Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Weet iemand waar je op dit moment nog van die 3/4 leggings kunt krijgen? Die van een euro of 5. Ik ben al bij verschillende winkels geweest maar nergens liggen ze.
SavannahNx schreef:Veulen84 schreef:Weet iemand waar je op dit moment nog van die 3/4 leggings kunt krijgen? Die van een euro of 5. Ik ben al bij verschillende winkels geweest maar nergens liggen ze.
HemaBij de basics, die shirtjes, tanktops enzovoorts die in zo’n “pakje” zitten. Daar hangen ze bij (werk er zelf) haha.
Veulen84 schreef:Weet iemand waar je op dit moment nog van die 3/4 leggings kunt krijgen? Die van een euro of 5. Ik ben al bij verschillende winkels geweest maar nergens liggen ze.
_Jody_ schreef:Weet iemand hoe deze klemmetjes heeten en waar je ze nog ergens kunt vinden? Ik gebruik ze voor mijn oordopjes en zou graag een setje erbij willen. Vroeger zaten ze bij handfree bellen setjes met 1 oordopje....
[ [url=m/Un5bU4.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Jody_ schreef:Weet iemand hoe deze klemmetjes heeten en waar je ze nog ergens kunt vinden? Ik gebruik ze voor mijn oordopjes en zou graag een setje erbij willen. Vroeger zaten ze bij handfree bellen setjes met 1 oordopje....
Steeph schreef:_Jody_ schreef:Weet iemand hoe deze klemmetjes heeten en waar je ze nog ergens kunt vinden? Ik gebruik ze voor mijn oordopjes en zou graag een setje erbij willen. Vroeger zaten ze bij handfree bellen setjes met 1 oordopje....
Dit heet een kledingklem, en ze hebben ze onderandere bij 4EARS en Oordoppen.com
https://oordoppen.com/4EARS-Kledingklem ... Clip-Zwart
Banyu schreef:_Jody_ schreef:Weet iemand hoe deze klemmetjes heeten en waar je ze nog ergens kunt vinden? Ik gebruik ze voor mijn oordopjes en zou graag een setje erbij willen. Vroeger zaten ze bij handfree bellen setjes met 1 oordopje....
Ik had oordopjes bij Ali besteld. En daar zitten ze eraanm vind ze alleen bloedirritant, dus even kijken of ik die er af krijg.
JPitty schreef:Spelregels. Op mijn laptop staat Windows 10 pro. Hierin zit een mapje "Ontspanning" met onder andere solitaire, Mahjong en Backgammon. Een aantal spelletjes ken ik wel, maar een aantal ook niet. En soms denk ik een spel te kennen, maar komt er tijdens het spelen een vraag omhoog over de regels/ puntentellingen. Helaas in de spellen zelf niet te vinden. Ik heb al gezocht op internet, maar nergens kan ik de spelregels/ puntentellingen etc. van deze spellen vinden. Wellicht weet iemand hier waar ik die vind?
Lous schreef:Ik zoek leuke sportkleding voor de vrouw met wat meer volume. Ik heb maat M/38-40. Maar ik kan niks vinden. Of te klein of alleen voor afgetrainde lijven.
Ik zoek dus geen croptops, (half)doorzichtige kleding en/of drukke printjes.
JPitty schreef:JPitty schreef:Spelregels. Op mijn laptop staat Windows 10 pro. Hierin zit een mapje "Ontspanning" met onder andere solitaire, Mahjong en Backgammon. Een aantal spelletjes ken ik wel, maar een aantal ook niet. En soms denk ik een spel te kennen, maar komt er tijdens het spelen een vraag omhoog over de regels/ puntentellingen. Helaas in de spellen zelf niet te vinden. Ik heb al gezocht op internet, maar nergens kan ik de spelregels/ puntentellingen etc. van deze spellen vinden. Wellicht weet iemand hier waar ik die vind?
Heb het gevoel dat mijn vraag even wat "ondersneeuwt" hoewel dat raar klinkt in deze tijd van het jaar...
Wie weet iets?