Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Oh en trouwens iets heel stoms... helemaal niet over nagedacht maar... je krijgt helemaal geen track en trace of datum waarop je pakketje komt vanuit de organisatie zeker natuurlijk om het anoniem te houden?
Dat gaat hier dus vrij problematisch worden want ik woon in een grote studentenflat waar de postbezorging bij tijd en wijle te wensen overlaat, en pakketjes worden gewoon overal en nergens bij andere huisnummers gedumpt, weggegapt en verduisterd waar je bij staat. Track en trace is altijd mega essentieel voor mij want dan weet ik wanneer ik thuis moet blijven en als een aasgier bij de deurbel moet wachten zodat een ander er niet mee vandoor gaat... zo ontzettend dom dat ik daaf niet eerder aan gedacht heb.
Als er vanuit de organisatie niks mee gedaan kan worden wil ik mijn lieve SS graag vragen de buitenkant van het pakket volledig neutraal te houden, dus geen inpakpapier of versieringen oid zodat men zo min mogelijk de indruk heeft dat er wat te halen valt.
Ashleytjuhh schreef:ik krijg echt met de minuut meer medelijden met iemand die nou al mijn rare berichten aan het door spitten is![]()
sorry