MarJon schreef:Wat fijn Stabledoor! Gefeliciteerd![]()
Mijn date was weer fijn. Heerlijk naar het strand geweest en wat gedronken.Voel me zo op m’n gemak bij hem, heb ik nog nooit gehad in deze mate.
Oh wat heerlijk en super leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wiskey1 schreef:Ik heb gisteravond een hele avond gepraat met iemand waar ik ooit eens een date mee heb gehad. Wss binnenkort weer, we zien wel
Olympia schreef:Wat leuk Marjon! Weten jullie al wat jullie gaan doen?
En voorstellen aan ouders.. vind ik altijd zon lastig iets wanneer je dat nou doet..
We zouden eigenlijk gisteravond afspreken. Alleen ik was dinsdsg al niet helemaal lekker en daarna ziek geworden en heb hem dus aangestoken. Dus vrijdag ws een herkansinf
xxxMarleen schreef:Ik vraag even om hulp bij jullie. Ik ga vanavond wat drinken met een jongen die ik ken van wat feestjes. We hebben al een paar keer gezoend, maar toch vind ik vanavond wel even een dingetje.
Ik weet van mijzelf wel dat ik wel praat, maar hij komt iets wat verlegen over op mij. Dus ben bang dat ik zelf alleen maar het gesprek moet leiden..
Hebben jullie hier misschien nog tips voor?
lovelyfiefy schreef:Wiskey1 schreef:Ik heb gisteravond een hele avond gepraat met iemand waar ik ooit eens een date mee heb gehad. Wss binnenkort weer, we zien wel
Wat leuk![]()
waarom je er toen nooit een vervolg gekomen eigenlijk?
Wiskey1 schreef:Ik heb gisteravond een hele avond gepraat met iemand waar ik ooit eens een date mee heb gehad. Wss binnenkort weer, we zien wel
MarJon schreef:Oh spannend! Hopelijk loopt er wat soeps bij, tijdens de buitenrit
Ik zie morgen m'n date weerGaan samen een filmpje kijken en even met de honden wandelen. Hij is een echte hondenliefhebber en dat ben ik ook, dus dat komt wel mooi uit.
Janinevv schreef:Zo knap is hij nu ook weer niet