Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:35

Nayomie schreef:
Zijn jullie dan niet bang dat mensen waarvan je liever niet hebt dat ze dat zien, dat stukje van je meekrijgen uit je leven?

Als men het mee wil kijken/lezen kunnen ze dat toch wel. Een nepaccount of algemeen account is zo gemaakt.
Ik maak er niet zo'n punt van, ik blog immers ook en laat daarmee ook mensen een stukje 'dichterbij' komen. En ik wéét dat er een aantal mensen meelezen/meekijken die ik echt niet hoef te zien of te spreken en sommigen proberen grappig te zijn en met allerlei nepnamen te reageren. Die verwijder ik gewoon, ga maar ergens anders buitenspelen :')

Dus nee, daar ben ik niet echt bang voor. Heb ook niks om me voor te schamen en nouja, ook bekenden kunnen ineens omslaan en dan hebben ze toch al dat stukje in je leven gezien :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:35

Ik denk dat het ook een verschil is als je je account als dagboek gebruikt of als reclame/ deel middel. Klanten vind ik niet op instagram, al werd ik gister wel benaderd door een bruidsplatform na aanleiding van mijn instagram foto’s. Klanten vind ik eerder op facebook maar likes en feedback eerder op instagram.

MagicMuffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:54

Ik vind mijn feed er best leuk uitzien moet ik zeggen, ookal zijn het veel verschillende dingen. Tips zijn altijd welkom :P
Afbeelding

Kashmino

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:17

Iemand die tips heeft voor mijn feed? Ik ben er nog niet helemaal tevreden over
Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:19

Waar ben je niet tevreden over?

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:22

Ik vind hem er prima uitzien hoor :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-17 12:23

Kashmino schreef:
Iemand die tips heeft voor mijn feed? Ik ben er nog niet helemaal tevreden over
[ [url=m/RsPLM5.png]Afbeelding[/url] ]

Ziet er toch prima uit? Wat wil je er anders aan?

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:26

Het lijkt mij allemaal erg rommelig en onaantrekkelijk, maar dat kan ook aan mij liggen. Heb namelijk nog niet echt een stijl gevonden, en ook geen leuke foto's etc

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:43

Nayomie schreef:
Mensen met een openbaar account, wat is jullie reden dat jullie heb openbaar hebben? :)

Hoe meer mensen mijn foto's/tekeningen zien, hoe liever *\o/*
Kan me nu echt geen reet schelen wie me ziet :') heb niets te verbergen haha

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:03

Bij alles wat ik op social media post vraag ik me af "zou dit op een billboard in mijn woonplaats mogen staan?" en "zou ik dit over 10 jaar nog steeds een goed idee vinden?"
Bij nee, niet posten.

Bij mij dus ook geen bloot (niet dat iemand daar gelukkig van zou worden;) ) en geen negativiteit.
Ook probeer ik in discussies correct en redelijk te blijven, goede argumenten aan te dragen en respect te bewaren. Maar een goede discussie ga ik zeker niet uit de weg ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:19

Ja ik geef dus (straks) les. En pubers vinden in alles wel iets wat ze grappig zouden vinden. Dus foto met mijn vriend etc. Dat hoeven ze gewoon niet te weten. Dat haalt mijn professionaliteit omlaag vind ik. Maar denk dat ik een keer een tweede aanmaak. :))

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:45

Weet iemand een leuke nieuwe naam voor mijn account? Het heet nu mief_diy (3/4j geleden verzonnen) maar ik vind het echt geen leuke naam. Ik zet mijn achternaam niet online (behalve initialen dan) dus dat is geen optie :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:54

Miefje schreef:
Weet iemand een leuke nieuwe naam voor mijn account? Het heet nu mief_diy (3/4j geleden verzonnen) maar ik vind het echt geen leuke naam. Ik zet mijn achternaam niet online (behalve initialen dan) dus dat is geen optie :')

In mijn ogen vind ik namen chiller als ze zonder tekens, streepjes etc zijn. Dus gewoon een naam/woorden aan elkaar geplakt. Zelf was ik 5 jaar geelden ook nogal inspiratieloos en is het hannekeballoon geworden, mijn eerste post was in de mac :') Maar achteraf vind ik hem wel prima, het bevat mijn naam en een stukje blijheid :Y)

edit: bij speciale accounts zoals fotografie, vind ik het wel fijn als in een oogopslag te zien is dat het daar om gaat, dus fotografie_naam ofzo

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:59

Wow a miracle. Ik heb een selfie geüpload. Nu niet te lang meer naar kijken want dan kijk ik de mooiigheid eraf :+

@miefje: Denk dat je die toch echt zelf moet verzinnen :P Heb je geen bijnamen oid?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:02

Hahaha het is een leuke foto hoor :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:15

Ik gebruik me initialen met daarachter wat ik doe (yl_aerialist dus)
Hoewel ik erover zit te denken om me naam toch te veranderen naar een stagename die ik ook kan gebruiken voor optredens. Maar daar ben ik nu nog te inspiratieloos voor :(

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:34

Ik vind namen zonder tekens ook fijner en vind het netter/opgeruimder staan. vind het altijd zo snel rommelig worden anders.. :=

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:54

Ik heet gewoon Sterreke98 :')

Lekker origineel zullen we maar zeggen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:58

Ik gebruik overal mijn voor (en achternaam), nog origineler! :Y)

Vreemde tekens en teveel emoticons vind ik ook niks. Dan liever een nickname als Sterretje dan 5t3rr3 bijvoorbeeld bij iemand die Sterre heet :+

Ik vind dit ook altijd erg leuk gedaan, maar als de foto’s/ afbeeldingen per stuk in je overzicht voorbij komen zwaaaar irritant!

Afbeelding

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 15:07

Frummels schreef:
Ik vind namen zonder tekens ook fijner en vind het netter/opgeruimder staan. vind het altijd zo snel rommelig worden anders.. :=

Ligt voor mij heel erg aan de naam. Als iemand Redqueenofhearts92 heet vind ik het zo niet mooi. Dan liever Red_queen_of_hearts92.

Zoiets als mijn boktnaam zou ik ook zwaar irritant vinden(vind hem al op bokt irritant :o )

Shanna schreef:
Ik vind dit ook altijd erg leuk gedaan, maar als de foto’s/ afbeeldingen per stuk in je overzicht voorbij komen zwaaaar irritant!

[ [url=m/bnvzVD.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dit zo onzinnig om te doen want ik kijk eerder naar mijn feed dan dat ik naar een heel profiel ga om het totaalplaatje te zien. Ik irriteer me dood wanneer mensen dit doen.
en zodra er een plaatje gepost wordt is heel de layout verpest :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 15:18

xU_Blinghx schreef:
Frummels schreef:

Ligt voor mij heel erg aan de naam. Als iemand Redqueenofhearts92 heet vind ik het zo niet mooi. Dan liever Red_queen_of_hearts92.

Zoiets als mijn boktnaam zou ik ook zwaar irritant vinden(vind hem al op bokt irritant :o )

Haha, grappig. Ik vind Redqueenofhearts92 fijner lezen dan al die lage streepjes :j
Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Feeds die mooi zijn, vallen mij niet zo snel op omdat ik bijna nooit op iemands profiel kijk :+

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:10

Ik ben een beetje in dilemma...ivm met mijn stage en toekomstig werk twijfel ik om mijn IG op privé te gaan zetten of een nieuwe aan te maken voor echt meer de persoonlijke foto's...Wat denken jullie?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:14

Loes1996 schreef:
Ik ben een beetje in dilemma...ivm met mijn stage en toekomstig werk twijfel ik om mijn IG op privé te gaan zetten of een nieuwe aan te maken voor echt meer de persoonlijke foto's...Wat denken jullie?

Zie dat je psychologie studeert. Denk dat toekomstige cliënten je wel gaan googlen. Je moet voor jezelf bepalen hoeveel ze over je mogen weten en hoe makkelijk vindbaar je wilt zijn.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:15

Loes1996 schreef:

Ik ben jurist en heb ook liever niet dat mijn cliënten mijn foto's zien/opzoeken. Gebruik daarom zo min mogelijk mijn achternaam op internet. :) Maar mijn instagram is opzich niks geheims aan. Ik post vrij weinig persoonlijke foto's. Mijn Facebook is wel helemaal afgeschermd!

Als je echt persoonlijke dingen wilt plaatsen, zou ik je account privé houden. :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:24

Shanna schreef:
Ik gebruik overal mijn voor (en achternaam), nog origineler! :Y)

Vreemde tekens en teveel emoticons vind ik ook niks. Dan liever een nickname als Sterretje dan 5t3rr3 bijvoorbeeld bij iemand die Sterre heet :+

[ [url=m/bnvzVD.png]Afbeelding[/url] ]

Holy oliebol :').