de sub in dit geval wel heeft ingestemd. Een beetje raar, maarja dat zijn mensen nou eenmaal :+

Dan nog. Je hebt als Dominant de verantwoordelijkheid. Dit zijn geen safe en sane opdrachten meer.

Maat zoals al eerder gezegd, laten we weer ontopic gaan.
Hoezo niet? Juist binnen BDSM is het toch een kwestie van grenzen opzoeken/verbreden (is dat überhaupt een woord)?

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:41

Ailill schreef:

Hier echt een fobie voor slangen. Ik loop knuffelend weg met vogelspinnen, maar slangen zijn een no-go.

:')

Ook iets off topic, maar het schijnt ook aangeboren te zijn dat je bang bent voor muizen, slangen en/of spinnen. Ik kan bijvoorbeeld absoluut niet snappen dat iemand muizen eng vindt en slangen gaan ook nog wel. Maar spinnen kan ik echt in paniek van raken.. terwijl ik rationeel echt wel weet dat ze niet gevaarlijk zijn. Alleen om als soort te overleven, kan het wel praktisch zijn om toch van nature bang te zijn, omdat ze wel gevaarlijk kunnen zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 23:43

beert schreef:
Ailill schreef:

:')

Ook iets off topic, maar het schijnt ook aangeboren te zijn dat je bang bent voor muizen, slangen en/of spinnen. Ik kan bijvoorbeeld absoluut niet snappen dat iemand muizen eng vindt en slangen gaan ook nog wel. Maar spinnen kan ik echt in paniek van raken.. terwijl ik rationeel echt wel weet dat ze niet gevaarlijk zijn. Alleen om als soort te overleven, kan het wel praktisch zijn om toch van nature bang te zijn, omdat ze wel gevaarlijk kunnen zijn.

Ik ben bang voor vlinders, niet gewoon bang... fobisch...
Maar ik snap dat niemand dat snapt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:44

Klopt, qua genen ligt het geloof ik redelijk vast waar je angsten liggen (oer-instinct). Muizen gaan nog, ratten(staarten) moet ik dan weer niets van hebben en slangen ook niet. Spinnen zijn schattig :D