ik ben gek op blends van verschillende kruiden, en ook rooibosblends vind ik heerlijk! Mits losse thee dus. 
Nog een absolute top: kruidige geurkaarsjes. Nu vaak weer aan, past heerlijk bij de herfst en winter
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik ben gek op blends van verschillende kruiden, en ook rooibosblends vind ik heerlijk! Mits losse thee dus. 
Niene87 schreef:Warme chocomelk is zeker lekker maar niet die van die chocolade op een stokje in zo’n beker.... Iehl ik lust alleen nesquick maar dat hebben we hier eigenlijk altijd wel in huis
)
en nee ik ben nog geen 70+ maarja ik vind het gewoon leuk
) en kerstspullen en kersthuisjes enzo vind ik geweldig.
Dus bij de action kun je voor mij prima terrecht.
nog nooit gehad, maar ik wil het!
Maddoxx schreef:Oh, wat thee betreft: Als iemand theïne vrije thee kan vinden voor mijn vriend, ben je mijn held, haha. Liefst een simpele (fruit)smaak.

Jessica_1998 schreef:Ik ben wel echt van de pantoffels, op werk moeten wij pantoffels aan, heb maat 39/40
Warme chocolademelk is een verslaving en chocolade zelf ook, maar probeer er wat mee te minderen, dus het liefst niet teveel lekkere dingen in t pakket.. ben nogsteeds bezig met afvallen
ik maak ze ook wel is zelf met caramel siroop dus misschien is dat iets?
Dat wil ik ook! Wat voor werk doe je? Pikkepor schreef:Adamootje... cactustheenog nooit gehad, maar ik wil het!
Ik ben een echte theeliefhebber.
Oh ja, chocoladeletter hoeft voor mij niet per se. Tenzij Tony. Of knetter, vooruit dan. Maar zo'n 'gewone' letter... daar zit ik in juli nog mee te kijken![]()
xApple, jammer. Ik had een kilo gehakt bij jou in je pakket willen doen.