Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:32

Berdien vertel!

En nee ik heb geen achternamen, maar met een naam, woonplaats en het werk wat ze doen kom ik een heel eind.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:33

Idd, voornaam woonplaats en werk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:38

En telefoon nr wil ook op fb werken soms ;)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:38

Ik meld me hier ook weer eens :D erg druk gehad met werk, studie en hobby. Maar laat me weer even zien.

Daten gaat echt super! Hij is zo ontzettend leuk. Heb hem nu vier keer gezien. Maar gaat absoluut nog veel vaker worden.

Op Facebook zoeken is heel makkelijk. Voornaam en woonplaats is vaak genoeg. Bijna altijd is profielfoto op Facebook ook een foto die ze op Tinder gebruiken. En bij bijna alle matches die ik tot nu toe had, waren er zelfs gemeenschappelijke vrienden. Toch altijd wel fijn idee, zijn ze in elk geval ‘echt’.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:53

Nou in de grote steden is dat heel lastig zoeken op voornaam en plaats :P

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:54

Mijn lover had een andere voornaam op tinder. Omdattie een bijzondere naam heeft en niet wilde dat iedereen dacht dattie een buitenlander en niet zomaar gevonden kon worden op fb :P

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:55

Als je slim bent, duurt het even voordat je gevonden wordt!

Voornaam en woonplaats of werk, negen van de tien keer heb je ze dan al!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:57

Tja, zijj naam is zo bijzonder daar bestaan er maar 3 van in nederlans, niet zo moeilijk dus :P

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:57

Ik heb er echt geen seconde over na gedacht om iemand na te trekken (of te bedenken dat iemand mij gaat zoeken en dat is best makkelijk met een gehucht als woonplaats). *Voelt zich naief

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:00

Ik ben onwijs makkelijk te vinden maar boeien. Had een bericht gekregen van een bezorgde medemens die vroeg of ik me wel bewust was dat ik zo makkelijk te vinden was. Dus ik antwoord ja en? Ik heb geen geheimen hoor, dus kan mij dat wat schelen. Werk voor mezelf, heb publiekelijke functies gehad dus logisch dat je dan te vinden bent. Hij vond dat echt heel raar....dus ik heb maar gezegd dat ie dan in de verkeerde tijd leeft hahaha.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:02

Ik ben wel slecht te vinden. Kreeg dat van huidige date op gegeven moment als commentaar, dat hij me online nergens kon vinden :') dus dat is weer duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:04

Ik ben ook niet te vinden.. 1x doordat we gemeenschappelijke vriend op Facebook hadden :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:18

Ik heb weleens een berichtje ontvangen met Heey heidi, Ik kwam je op tinder tegen.. Bla bla...
Ik heet niet eens Heidi, hilarisch wat sommige mannen proberen.

Op deze manier wel vaker berichten gekregen, maar die laat ik maar voor wat het is, anders had ik ze op tinder wel geliked ;)

Hoe maak je jezelf onvindbaar Relaxed? Dat lijkt me wel relaxed namelijk hahah

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:22

Ik zoek ook altijd op voornaam en woonplaats, soms werk erbij.
Meeste mensen gebruiken hun profielfoto van FB ook de foto's van tinder :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:28

Bij mij vind je alleen uitslagen van hardloopwedstrijden als je me invoert op google. En met goed zoeken wel te vinden op Facebook. Met een voornaam en woonplaats kom je een eind, met werk erbij al helemaal... en als ik iemand echt niet kon vinden vroeg ik een achternaam, met gewoon heel eerlijk het verhaal dat niet iedereen te vertrouwen is. Nooit slechte reacties op gehad :)

Heb mijn Facebook wel afgeschermd dus veel valt er niet te zien verder.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:30

daffodil schreef:
Ik ben onwijs makkelijk te vinden maar boeien. Had een bericht gekregen van een bezorgde medemens die vroeg of ik me wel bewust was dat ik zo makkelijk te vinden was. Dus ik antwoord ja en? Ik heb geen geheimen hoor, dus kan mij dat wat schelen. Werk voor mezelf, heb publiekelijke functies gehad dus logisch dat je dan te vinden bent. Hij vond dat echt heel raar....dus ik heb maar gezegd dat ie dan in de verkeerde tijd leeft hahaha.

Ik heb inderdaad ook niets te verbergen :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:32

Mijn vriend kon ik van tevoren ook niet echt vinden online, maar dat heeft ook deels met zijn werk te maken. Heb hem toen gewoon om zijn Facebook gevraagd geloof ik :')
Ik ben vrij makkelijk te vinden via Google.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 15:45

SplashIsLief schreef:
Ik heb er echt geen seconde over na gedacht om iemand na te trekken (of te bedenken dat iemand mij gaat zoeken en dat is best makkelijk met een gehucht als woonplaats). *Voelt zich naief

ik heb dit ook nog niet gedaan met de dates die ik gehad heb :+
Ik spreek altijd op een openbare plek af, waar veel andere mensen zijn.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:12

Ik doe het ook gewoon om meer foto’s te kunnen bekijken en hoe ze verder zijn en doen. Nieuwsgierig af.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:25

Ik ben ook zo goed als niet te traceren via social media vanwege mijn werk. Als je mij googelt krijg je geloof ik een wedstrijd uitslag van 10 jaar geleden :D

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:51

anne_bento schreef:
Bij mij vind je alleen uitslagen van hardloopwedstrijden als je me invoert op google. En met goed zoeken wel te vinden op Facebook. Met een voornaam en woonplaats kom je een eind, met werk erbij al helemaal... en als ik iemand echt niet kon vinden vroeg ik een achternaam, met gewoon heel eerlijk het verhaal dat niet iedereen te vertrouwen is. Nooit slechte reacties op gehad :)

Heb mijn Facebook wel afgeschermd dus veel valt er niet te zien verder.

Nee, ik zou er ook geen probleem mee hebben, maar bij mij staat Facebook ook standaard dicht en verder krijg je op m'n naam nauwelijks resultaten. Ja, meer over Danny de Munck / Ciske de Rat, maar dat ben ik niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:51

Ik zit hier ondertussen een beetje een beetje een medisch raadsel uit te hangen :’)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:05

linoleum schreef:
Ik doe het ook gewoon om meer foto’s te kunnen bekijken en hoe ze verder zijn en doen. Nieuwsgierig af.

Ik ook inderdaad, soms ging ik ze al opzoeken voor ik ze überhaupt naar rechts geswiped had :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:42

Hahaha ja Anne, doe ik ook soms :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:55

Robijntjah schreef:
Ik zit hier ondertussen een beetje een beetje een medisch raadsel uit te hangen :’)

Wat is er? :oo

En over dat vinden, als je date je verteld dat hij Jeroen heet, in Ridderkerk woont en 40 is, maar achteraf heet hij Barry, woont hij in Papendrecht en is hij 41, dan vind je hem dus niet.

Tenzij je op LinkedIn dus gemeenschappelijke contacten hebt en hij daar ineens opduikt. :))

Dan is het 5 minuten werk en heb je alle info gevonden. :') ik had detective moeten worden! :D