Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 22:48

Weet iemand waar je op dit moment nog van die 3/4 leggings kunt krijgen? Die van een euro of 5. Ik ben al bij verschillende winkels geweest maar nergens liggen ze.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 22:50

Veulen84 schreef:
Weet iemand waar je op dit moment nog van die 3/4 leggings kunt krijgen? Die van een euro of 5. Ik ben al bij verschillende winkels geweest maar nergens liggen ze.

Hema :) Bij de basics, die shirtjes, tanktops enzovoorts die in zo’n “pakje” zitten. Daar hangen ze bij (werk er zelf) haha.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 22:50

Veulen 84, ik zou direct aan de zeeman denken. Had je daar ook al gekeken? Of anders misschien de primark of hema

Ik ben op zoek naar de drop beertjes van haribo. Die zaten vroeger altijd in een rood zakje. Weet iemand of die nog te koop zijn?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 22:54

SavannahNx schreef:
Veulen84 schreef:

Hema :) Bij de basics, die shirtjes, tanktops enzovoorts die in zo’n “pakje” zitten. Daar hangen ze bij (werk er zelf) haha.

Hier niet, alleen lange. Zou een ander filiaal dan zin hebben?
Zeeman, wibra, action en h&m geweest. Daar ook niet. Primark hebben we hier niet.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:33

Oh je woont wel aardig ver van Utrecht vandaan, maar dat is met Rotterdam en Den Haag de grootste Hema die is ook weer anders dan de kleinere filialen. De kleinere filialen zijn een ondertak van de grote Hema’s dus hebben vaak ook andere producten. Wij hebben ze in elk geval wel.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:45

Veulen84 schreef:

Hema :) Bij de basics, die shirtjes, tanktops enzovoorts die in zo’n “pakje” zitten. Daar hangen ze bij (werk er zelf) haha.[/quote]

Hier niet, alleen lange. Zou een ander filiaal dan zin hebben?
Zeeman, wibra, action en h&m geweest. Daar ook niet. Primark hebben we hier niet.[/quote]

Lidl/Aldi hebben ze ook wel regelmatig, lidl volgensmij op dit moment ook. Maar zij hebben tegenwoordig ook een webshop :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:50

hema heeft ook een website, zijn ze daar niet te krijgen?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:55

Lidl en hema uitverkocht in mijn maat . Had niet verwacht dat dit lastig was.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 15:52

Primark had ze vorige week in ieder geval nog

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 18:15

Veulen84 schreef:
Lidl en hema uitverkocht in mijn maat . Had niet verwacht dat dit lastig was.

Soms kun je ze op markten vinden. Voor meer dan 5 euro waren ze laatst nog bij H&M te vinden

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 20:56

Weet iemand hoe deze klemmetjes heeten en waar je ze nog ergens kunt vinden? Ik gebruik ze voor mijn oordopjes en zou graag een setje erbij willen. Vroeger zaten ze bij handfree bellen setjes met 1 oordopje....

Afbeelding

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:13

_Jody_ schreef:
Weet iemand hoe deze klemmetjes heeten en waar je ze nog ergens kunt vinden? Ik gebruik ze voor mijn oordopjes en zou graag een setje erbij willen. Vroeger zaten ze bij handfree bellen setjes met 1 oordopje....

[ [url=m/Un5bU4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit heet een kledingklem, en ze hebben ze onderandere bij 4EARS en Oordoppen.com :)

https://oordoppen.com/4EARS-Kledingklem ... Clip-Zwart

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:30

_Jody_ schreef:

Ik had oordopjes bij Ali besteld. En daar zitten ze eraanm vind ze alleen bloedirritant, dus even kijken of ik die er af krijg.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:06

Spelregels. Op mijn laptop staat Windows 10 pro. Hierin zit een mapje "Ontspanning" met onder andere solitaire, Mahjong en Backgammon. Een aantal spelletjes ken ik wel, maar een aantal ook niet. En soms denk ik een spel te kennen, maar komt er tijdens het spelen een vraag omhoog over de regels/ puntentellingen. Helaas in de spellen zelf niet te vinden. Ik heb al gezocht op internet, maar nergens kan ik de spelregels/ puntentellingen etc. van deze spellen vinden. Wellicht weet iemand hier waar ik die vind?

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 00:06

Steeph schreef:
_Jody_ schreef:

Dit heet een kledingklem, en ze hebben ze onderandere bij 4EARS en Oordoppen.com :)

https://oordoppen.com/4EARS-Kledingklem ... Clip-Zwart

Mijn held!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik zocht ze al een hele tijd en deze naam had ik er echt niet voor verzonnen, mijn dank is groot!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Banyu schreef:
_Jody_ schreef:

Ik had oordopjes bij Ali besteld. En daar zitten ze eraanm vind ze alleen bloedirritant, dus even kijken of ik die er af krijg.

Juist niet, doordat je ze aan je kleding of tas kunt klemmen voorkom je dat het kabeltje gaat schuiven, dat is juist bloedirritant := := :=

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 17:09

Ik zoek een site of iets waar ik de film Spark; a burning man story kan kijken...
Stond op netflix, maar is er helaas af... veder kan ik het ook nergens vinden, misschien hier iemand die hem ergens heeft gezien?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 23:33

Ik zoek iemand die voor mij en mijn paardje het volgende outfit kan maken

Afbeelding

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 15:14

Stal_Fiore schreef:

[ [url=m/mN8h1w.jpg]Afbeelding[/url] ]

wat gaaf!!!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 16:20

Stal_Fiore schreef:

[ [url=m/mN8h1w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk zomaar dat een vriendin van mij dit zou kunnen .
Het is wel iets wat vreselijk duur is ...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 17:06

Ik zoek leuke sportkleding voor de vrouw met wat meer volume. Ik heb maat M/38-40. Maar ik kan niks vinden. Of te klein of alleen voor afgetrainde lijven.
Ik zoek dus geen croptops, (half)doorzichtige kleding en/of drukke printjes.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 17:07

JPitty schreef:
Spelregels. Op mijn laptop staat Windows 10 pro. Hierin zit een mapje "Ontspanning" met onder andere solitaire, Mahjong en Backgammon. Een aantal spelletjes ken ik wel, maar een aantal ook niet. En soms denk ik een spel te kennen, maar komt er tijdens het spelen een vraag omhoog over de regels/ puntentellingen. Helaas in de spellen zelf niet te vinden. Ik heb al gezocht op internet, maar nergens kan ik de spelregels/ puntentellingen etc. van deze spellen vinden. Wellicht weet iemand hier waar ik die vind?

Heb het gevoel dat mijn vraag even wat "ondersneeuwt" hoewel dat raar klinkt in deze tijd van het jaar...

Wie weet iets?

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 19:05

Lous schreef:
Ik zoek leuke sportkleding voor de vrouw met wat meer volume. Ik heb maat M/38-40. Maar ik kan niks vinden. Of te klein of alleen voor afgetrainde lijven.

Decathlon!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 20:05

Lous schreef:

Miss etam heeft ook een sportlijn. Leuke felle kleding die iets ruimer valt.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:15

JPitty schreef:
JPitty schreef:

Heb het gevoel dat mijn vraag even wat "ondersneeuwt" hoewel dat raar klinkt in deze tijd van het jaar...

Wie weet iets?

Welke spellen?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:57

Met name de spelregels van Spades en de puntentelling van Backgammon.