Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daffodil schreef:Ik ben onwijs makkelijk te vinden maar boeien. Had een bericht gekregen van een bezorgde medemens die vroeg of ik me wel bewust was dat ik zo makkelijk te vinden was. Dus ik antwoord ja en? Ik heb geen geheimen hoor, dus kan mij dat wat schelen. Werk voor mezelf, heb publiekelijke functies gehad dus logisch dat je dan te vinden bent. Hij vond dat echt heel raar....dus ik heb maar gezegd dat ie dan in de verkeerde tijd leeft hahaha.
SplashIsLief schreef:Ik heb er echt geen seconde over na gedacht om iemand na te trekken (of te bedenken dat iemand mij gaat zoeken en dat is best makkelijk met een gehucht als woonplaats). *Voelt zich naief
anne_bento schreef:Bij mij vind je alleen uitslagen van hardloopwedstrijden als je me invoert op google. En met goed zoeken wel te vinden op Facebook. Met een voornaam en woonplaats kom je een eind, met werk erbij al helemaal... en als ik iemand echt niet kon vinden vroeg ik een achternaam, met gewoon heel eerlijk het verhaal dat niet iedereen te vertrouwen is. Nooit slechte reacties op gehad![]()
Heb mijn Facebook wel afgeschermd dus veel valt er niet te zien verder.
Robijntjah schreef:Ik zit hier ondertussen een beetje een beetje een medisch raadsel uit te hangen :’)