Omdat ik een onwijs toffe, gezellige en leerzame dag heb gehad bij mijn eerste masterclass van de FNV Young Academy. Tegen hoe ik normaal ben in mezelf vanaf het begin onwijs open gesteld en ontzettend leuke contacten gelegd. Gelukkig nog 4 masterclasses te gaan, de volgende is alweer over 3 weken
Jessica_1998
Geplaatst: 19-03-19 01:39
ScarOfWars schreef:
Ik realiseerde mij net, toen ik in de spiegel keek, dat mijn eerste gedachte niet meteen "Oh mijn hemel wat een lelijk, verschrikkelijk persoon ben je" was maar meer "Oh hey, je ziet er goed uit".
Superfijn!
Anoniem
Geplaatst: 19-03-19 12:44
Dat ik nu actief bezig ben met het bestellen van een hanger met paardenhaar (voor een ketting). Hij wordt in opdracht gemaakt. Pony is ruim een jaar geleden ingeslapen, maar ik vind/vond de keuze voor een paardenhaarsierraad zo moeilijk. Waarschijnlijk houd ik zelfs genoeg over om eventueel later nog iets anders van te maken!
Gefeliciteerd lestrange en fabske! Ik ben blij omdat ik goed geslapen heb en het buiten zo mooi vind, beetje mistig
Phoeboe
Geplaatst: 20-03-19 11:57
Omdat ik kaartjes heb voor Paul de leeuw voor m’n moeder haar verjaardag!! Ze zegt al zolang dat ze een keer naar hem toe wil, denk niet dat ze dit kadootje verwacht maar weet zeker dat ze er heel blij mee gaat zijn (Nu nog wachten tot zaterdag, dat vind ik altijd zo moeilijk )
Gefeliciteerd met je verjaardag Lestrange! Ik duim voor je Savannah XPabloBokt, knap dat je je zo open hebt gesteld! Independence, knap dat je dat hebt verteld
Wat veel positieve berichtjes vandaag en gister! Vandaar dat ik ook niet op iedereen heb gereageerd, maar er een paar uitgepikt heb
Hier lekker paardgereden, en daarna het nieuwe paard van een bekende uitgestapt. Wat een gaaf dier is dat!